12

130K 4.4K 690
                                    




Emir'in söyledikleri bana çok saçma gelmişti. Hem ona güvenecek kadar salak değildim. Beni kandırıp tekrar rezil etmeyeceğini nereden bilebilirdim ki? İşte o yüzden ona inanmamaya karar verdim. Kantine geri döndüğümde Gece'nin yanına gittim.
Gece bana ne konuştuğumuzu sormaya başladı. Ben tabikii anlatmadım. "Hiç işte yine "Bana bulaşma" falan gibi şeyler söyledi." dedim. Yemeğin sonlarına doğru Batı yanımıza geldi. Sanki biraz durgundu. Emir'e her ne kadar güvenmesem de Batı da bir erkek diye nerede kaldığını sordum.
- Neredeydin?
-...
-Batı
-...
-Batı daldın mı?

-Heh efendim? Biraz dalmışım pardon

-Sorun değil ama neden şimdi geldin? Neredeydin?

-Hiç ya bahçede takılıyodum.

-Hmm iyi

-...

İnanmamıştım ama çaktırmadım. Öğle teneffüsü bittikten sonra sınıflara çıktık . Derste telefonuma mesaj geldi.

Çıkışta bir yerlere gidelim mi? :)

-Batı odunu :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

çıkışta bekle :)

-Böcük :D

Diye geri mesaj attım. Dersler çabuk geçmişti ( sıkıntıdan öldü). Bahçedeki demir kapıya doğru koştum. Batı da bekletmedi hemen geldi. "Ee nereye gidiyoruz?" dedim heyecanla. "Sabret biraz :) " dedi. Gözüm Batı'nın omzundan arkaya kaydı. Emir duvara yaslanmış bana acıyarak bakıyordu. Ona baktığımı fark edince hareketlendi ve birisine acıdığımızda yaptığımız gülüşle gitti. Arabaya bindik ve yola koyulduk...

-Emir-

Bu kıza cidden inanamıyorum. Hayatımda bu kız kadar saf birini görmedim. Onu açıkça uyarmıştım ama o beni siklemedi. Kendisi bilir ben kendimi aşıp bir insanlık yaptım ama o...

Bir an durdum. Ya o bu planı bildiği halde devam ediyorsa. Asıl düşündüğüm şeyi kendime açıklama cesareti buldum ve

YA O DA BATI İLE CİNSEL İLİŞKİYE GİRMEK İSTİYORSA! ( Yazar burada o kelimeyi kullanmaya utanıyor. :D)

İşte bunu düşünmemiştim. Siktiri boktan bir olayla uğraşamıcaktım ve bara gitmeye karar verdim.

-Beste-

Arabadaki sessizliği ben bozdum. "Ee bari ipucu ver." dedim. "Olmaz" dedi kesin konuşmuştu. Uzun bir sessizlikten sonra "Hay sikiyim seni" dedi. Kıkırdadım. "Ne oldu?" dedim. "Yaa evde bişey unuttum ve o şey gideceğimiz yer için lazım. Yani benim eve gidiyoruz." dedi ve arabayı ters yöne çevirdi...

-Batı-

Kendimi çok suçlu hissediyordum ama bir yandan da hormonlarım bayram ediyordu. Erkek olduğum için duygularımdan çok hormonlarım önde o yüzden "tak fişi, bitir işi" hesabı olayı bitiricem. Planım onu bir restauranta götürdüğümü sanmasını sağlayıp sanki yolda evde bir şey unutmuşum gibi yapıp eve götürücektim. Sonrası malum.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Eve vardıklarında Beste her şeyden habersizdi. "Woww bu evse bizim ki çöp konteynırı heralde" diye düşündü.
Evin kapısında Beste ayakkabılarını çıkartmaya kalktı. Batı klişe bir söz söyledi. "Bu evde ayakkabılarla dolaşırız." Eve girdiler. Beste'nin ağzı açık kaldı. Kabul etmeliydi ki Batı'nın ailesinin tarzı güzeldi çünkü evin içi modern bir tarzdaydı. Beste heralde ailesi evde değil diye düşündü. Sanki Batı aklını okumuşçasına "Evde kimse yok." dedi. Beste gülümsemekle yetindi. Batı devam etti "Sen şimdi şu koltuklarda otur ben geliyorum." dedi ve üst kata bir şey arıyormuş gibi yapmaya gitti. Bu arada Beste'nin telefonuna mesaj geldi.

Nerdesin?

-Kas yığını

Beste bir an heyecanlandı ama sonra kendine kızdı. Mesaja ters bir cevap verdi.

Sanane?

-Bestie

Beste yazdığı mesaja gülümsedi. Anında mesaj geldi.

Hala onu tatmin edemedin mi?

-Kas yığını

Beste utançla yanakları kıpkırmızı oldu. Uzunca düşündü ve cevap vermemeye karar verdi. Emir bu durumu anlamıştı ve açıklamak için bir mesaj daha gönderdi.

Demek istediğim kırmızı elma, o piç hala sana dokunmadı mı?

-Kas yığını

Beste sinirlendi ve Batı'yı korumaya başladı.

Senden daha piç olamaz ve hayır dokunmadı öyle bir şey de olmicak!

-Bestie

Anında mesaj geldi.

Nerede olduğunuzu söyle!

-Kas yığını

Beste sıkılmıştı.

Batı'nın evi bir daha da mesaj atma!

-Bestie

Emir yerlerini öğrenmenin verdiği keyifle birasını yudumladı. Bardaki sürtükler artık ona iyi gelmiyordu. Hepsi kullanılmış kağıt peçeteydi onun için. "Eski kaşarlar" diye düşündü Emir. Kadınlara acıyarak baktı ve ceketini alıp dışarı çıktı. Beste'den gelecek haberi bekliyordu.

Batı aşağı mutsuz ve mahcup rolü yaparak indi. Beste'ye ayırttığı yerde bir problem olduğunu ve başka bir geceye ertelediklerini fakat evde zaman geçirebileceklerini anlattı. Beste ilk hafiften rahatsız olsa da bir şey olmaz diye düşündü. Ee bu kadar uyarıdan sonra kendisi kaşınmıştı. İlerleyen saatlerde Beste içkiyi fazla kaçırmıştı. Batı bile bile hafif şeyler içmişti. Beste'nin tam kıvama geldiğini anladı. Hafif dokunuşlarla başladı. Git gide sert dokunuşlara dönüştü. Beste'yi kendine çekti ve dudaklarından öpmeye çalıştı ama Beste bu işin nereye gideceğini bilecek kadar ayıktı. Batı Beste'nin yeterince sarhoş olmadığını anladı ve mutfağa bir shot koymaya gitti. Beste bu fırsatı kullanıp Emir'e "Haklıymışsın gel beni al" gibi bir mesaj çekti. Emir siktiri çekti çünkü Batı'nın evini bilmiyordu. Gece gece bilebilirdi. Onu aradı ve adresi öğrendi. İstanbul sokaklarında hız sınırını bayağı bir aşarak teninin rüzgarla buluşmasına izin verdi. Batı mutfaktan döndü ve Beste'ye shot'ı içirdi. İddiayı kazanacağından emindi. Ama artık başlaması gerekiyordu. Beste'nin bacaklarını okşadı ve kendine çekti. Beste içinden Emir'in yetişmesi için bildiği tüm duaları okuyordu. Bir yandan da Batı'yı engellemeye çalışıyordu. Batı dokunuşları aşmıştı artık Beste'nin boynuna gömülmüştü. Beste'nin ona attığı tokat artık onu bezdirmişti. "Ee yeter be sen güzellikten de anlamıyosun." dedi ve Beste'yi kucağına aldı. Yukarı kata çıkmaya başladılar...

BESTİELERİM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYOM ÜZÜLMEYİN LAN YB GEÇ GELİYO DİYE NASIL OLSA GELİYO YB NEYSE BEN KORKU HİKAYESİ OKUCAM HADİ ÖPTÜMM :**

Tatlı BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin