14

73.1K 2.4K 185
                                    

Biliyorum hepiniz bölüm bekliyosunuz ve bende okunma sayısı ve voteler bakimından yazdigim hikayeyi cok basit buldum yani bi baştan sona okudum bazi yerleri gercekten cok sacma yazmışım. Ve ben artık hikayemizde tam sürat devam edecegimizi dusunuyorum . En azından şimdilik final yok .Hikayeyi toparlamaya çalışıyorum.Final bölümünü unutun . Finalden onceki bolumle devam ediyorum.

-Emir den -

Batı yerde kalmış çaresiz ve masumca bakıyordu yüzüme yakasından tuttum ve havaya kaldırdım.

-Bana özenmeyi kes . Tuğrulada söyle bunu.  Rahat bırakın lan Besteyi.

Yakasından tutup yere attım kapıyı açıp çıkarken Batının mırıldanmasını duydum.

-Aptal bir piçsin Emir.

Arkamı dönüp hızlıca tüm sinirimle bir yumruk daha attım ve hızlı adımlarla arabamın yanına gittim. Telefonumu elime alıo Besteye mesaj attım.

'Daha iyimisin ?'

2 dakika sonra mesaj geldi .

'Evet daha iyiyim sen '

'Neyse okula geçiyorum bugün dinlen yarın gelirsen gelirsin '

Müzıgin sesini açıp ağzımada sigaramı almış okul yolunda ilerliyordum.

-Beste den-

Bu Emir bir iyi oluyordu birde kötü oluyordu odunluğundan hiç ödün vermiyordu.Telefonumdan bildirim sesi geldiğinde babamın mesaj attığını gördüm

'Biz 3 gün daha yokuz.Birşey olursa ara.'

Bu nasıl bir ailedir. Insan bi arar sorar . Ama yok Beste ne halde umurlarında bile degil. Telefonumda instagrama ve twittera girip takip ettiğim kişilerin neler paylaştıklarına bakıp favlamaya başladım. Watpadde girip takip ettiğim hikayenin yeni bölümünü okuyup kendimi uykuya bıraktım.

*

Uyandığımda buz gibi olmuştum üşümuştum. Elime telefonumu almıştım belki öküz Emir aramıştır yada merak edip mesaj atmıştır diye. Sadece Geceden mesaj vardı .

'Bayadır konuşamıyoruz ' yazmıştı ona cevap vermedim ve hemen okula gitmek için hazırlanmaya başladım.Elimi yüzümü yıkayıp toparlanıp kahvaltı hazırlamak için mutfağa girdim. Çok üşendığım içın süt içip kolumada çantamı taktım. Apartmandan aşagı indim. Ve otobüs durağına doğru yürümeye başladım . Eteğimin boyu yüzünden bana bakan amcaları farkediyordum ama yinede unursamaz gibi davranıyordum. Arabanın yaklaştıgını gördüm ve kartımı çıkartıp cam kenarına ilerledim.

-Emir den-

Kafama birisinin vurduğunu hissedip olduğum yerde doğruldum.

-Kalk hadi sabah oldu burda uyumuşsun zaten .

Ayaklanıp "Pardon"diyip arabama yöneldim. Büfeden su alıp içip okula yol aldım.  Besteyi seviyordum düşünmüyordum ve önemsemiyordum ama kardeşim olarak zarar görmesini istemiyordum o benden hoşlanmış olabilirdi ama ben onu kesinlikle sevmiyordum. Arkadaş olabilirdik kanka olabilirdik ama sevgili asla.

*

Okulun bahçesine girdigimde arabayı park edip kızların ölümcül bakışlarına tebessum ettim. Dün geceden beri Besteyle konuşmamıştım okuldada konuşacagımı zannetmiyordum.Kantinden içeri girip bir tost soyledim ve tostu alıp arabama yaslanarak mini etekli kızlara baktım . Tostum bitmişti ve sınıfa doğru hızlandım. Iceri girdigimde yerimde Beste vardı.  Ilk gun oldugu gibi. Oyunmu oynuyor diye dusunup yanina gittim .

"Yerimden kalk"

O da bana bakarak ;

"Önce ben kaptım başka yere geç allahallah".

Umarım unutulmamışızdır. Bomba gibi devam edicez. Final olmıyıcak olursa 2.kitap olur ama bunun içinde hikayeyi duzenlemem lazım. Sizi seviyorum :*

Tatlı BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin