4

180K 4.6K 326
                                    



Emir bana baktı ve diğerlerine başıyla gidin işareti yaptı. Diğerleri hemen sandalyedeki çocuğun iplerini çözdü ve onu da alıp gittiler.
Emir bana doğru yaklaştı " Vay vay vay Beste Hanım sizi burada görmeye neye borçluyuz?" dedi elindeki falçatayla oynarken.
"Sanane" dedim. Yaklaştı ve kollarımı arkadamda sert bir şekilde tuttu ve boştaki eliyle saçımı çekip kulağıma eğildi "Sen anlamadın galiba sana yapabileceklerimi! Seni şurda yatırıp siksem kimsenin haberi olmaz gerizekalı" dedi. Hem canım acıyordu hem de korkuyordum. "Emir lütfen bırak beni" dedim sonra beni yere attı ve gitti. Toparlanıp kalktım. Bizim kata çıktım sınıfa girip oturdum.

BATI'DAN

Bu iddeayı kazanmalıyım! Ne yapıp ne edip kazanmalıyım!...

Tuğrulla her zamanki gibi bahçede oturuyorduk. Öğle saatleriydi birden önümüzden yeni kız Beste geçti. Biraz açık giyinse fıstık gibi olur. Yani aslında gideri var. Tuğrul bana döndü sırıtarak kaşlarını yukarı aşağı oynattı. Gülümsedim. Bana '' Var ya sen bu kızı tavlayıp altında inletemezsin'' dedi.Biz hep iddeaya girerdik ama bu konuda değil. ''Hmm var mısın iddeaya?'' dedim sırıtarak. '' Olmam mı?'' dedi ve ikimiz de güldük. '' Eğer ben kazanırsam arabanı alırım'' dedim o '' İstediğin araba olsun ben ise senin en önemlini alırım'' dedi. Olamaz kesinlikle bu iddeayı kazanmam lazım.

''Ya bakireyse?'' diye sordum. ''İddea yine de geçerli alırsın biter'' dedi. İkimiz de sırıttık. " Anlaştık"...

BESTE'den

Dolaptan lanet kitabı bulmaya çalışıyordum. Bulduğum zaman sinirle kapağını kapattım ve karşıma esmer ve yakışıklı bir çocuk çıktı. Ben "Biraz sert oldu galibaa" "Biraz" dedi ve gülümsedi.
Oyşş çok şeker gülümsüyor. Gamzelerine kurbannn :)) Boş boş etrafıma bakıyordum konuşmaya başladı.

-Şey ben Batı

-Ben de Beste

-Biliyorum çünkü sana bir özür borcum var...

EMİR'den

Poyrazla tenefüs boyunca yürüdük. Poyraz benim yani bizim aile dostumuz. Babasıyla benim ki liseden beri kardeş gibiymiş. Küçüklüğümden beri tanıyorum onu her sırrımı bilir. Her şeyi beraber yaparız. İşte onunla beraber yürüyorduk. Bizim küçük orospuyla Batı'yı görmemle durdum. Ne ayak?...

ARKADAŞLAR ÜZGÜNÜM KISA OLDU BİR SONRAKİ BÖLÜM OLAYLAR OLAYLAR OLAYLAR ;) LÜTFEN OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN ÖPTÜMM:*

Tatlı BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin