✧✧✧6✧✧✧

9.1K 453 80
                                    

✧✧✧Beril'den✧✧✧

Gözlerimi tamamen eksiksiz doldurduğum sınav kağıdımda gezdirirken bir yandan da duvardaki saatten süreyi kontrol ediyordum.Sınavın bitmesine yaklaşık 32 dakika vardı ve buda demek oluyor ki 8 dakikamı almıştı sınavı bitirmek.

Memnuniyetsizce dudaklarımı öne doğru büzdüm.Kendime belirlediğim süreden daha uzun zamanda bitirmiştim.Genelde kırk dakikalık sınavları özellikle bu sözel dersse on dakikadan az sürede bitirip geriye kalan zamanda da uyurdum.

Sınavın erken bitmesi demek eşittir fazla uyku demekti.Normalde şuan bile kağıdımı çoktan hocaya vermiş,sıranın altına şıkıştırdığım yastığım ile beraber derin bir kısa uykuya dalmış olmalıydım ama olmuyordu işte.

Ne gede nede gündüz gözüme bir damla uyku kırıntısı bile girmemişti.Tüm gece yaşananları,ne yapacağımı düşünüp durmuştum.

Belkide 18 yaş planlarımı biraz erkene çekerek banka hesabımdaki miktarı kontrol etmeliydim.İçinde bana ev,eşya gibi ihtiyaçlarımı alacak kadar para olduğuna zaten emindim.Kendime minik,çok büyük olmayan bir ev alabilirdim.Sonrada içini istediğim gibi düzenler,kendi kendime yeni bir sayfa açabilirdim.

Zaten iki üç yerden gelen düzenli param vardı.Bir yerden kesilse diğeri vardı.O yüzden para pek sıkıntı değildi.

Artık bana karışabilecek bir annem babam olduğunu da düşünmüyordum.Sonuçta öz bildiğim annem ve babam artık öz olmadıkları için bana karışamazlardı.Belki de kendi öz kızlarını çoktan eve alıp mutlu mesut yaşamaya bile başlamış olabilirlerdi.Hatta çoktan odamı o kıza bile vermiş olabilirlerdi.

Diğer öz ama ailem olacaklarını hiç sanmadığım aileme gelirsek...

Açık konuşmak gerekirse onlar hakkında kesin ve net bir düşüncem yoktu çünkü onları tanımıyordum.

Onları azıcık tanısam benimle ilgili planlarının ne olduğunu tahmin edebilirdim ama bu durumda hiç bir fikrim yoktu.Aileme karşı çıkıp zorla DNA testi yaptırmışlardı.Hastanede sırf benim onların kızları olduğuma emin oldukları için kıyametleri koparmışlardı ama bunun rol mü yoksa gerçek mi olduğunu kestiremiyordum.

Şöyle düşününce zaten Türkiye'nin en zenginlerindendiler neden rol yapıp onlara hiç bir yararı olmayacak bir kız için rol yapsınlar ki?

Bu yüzden onların samimiyetlerine azıcık inansam da aklımda daha gerçek ailemin onlar olduğu yer edinememişti.

Uyuyamayacağımı anladığımda başımı koyduğum sıramdan kaldırdım ve ayağa kalktım.Çantamı tek omzuma asarken sınav kağıdımı da elime almıştım.Yavaş adımlarla öğretmen masasının yanına gittim.Sınavı yapan öğretmen telefonuyla oynuyordu.Sınav kağıdımı boş masanın üzerine bırakırken öğretmenin şaşkın bakışları beni bulmuştu.Hala alışamamıştı benim sınavı fazla hızlı bitirdiğime."Ne çabuk bitirdin Beri."dedi bana şaşkınlıkla bakarken.Omuz silktim."Hocam ben kendimi pek iyi hissetmiyorum acaba erken çıkabilir miyim.Son dersti zaten."dedim yorgun yüz ifademi takınırken.

Hoca gözlerini üzerimde gezdirdi.Yorgun olduğumu anlamış olacak ki masanın üzerinden minik bir kağıt ve bir kalem alarak kağıda bir şeyler karaladı.Yazdığı kağıdı bana uzatırken,"Gidebilirsin,kapıda güvenlik sorarsa bunu gösterirsin tatlım."dedi.

Uzattığı kağıdı alırken hocaya sessizce teşekkür ettim ve sınıfın kapısına doğru ilerledim.Kapıyı açıp okulun dış kapısına doğru ilerlemeye başladım.

Daha ders saatinde olduğumuz için dışarıda bir kaç kişiden başka kimse yoktu.Okulun dış kapısına yaklaşınca tamda tahmin ettiğim gibi güvenlik kapıdaydı.Kapıya ilerlemek yerine güvenliğin yanına adımladım.Elimdeki kağıdı ona uzatırken."Öznur hocanın izni var."dedim.Güvenlik kağıdı okuduktan sonra bana bakmadan kapıyı açtı ve elindeki kağıdı bana uzattı.Kapıdan çıkarken uzattığı kağıdı elimle buruşturarak top haline getirmiş ve okulun kapısının yanındaki çöpe basket atmıştım.

New New New FamilyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin