SELAM ARKADAŞLAR BAZILARINIZ BANA ÇOK SİNİRLENMİŞ HİKAYEYİ SİLİCEM FALAN DİYORLAR AMA ŞUNU UNUTMASINLAR BİRKAÇ GÜN SONRA TEOG VAR ONDAN SONRA FULL YAZICAM
"İşte gördüğünüz kız Beste Akarsu okulun başında bana karşı geldi ve şu an cezasını ödüyor."
İstemeye istemeye gözlerimi açtığımda revirde olduğumu anladım. Yanımda Gece ve Batı vardı. Endişeli gözüküyorlardı. Ah tabikii de ben o videodan sonra bayılmıştım. Doğrulmaya çalıştım Gece bana yardım etti.
Gözlüklü şirin bir hemşire bana yaklaşıp "Endişelenecek bir şey yok derse girebilirsin." dedi. Sedyeden kalkıp yürümeye başladım. Gece ile Batı arkamdan geliyordu. Sınıfın önüne gelene kadar kimse konuşmadı. Ama Gece bu sessizliği bozup "Niye bana anlatmadın?" dedi. "Gece lütfen sonra konuşalım." diye onu başımdan savdım. Batı ile birlikte gittiler.
Sınıfa girdiğimde herkes gülmeye başladı. Emir'in dudağının kenarı kıvrılmış, sırıtıyordu. Ona sinirli bir bakış atıp yerime geçtim. Herkes Emir'in sarhoş olduğunu ve onun beni öptüğünü öğrendiği halde neye inanmak istiyorlarsa ona inanıyorlardı. Böyle insanlardan nefret ediyorum. Ders başladığında kafamı sıraya yaslayıp kendimi uykunun kollarına bıraktım...Yaklaşıyordum hem de çok korkusuzca ilerledim ilerledim ve binanın son noktasına ulaştım. Aşağı bakıyordum. Hırsını benden almak istercesine saçlarımı uçuran rüzgara karşı dimdik ayaktaydım. Siren sesleri boğuk boğuk geliyordu. Tüm şehir susmuş sadece arabaların acı kornaları duyuluyordu. Aşağı baktım kimsenin farkında değilim zaten ne beklerdiniz ki ezik, alay konusu bir kız üstelik çok saf ölse de olur. Arkadan bir ses duydum tanıdık bir ses " Beste!" diye bağırıyordu hem de bana yaklaşarak. Gelenin Emir olduğunu gördüğümde gülümsedim. Beni kurtarak kişinin o olmasını beklemezdim. Gülümseyerek yaklaştı yaklaştı ve yaklaştı elini uzattı ben de gülümseyerek onun elini tutacakken birden ciddileşip uzattığı eliyle beni aşağı itti. Aşağı düşürken gülümsüyordum. Nedenini bilmiyordum herhalde ona bir kez daha güvendiğim içindi. Ben hiç akıllanmıyacaktım...
"Beste beste kızım!" diye hocanın sesini duyunca homurdanarak uyandım. Önümdeki sürtükler gülüyordu içlerinden biri "A hocam rahat bırakın kızı Emirle ilgili fantezilerini rahat rahat kursun." dedi. Diğer gerizekalılar da onun bu sözüne geberircesine güldü. Keşke geberselerdi. Utançtan bir şey söyleyemedim hoca onlara kızdı ve susturdu. Teneffüste Gece'nin yanına gittim ve o günü anlatmaya başladım...
-Emir-
Bana ben sadece değer verdiklerim tarafından üzülürüm demişti haha salak ona bunun olmadığını kanıtlamak için bir video hazırladım. Ve tatata ta bana değer vermediği halde onu üzdüm. Hepsi bundan ibaret bana bulaşmasa onla işim olmaz. Ben kazandığıma göre o yoluna ben yoluma. Koridorda yürürken Poyraz'ı gördüm. "Hey adamım!" diye takılıcakken "Kes!" diye bağırdı. "Noluyo lan sana?!" diye terslediğimde "Emir, Emir Sert sen ne ara bu seviyeye düştün?" diye kızınca şaşırdım. Devam etti "Lan sanane elalemin kızından git kendine başka eğlence bul o kızı rahat bırak!" ve hızlıca uzaklaştı. Noluyo lan bugün?!
-Poyraz-
Kantinde duvara yaslanmış, kahvemi yudumluyordum. Aniden Gece'nin bana sinirli bir şekilde gelmesiyle irkildim. Durum ciddiydi çünkü ciddi durumlar dışında Gece benimle konuşmazdı. "Poyraz şu öküz arkadaşını Beste'den uzak tut!" diye cırladığında neden bahsettiğini çözememiştim. "Bir dakika bir dakika neden bahsediyosun?" diye sordum. "Senin o kardeşim dediğin iğrenç yaratık yeni gelen kız Beste yani benim en yakın arkadaşıma neler yaptı neler" diye anlatmaya başladı. Bir gün gelmedik neler olmuş.Yok yok Emir bu kadar düşemezdi bir kıza nedensiz yapmaz bunları ama nedeni neydi?
"Tamam onunla konuşurum" dedim ve gittim bu kıza karşı çıkamıyorum çünkü ondan hoşlanıyorum. O sadece arkadaşız sanıyor ama lise 1den beri onu seviyorum bunu benden başka kimse bilmiyor. Bir süre daha da böyle kalacak.
-Beste-
Gittiğim her katta gülen insanlarla karşılaşmak zorunda mıyım ya? İlla o Emir hayvanının bir açığı olmalı!
Hemen kütüphaneye indim. Emir'i araştırdım kimsenin bilmediği şeyler öğrendim. Ekrandaki yazıyı görünce ilk şaşırdım sonra gülmemek için kendimi zor tuttum. Demek korktuğu şey buymuş. Haha Emir Efendi şimdi yaktım çıtanı :))!!BİLGİNİZE TEOG'A KADAR YB GELMEYECEKTİR!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Belam
RomanceTüm seçenekler aynı yere çıkıyorsa ve siz seçeneklerde kaybolup bir sonuca ulaşamıyorsanız Emir ve Beste'yi çok seveceksiniz.