19

26.1K 908 399
                                    



-
Yaklaşık yarım saattir yürüyordum. Ne bekliyordum ki zaten. Emir gibi biri aşk tan sevgiden ne anlar! Bende çocuğa defol demişim tabi benimle olmaz başkasıyla olur allahım neydi günahım , diye içimden söylenmeye başlamıştım. Emir kapıyı açtığımda hiçte şaşırmamıştı . Arkamdan bile gelmedi.Kim bilir şimdi neler yapıyorlardır ? Kıza seni seviyorum demişmidir acaba ?
Beynimi kemiren tonlarca soru vardı. Neden Emir 'e defol demiştim hiçbişey hatırlamıyordum . Sabah kahvaltı yapmadığım için çok açtım . Bizim evin ilerisindeki cafe ye doğru yürümeye başladım. Siparişi verdikten sonra en sessiz masaya oturdum . Emir ' in bana yaptığı herşeyi hakediyordum . Ve onun haklı çıkmasından nefret ediyordum .
-Buyrun efendim , başka bi isteğiniz varmıydı ? , diyerek yaklaştı kafedeki görevli .
-Hayır bu kadar yeterli , teşekkürler , diyerek karşılık verdim ve çayımdan bir yudum alıp camdan etrafı izlemeye başladım .
-Dikkat et buraların çayı sıcaktır , dedi tanıdık bi ses. Kafamı çevirdiğimde karşımda Kuzey'i gördüm.
-Ederim sağol , senin burda ne işin var benimi takip ediyosun ? diye sordum.
-Sen gerçekten beyinsizsin . Kim seni neden takip etsin kızım burası bizim siteye çok yakın değilmi ?
-Yakın.
-Bende senin oturduğun sitede oturmuyor muyum?
-Oturuyosun , ne alaka ?
-Sen burda kahvaltı yapabilirsin ama ben yapamam nedenmiş ?
-Yaparsın tabi de bu masada mı oturucaksın ?
-Evet , sakıncası var mı ?
-Hayır yok , o zaman sana bir soru sorucam adam gibi cevaplarsan oturabilirsin , anlaştık mı?
Etrafı izlemeye başlamıştı.
-Soracağın soruyu tahmin etmek zor değil ve ben de bu masada oturmak için sana çok meraklı değilim ama madem öyle sor bakalım .
-Doğruyu söyliyiceksin tamammı ?
Bütün erkekler aynıydı . Hepsi umursamaz hepsi bencil !
-Tamam sor hadi .
-Ben Emir ' e neden defol dedim ?
Bu sırada masaya gelen görevli kısa bir süreliğine muhabbeti bozdu .
-Buyrun efendim , başka isteğiniz?
-Olursa söylerim teşekkürler , dedi Kuzey ve hala sorumu cevaplamadı.
-Bir soru sordum sana .
-Bunu neden kendine sormuyorsun? Cevabı o kadarda zor değil.
Neden bütün erkekler bilmece gibi ve neden bütün erkekler aptal anlamıyordum .
-Ama ben kendime değil sana sormayı tercih ettim .
Ortalığı Kuzey ' in kahkahası doldurdu.
-Kendine sorsan hatırlayacaksın yani .
-Lafı uzatma söyle hadi .
-Beni öptün diye herhalde Bestecim .
Tabi ya . Ben bunu hiç aklıma getirmemiştim . Çünkü tam bir aptalım .
-Ben eve gidiyorum sitede görüşürüz , diyerek masadan kalktım gerçekten son 10 yılın en aptal insanıydım .
-Görüşürüz Bestecim , diye Kuzey arkamdan seslendi . Bestecimmiş bana bir tek Emir diyebilir Bestecim diye !
-
Eve geleli 1 saat olmuştu . Annem yine yoktu . Artık nerede ve kiminle olduğuylada ilgilenmiyordum . Elimde çikolata çizgifilm izliyordum . Tabi çikolata sefamı telefonumdan gelen bildirim sesi bozdu.Telefonu elime aldığımda bildirimin instagramdan geldiğini gördüm . Doğrulup baktığımda Emir ' in bugün sınıftaki kızla çekilmiş bi resmi olduğunu anladım . Ardından Emir ' in profilinde dolaşırken beni takipten çıkardığını farkettim . Sinirle telefonu koltuga fırlattım .
-Lanet olsun ya ! , diyerek bağırmaya başladım . Dışarıdan biri görse gerçekten deli zannederdi .
-Lanet olsun , diye yeniden bağırdım . Bunları hakediyormuydum ? Tamam belki evet ama Emir 'le ben imkansızdık zaten . Neden herşey bu kadar zor olmak zorunda diye kendi kendime söylenmeye başladım. Ve sinir krizlerimi telefonum bozdu.
-Efendim ?
-Beste ben akşam gecikicem yemeği dışardan söylersin , demişti ve yüzüne telefonu kapatmıştım . Zaten her gün dışardan yiyordum . İş icabı kimlerle konuşuyordu acaba? Yeniden bi sorun yaşamamak için erkenden uyudum .
-
Sabahın öldürücü güneşine gözlerimi açarken yinr aklımda Emir vardı . Tüm bu olanlardan sonra okula nasıl gidebilirdim ? Kalbim gitme diyordu ama eninde sonunda gidecektim . Hem olan olmuştu kendimi yıpratmanın hiç bir anlamı yoktu . Ayaklarıma hemen çoraplarımı geçirdikten sonra annemin odasına baktım , herzamanki gibi yoktu . Odama geçip okul kıyafetlerimi giydikten sonra tipime de biraz çeki düzen verdim . Elime bi çikolata alıp servise bindim . Servise bindiğimde bile gözler üzerimdeydi . Kızlar sürekli aralarında beni konuşuyorlardı , biliyordum. Onların hakkımda düşündükleri duymamak için kulaklığımı takıp müziğin sesinide sonuna kadar açıyordum .
-
Okula geldiğimizde servisten herkes inmişti. İçimden bi ses eve git diyordu ama dayanıcaktım . Servisten indim ve okulun içine girdim . Kantine bi bakındım ama Emir ' i göremedim . Kimbilir napıyordu . Merdivenlerden çıkarken bizim sınıftan kimsenin olmadığını farkettim . Sınıfa girip çantamı koydum . 5 dakika sonra herkes geldi . Aralarında Emir yoktu. Dersimiz edebiyattı . Ders başlayalı 13 dakika olmuştu ama yinede hoca gelmemişti. Benim ilgi odağım Emir olduğu için hocanın gelip gelmeyişini pek umursamadım. Camdan basketbol maçı yapanları izlerken hoca çoktan gelmiş ismimi söylüyordu.
-Beste !
Yerimden doğrulup ayağa kalktım.
-Özür dilerim hocam.
-Tamam otur bakalım , diye cevap verdi .
Hocamız akıllı tahtayı açarken ben hala basketbol maçı yapanları izliyordum. Aklımda Emir olduğu için derslere odaklanamıyordum .
-
8.dersteydik ve çok bunalmıştım . Defterime şekiller çizip yazılar yazıyordum . Emir 'i çok özlemiştim. Şimdi ne yapıyordu acaba ? Kiminleydi ? Başı beladamıydı ? Beynimi kemiren bunun gibi tonlarca soru vardı . Dersin bittiğini simgeleyen zil sonunda çalmıştı . Çantamı koluma taktığım gibi hızla sınıftan çıkıp servisin en arka koltuğuna oturdum. Kulaklıklarımı takıp dışarıya bakarak yolları izledim.
-
Lahmacunumun son lokmasınıda yerken aklım yine Emir'deydi. Annemin eve günlerdir gelmemesini umursamıyordum bile. Sadece onu düşünüyordum. Heryerde o vardı . Banyoda ellerimi yıkadıktan sonra elime telefonu aldım . Bildirimleri tek tek kontrol ettim . Kuzey 'in mesaj attığını gördüm ve tabiki açtım.
"Naber , bayadır dışarı çıkmıyosun"
Beni merak etmişti . Emir merak etse daha mutlu olurdum ama hemen cevap yazdım .
"Evde takılmak daha keyifli sanada tavsiye ederim" , yazdım ve cevap gelmesini beklemeye başladım . Ve titreşim sesiyle mesaj geldiğini anlayarak hemen mesajı açtım .
"Arada nefes almalısın"
Benimle dalga geçen Kuzey ' e ne olmuştu çok merak ediyorum . Resmen beni görmek istediğini ima ediyordu .
"Orası öyle tabi , sen nasılsın" , diye cevap yazdım . 1 dakika geçmeden cevap yazdı .
"Senden iyi değilim"
Mesajı 3 kez okumuştum ne anlatmak istiyodu ya da içkimi içmişti anlamıyordum.Konuşmak yerine uyumayı tercih ettim ve son kez mesaj attım .
'Uyumam gerek iyi geceler"
-
Sabah uyandığımda dün Kuzey'den gelen mesajlar rüyamıydı diye kontrol ettim . Ama gerçekti. Dün yazdığım son şeyden sonra cevap yazdımı diye baktım ama yazmamıştı . Ayağa kalkıp annemin odasına doğru ilerledim . Beni bir kez şaşırtmasını istiyordum . Ama yine odasında yoktu . Artık yorulmuştum , odama girip sinirle üstümü giyindim . Çantamı hızla koluma asıp servise bindim. Bir yandan Emir bir yandan annem bir yandan Kuzey 'in saçmasapan mesajları beynimi allak bullak ediyordu. Okula geldiğimizde hızla servisten indim . Okula girdiğimde herkes koridorda toplanmıştı. Gece yi bulup ne olduğunu sormuştum ama o da bilmiyorum demişti . Hızla orta alana doğru yürürken önde Emir 'i görüp adımlarımı hızlandırdım . Ne olup olmadığını anlamaya çalışırken Batı'yı gördüm . Yanına yaklaştım .
-Nedir bu kalabalığın sebebi ? , diye sordum , ama pek içaçıcı bir cevap alamadım .
-Bende bilmiyorum Beste .
Herkes dikkatle Emir ' e bakıyordu .
-Evet arkadaşlar fazla zamanınızı almıcam , hemen konuya giriyorum. Arya gelirmisin canım ? , diyerek söze girdi . Kız kalabalıktan Emir ' in yanına giderken o gün sınıftaki kız olduğunu anladım .
-Bu kadar arkadaşımın içinde sana bir soru sorucam hazır mısın ? , diyerek 2.kez konuştu. Ne sorucak diye herkes arasında konuşurken kızda konuştu .
-Hazırım .
-O zaman sana herkesin içinde soruyorum .
-Hadi sor Emir çok heyecanlandım .
Ben ise hala olayı anlamamış mal gibi etrafa bakıyodum .
-Bence elimdeki yüzük sana çok yakışacak , benimle yaşlanır mısın ?

Herkese iyi bayramlar.Multimedia yılbaşından Kuzey ve Beste!

Tatlı BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin