2

205K 5.7K 285
                                    

BATI'DAN...

"Oğlum burda içmeyelim şu zıkkımı hoca falan görecek" dedim Tuğrul'a ama beni takan kim?
"Off Batı amma dır dır yaptın iç işte!" diye öfledi. Bana o lanet sigarayı ve -çakmak olmadığı için -kibriti verdi. Tuğrul ben ve bizim gibi birkaç arkadaş her gün deponun yanındaki gizli köşede sigara içerdik. Ama bu sefer yapmamalıydık...

Sigarayı yakarken uzaktan hocanın iğrenç sesini duyduk. "Çocuklar napıyosunuz orda!". Hemen kaçtık hocada arkamızdan yalnız şunu unutmayalım ki sigara ve kibritler hala yanıyordu...

EMİR'DEN

Derste parmaklarımla kalemi döndürüyordum. Her zamanki gibi dersi dinlemeyip kulaklıkla müzik dinliyordum.
Evet dinleyebiliyorum çünkü ben Emir Sert'im hocaların bile tırstığı çocuk ;) Hoca "Beste Akarsu nerede?" Diye sorunca anladım o gerizekalı kızın ismi Besteymiş...

10 dakika sonra...

Yangın alarmının aniden çalmasıyla dikkatim dağıldı.
Herkes telaşlanmıştı. Hoca akıl edip "Çocuklar lütfen sakince bahçeye hadi!" Diye bağırabildi. Ben yavaş yavaş bahçeye çıktım. Yanımdaki iki ezik kendi aralarında "Evet yangın depoda çıkmış" falan diyince anında aklıma Beste geldi. Siktirr onu depoya kilitlemiştim. Her şey ağır çekime döndü depoya koştum. Her yeri alev kaplamıştı. İçinden geçtim. İşte orada bayılmıştı. Onu kucaklayıp bahçeye koştum. Önümdekileri itip arabama yatırdım ve hastaneye götürdüm.

BESTE'DEN

Ağlamaktan yorulmuştum. Gözlerimi kapamıştım. Birden burnuma yanık kokusu gelmeye başladı.
İçerisi de aniden sıcak oldu. Gözlerimi açtığımda cayır cayır yanan deponun dandik kapısını ve kolileri gördüm. Korkudan bayılmışım. Gözlerimi açtığımda hastane odasındaydım. Emir çok değişmişti eliyle saçımı geriye doğru okşuyor. Bana "Geçti" diyordu. Birden sinirlendim elini ittirdim.Önce şaşırdı sonra sinirlendi ve koridora çıktı. Annemler ve Emir beş dakika sonra geldiler. İşte bıdı bıdı "İlk günden nasıl becerdin?" ya da "Depoda ne işin vardı?" LAN ben orada ucuz atlatmışım onlar hala beni azarlıyo böyle aile olmaz olsun. Emir gizlice annemlerin bu haline güldü. Ben de sinirlenip Emir'e "Beni depoya kilitlediğin için şu an burada olduğumuzu anlatayım mı? " bakışı attım. Normalleşti hayvan. Off ben bu Öküzle ne yapıcamm...

Selam gençlik nasılsınız? Gün geçtikçe okuma sayısı artıyorr!! Bu da bana daha çok heves veriyor.
Sizi zorşlamıyorum ama beğenmenizi ve yorum yapmanızı isterim tabii neyse öptüüm.

Tatlı BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin