16

70.1K 2K 216
                                    



Eve geleli 2 saat olmuştu ama hala yerimde oturup olayın şokunu atlatmaya çalışıyodum. Tamam o beni sevmeyebilirdi ama benim onu sevdiğimi adı gibi biliyodu .Ben ve Emir asla olamaz ama olmasını istiyodum sürekli aptal aptal hayaller kuruyodum gerizekalımıydım belkide evet. Tonlarca ödevim bekleyen sınavlarım projelerim hazırlanmam gereken bir üniversite vardı . Ama benim umrumda olan tek şey Emirdi. Umrunda olmadığımı biliyorum ama konuşmamız bile benim için dünyalar oluyodu bi anda . Gözleri huzurdu.Yatagıma uzanmış aptal aptal düşünceler kuruyodum. Okul kıyafetlerimi çıkarmamıştım . Çantam başka bi taraftaydı . Anneme göre odamda çürüyecekmişim peh.

~

Instagramda amele gibi dolanmamın sonucunda Elifin telefonuma mesaj atmasıyla sonunda instagramdan çıkış yapabildim.

"Dışarı çıkalım"

Ne dışarısı ya. Ben burda deprasyon sıtayla takılıyorum yada Emir beni umursamadıysa bende onu umursamıyorum varmı lan .

"Çıkalım"

"Tamam hazırlan 15 dakikaya aşağıdayım"

Sonunda okul kıyafetlerimden kurtulup şeklime bi düzen verdim . Gerçi ne yapsam nafile çirkinlik abidesiyim sanki . Yok be güzelim . Hatta en iyisi benim.

~

-Ee sonunda ağaç oldum burda.

Olmasaydın benmi dedim sanki gitseydin mala bak.

-Özür dilerim ya.

-Kuzeylerde dışarda dolanıyolar mal mal.

Yuzumde bi burkulma bi sıkıntı oluştu sorma gitsin.

Şimdi Kuzey kim ben şöyle bi özet geçeyim. Biz taşındıktan sonra bunlarda taşındılar hemen annemle annesi baya yakın ama şimdi çocuk baya havalı bize gelmişlerdi hiç takmamıştı ama çok tatlı çok yakışıklı Emirle tanıştıktan sonra onu siklememeye dışarı çıkmamaya başlamıştım ama şimdi olmayan sikimde değil açıkçası.

-Ne güzel hadi bizde dolanalım mal mal belki onlarla karşılaşırız.

Elif yüzüme 'gerizekalımısın ? Bakıyım valla mal' der gibi baktı.

-Nee bakma öyle hadi.

Elifi sitenin arka bölümüne doğru çekiştirmelerimin sonucunda yürümeye başladım .

-Saçım başım düzgünmu Elif?

-Evet canım harikasın.

Ah canım biliyorum tabi bitaneyim ben. Tabi ben hem yürüyüp hemde gerizekalı ve saçma sapan hayaller kurmaya devam ettim.

-Elif düşünsene Kuzeyle evleniyoruz .

-Düşünemiyorum.

Düşünme kıskanç mal . Ananı Kuzeyler karşımızda noluyo karşımızdaysa nolcakki.

"Oo sen dışarı çıkarmıydın Beste ya ?"

Sanane amk sanane ne gelip hayallerimi alt üst edip dalga geçiyosun .

-Çıkasım geldi.

Yüzüme bakarak :

-Ee iyi o zaman oturalım bi yere .

Ne oturucaz ya oturmayalım yada oturalım canım benim gözlere bak.

-Olur.

Elif bana hayır der gibi baksada kusura bakma Elifçim kurunun yanında yaşta yanar .

Tatlı BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin