-hayal bölümü-

73.9K 2.3K 174
                                    


MULTİMEDİA BAKIN!

Bayağı zaman geçtikten sonra...

-Beste-
Bugün ÜNİVERSİTE MEZUNİYETİMİZ vardı. Kap atma töreninden sonra arkadaşlarla dışarı çıktık. Artık hayata adım atacağımız için gece bara gitmeye karar verdik. Gittiğimiz barın ismini görünce lise anılarım aklıma geldi. Ne saçma ama tatlı olaylar yaşamıştım lisede. Bir çocuk belirdi aklımda böyle kumral, kahverengi gözlü, uzun...
Biraz daha düşününce hatırladım Emir;
Emir Sert. Ne belalıydı...
Gülümsedim ve bardan içeri girdim. Böyle yerler bana göre değildir lise yıllarından beri sevmem barları. O yüzden köşeye sindim ve eğlenen arkadaşlarımı izledim. Bi ara gözlerim barın ucundaki koltuğa kaydı. İşte ordaydı tanıdığım ve her zaman hatırlayacağım gözlerini gördüm ilk. Sonra heryerini. O da bana bakıyordu acaba yanına gitmeli mi? Bunca seneden sonra zaten o yıllarda da hiçbir şey olmamıştı aramızda.
Kadehinden bir yudum daha aldı ama gözlerini benden ayırmadı. Utandım, kızardım. Kalktık aynı anda ortaya yürüdük. "Merhaba" dedim utana sıkıla. Özlediğim boğuk sesiyle "Merhaba Beste" dedi. Şaşırdım, konuşmadım. "Uzun zaman olmuş" dedi. "Evet senden hoşlandığımı itiraf ettiğimde sen beni aşağılamıştın o gün okul değiştirdim ne günlerdi ya" dedim iğneleyici ses tonumla. Güldü "Hatırlıyorum." dedi. Konuyu değiştirmek istedim. "Hayatında biri var mı?" diye sordum. "Yakında olacak" dedi. Nedense bi yumru oluştu boğazımda,yutkunamadım. "Sevindim senin adına" dedim ve ilerledim. "Dur seninle bir daha görüşmek isterim." dedi. Numaramı verdim ve göğsümdeki acıyla kendimi içkiye vurdum. İyice sarhoş olduktan sonra çıktım bardan. Yalnızlığa ihtiyacım vardı. Arabaya atladım ve o günü düşünerek umursamazca sürdüm arabayı. Gaz gaz gaz. Vucümdaki acıyla sarsıldım. Tanrım sanırım kaza yap...

Tatlı BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin