✧✧✧Beril'den✧✧✧
Gözlerimle oturduğum yerden kirlenmiş beyaz tişörte ve kanlı ellerime baktım.Bunları temizlemek için pek zamanım olmamıştı.
Sıkıntıyla başımı çevirdiğimde arabayı süren abicik düz surat ifadesi ile yola bakıyordu.Bir kaç küçük konuşma dışında yol boyunca sessizliğini ve sakinliğini korumaya devam etmiş, herhangi bir kelime dudaklarından bana karşı çıkmamıştı. Aynı şekilde ben de yol da olduğumuz sürede ağzımı açmamış ,sessizce bakışlarımı arabanın camından dışarıya kaydırmış , geride bıraktığımız kaldırım taşlarına bakışlarımı dikmiştim. Oysa yanımızdan son sürat geçen arabalar nasıl umurumda değilse,dışarıda kıyamet kopsa bile hiçbir durumla ilgileneceğimi sanmıyordum.
Beynimin içi kazan gibi fokurdarken ,bu sabah yaşadığımız garip anları düşünmüştüm istemeden.Eğer aramızdaki bu sessizlik sabahki saçmalıklarını unutalım gitsin anlamındaysa , şikayet edemezdim zaten.Daha adını bile bilmezken,soramazdım da ama şu bir gerçekti ki aramızdaki dağlar yavaşça çekilmiş ve kurulan köprülerde ortadan kaybolduğunu hissetmemi engelliyememiştim.
O yanı başımda kontrollü bir vaziyette arabayı sürerek bende o arada arabaya ilk bindiğimizde ondan istediğim ıslak mendil paketinden mendil çıkarım vücudumu temizlemeye çalışıyordum.Lakin kan öyle lanet bir şeydi ki sindi mi çıkmıyordu.Birde kokusu kalmıştı üstümde.
Leş gibi kan kokuyordum.Bu halde okula gidersem cinayet şube iki dakikaya sınıfın kapısında biterdi.Sonra hurraaa al başa belayı
"Okula bu halde gidemezsin.Arka koltukta kot ceketim vardı al onu giy.Biraz büyük gelebilir ama kollarını kıvırırsan felan ayrı bir tarz olur."
Bir anda yanımdan gelen sesle oraya odaklanmıştım.Abi takımının üyesinin dediği kibar tekliften sonra içim rahatlamıştı.Canıma minnetti zaten.
Hiç utanmadan emniyet kemerinin el verdiği kadar arkaya uzanıp kot ceketi aldım.Şansa bak ki üzerimdeki jean ile de tam uyumluydu.Arabaya binerken bağladığım kemeri çıkartıp,elimdeki kot ceketi giydim.Kollarını dediği gibi kıvırarak az bir düzen verdim.Bu sayede hem kan lekeleri kapanmış hem de büyüklüğü göze batmaz hale gelmişti.
Tam içimden yinede hala kan kokuyorum diyecektim ki bunu dememe izin vermeden olay hallolmuştu."Torpido gözünde bir kaç parfüm vardı.Arasında unisex olanlarda vardı.Kokuların bakıp sıkabilirsin."Bunu arabada ikimizden başka kimse olmadığı için tabi ki yanımda oturan şahıs söylemişti.Onun sözüne uyarak torpido gözünü açarak karıştırmaya başladım.Araba fazla büyük olduğu için torpidosu bile fazla genişti.İçinde ne ararsan vardı.Güneş gözlükleri,balonlar,beyzbol topları,kadın takıları,mp3 çalar,uno ve daha fazlası...
Biraz karıştırdığımda en diplerde olan 6-7 tane parfümle karşılaştım.Üzerlerini incelediğimde sadece iki tanesinde unisex yazıyordu.Diğerlerini yerlerine bırakıp,diğer ikisini elime aldım.İkisinin de kokusunu test ettiğimde adeta mest olmuştum.Aşırı çekici kokuları vardı.
Karar veremeyince ellerimdeki parfümleri kaldırıp yanımda oturan x şahsiyetine gösterdim."Sence hangisi daha güzel?"diye sordum.Gözlerini yoldan kısa bir süre ayırıp elimdeki parfümlere baktı.Gözlerini tekrar yola çevirirken,"Bence sağdaki daha güzel."demişti.Onun seçimine güvenerek sağdaki parfümün kapağını açıp üstüme 5-6 kere sıktım.Kokusu çok yoğundu parfümün ama kan kokusunu anca yok edebilmiştim.
Parfümlerin hepsini geri koyduktan sonra torpidoyu kapatmıştım.Tam tekrar kemerimi takacaktım ki gözlerim dışarıya takılmıştı.Okula gelmiştik.
Yanımda oturan kibar beyefendi arabayı durdurup,dikkatli bir şekilde park haline getirdiğinde etrafa baktım.Bizim okulun önünde durmuştu.İçinde olduğum lüks araç okulumun önünde durduğunda dağılan saçlarımı şöyle bir salladıktan sonra, yeniden düzeltemeye çalışırken arabanın tabletinde yazan saate baktım.Her ne kadar yaşanan olaylar zaman kaybettirse de 17 dakika içinde okuluma ulaşmıştık.Bunda hem arabanın hemde evin konumunun avantajı vardı ama kesinlikle en avantajlı olduğum kısım şoför koltuğundaki adını bilmediğim çocuktu.Gelene kadar arabanın GPS sistemine garip kodlar girmiş, sürekli ara sokaklarda dolanmış,ışıklara takılmadan okuluma kısa sürede gelebilmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New New New Family
Novela Juvenil17 yaşına gelene kadar tek çocuk olup,kafasına göre yaşayan Beril acaba birden bire ortaya çıkan abilerine ve oldukça geniş olan ailesine alışabilecek miydi?