Emir bana yaklaşıp "Senin bu kadar güçlü olduğunu bilmiyordum." Ve devam etti. "Ama seni hassas noktandan vurmadım mı?" dedi. Anlamamıştım fark etmiş olmalı ki "Duygularınla oynadım..." kahkahası tüm koridorda yankılanıyordu. Neden bu kadar kötü birisin...Gözlerim dolmuştu ama bunu ona fark ettiremezdim yoksa egosu şişerdi. Gülmeye başladım "Senin egon ne kadar büyükmüş ahah" diyebildim sahte sahte gülerken. Kahkahası kesildi ve şaşkınca bakmaya başladı bunu beklemiyordu sanırım. Arkamı dönüp gidecekken aklıma gelen şeyi söyledim "He bu arada kendini kandırma benim canımı sadece değer verdiklerim ve sevdiklerim acıtır..." dedim ve koşarak uzaklaştım. Gözlerim çok acıyordu anlatamam yanıyordu. Kendimi bu kadar tutmama şaşırdım ilk defa bu kadar uzun tutmuştum. Tuvalete koştum ve gözyaşlarımın akmasına izin verdim. Issız ve karanlık tuvalette benim hıçkırıklarım yankılanıyordu. Anlamıyorum ya neden gerçekten neden ben?
Elimi yüzümü yıkayıp kendime çeki düzen verdikten sonra derse girdim. Hoca bıdı bıdı yaptı ama takacak durumda değildim. Emir'e bakmadan sırama geçmeyi başardım. Tüm ders olanları düşündüm. Teneffüs zili çalınca kendimi bahçeye attım. Temiz hava bana huzur veriyordu. Banklardan birine oturdum, etrafı seyrederken Gece'nin bana doğru koştuğunu gördüm. "Noldu sana!?"
-Bişey yok
-O Emir mi bir şey yaptı?!
-Yok ya boşver hadi gidelim
-İyi peki
İçeri girdiğimizde bir çocuk bağırıyordu "Hadi herkes tiyatro salonuna koşun hadi!" diye biz de gittik. Kimsenin ne olcağından haberi yoktu. Oturduk ve beklemeye başladık sonunda prejeksiyondan bir video başladı.
Emir vardı ve "Az sonra izleyeceğiniz video tamamen gerçektir hiçbir kurgu yapılmamıştır konusu ise masum köylü kızının bir bad boya kanması ile ilgilidir." dedi herkes gülmeye başladı. Dediği bölüm başlayınca şok oldum sanki aniden elektro şok yemiş gibiydim. Kıpırdayamıyordum kaçmam gerekiyordu ama cık olmuyordu bacaklarım tutmazdı zaten.
Hayal mayal hatırlıyorum işte her şey ağır çekimdeydi Gece'nin bana şaşkınlıkla bakması, öndekilerin anırırcasına kahkahası, Emir'in 'gördün mü gününü' bakışı,Batı'nın herkese bağırması ve en son bayılmam...Bunlara neden olan şey açıktı o videoda olan şey bizim evde Emir'le öpüşmemizin kaydıydı bunda ne varki diyorsunuzdur fakat sonra söyledikleri "İşte gördüğünüz kız Beste Akarsu okulun başında bana karşı geldi ve şu an cezasını ödüyor."...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Belam
RomanceTüm seçenekler aynı yere çıkıyorsa ve siz seçeneklerde kaybolup bir sonuca ulaşamıyorsanız Emir ve Beste'yi çok seveceksiniz.