[ Kalbimde tuttuğum sırları saklamak
düşündüğümden daha zor. ]* 1 yıl 6 ay sonra *
Evet sevgilim, biliyorum bunları okuyamayacaksın. Fakat okuyacağını düşünerek yazıyorum.
Senindi bu kalem hatırlar mısın? Çalışırken dikkatini dağıtmamak için seni gizlice izlerken farketmiştim, hep bu kalemle not alırdın. Çokça öptüm bunları senin elin deydi, senin zarif ruhunla harmanladı diye.
Denedim, gerçekten denedim ama olmadı sevgilim. Çok yaktım canını, çok üzdüm seni hala nefret ediyorum kendimden sana bunları yaşattığım için. Bazen derince düşünüyorum eğer beni dinlese, gerçekleri öğrense affeder miydi diye ama sen çoktan gitmiştin bana çare bırakmadın ki. Terk ettin beni. Bir zamanlar birlikte uyuduğumuz kanepenin üstünde tek başıma hayatın gerçekleriyle yüzleştim her gün, kabullenemedim.
Bak beni terk etmenin üzerinden neredeyse bir buçuk yıl geçmiş ama ben hala bekliyorum seni, aldığım nefes bitene kadar da bekleyeceğim.
Keşke.. Keşke gerçekleri sana anlatmama izin verseydin, beni ikinci kez vicdanıma terk etmeseydin.
İğrenç bir insan olduğumu biliyorum, ama yemin ederim ki seni kasten üzecek hiçbir şey yapmadım sevgilim, inanmazsın sen bana güvenemezsin kalbini kıran insana, her ayrıntına kadar hatırlıyorum seni. Bazen görüntün silikleşiyor uyumadığım, yemediğim günler oluyor sırf her gece gözümün önüne gelen silik görüntünü bir kez daha görebilmek için. Her gece daha da aşık oluyorum sana.
Minho ve Seungmin beni yalnız bırakmıyor tabi. Fazla anlaşamıyoruz bu sıralar, ilaçlarımı almayınca aynı sen gibi kızıyorlar bana, bunun için bile vazgeçiyorum ilaçlarımdan. Seni anımsatan her şeyi istiyorum ben.
Dün bize aldığın bilekliği buldum, hiç veremediğin bilekliği. Üstüne sana verdiğim kasetteki şarkılardan birini bastırmışsın.
"I wanna be yours." Bursu alınca verecektin. Bana hediyen olduğunu söylemiştin unutmadım.Evet doğru sevgilim. Ben sadece senin olmak istiyorum.
Her şeyi öğrendiğin gece anlatacaktım sana, öpecektim gözlerinden ama kader bizi ayırdı değil mi?
Beni bırakıp eve koşar adımlarla gitmiştin. Durdurmamıştım seni. Beni gördüğün her an canının daha çok yanacağını biliyordum sevgilim sana bu bencilliği yapmaya kıyamadım.
Tüm gece bekledim kapında, çok korktum senin narin ruhunun kaldıramamasından korktum. Kalan ömrümü de sana verip yok olmak istedim o an. Bir saniye olsun gözümü ayırmadım pencerenden, tüm gece izledim.
Gelip perdeni düzelttiğini hatırlıyor musun? Kalbimin çıkacağını hissetmiştim. Neyse ki beni görmemiştin bilmiyorum belki gördün. Çok yorgun gözüküyordun güzelim gelip seni yorgun düşmüş gözlerinden öpmeyi çok istedim fakat yapabildiğim tek şey sessizce hıçkırıklarımı içime çekmek oldu o gece.
Gün aydınlanmaya başladığı zaman ayrıldın oradan. Hayatını mahvettiğim gibi toparlamak için. Benim zaten yaşamaya değer bir hayatım yok, az çok sende bilirsin ama söylemezsin bana
hep kalbimin simsiyah olmadığını savunurdun şimdi aynılarını mı düşünüyorsun? sanmıyorum.Hayatımda hiç bu kadar hızlı koştuğumu hatırlamıyorum. Sana yetişebilmek içindi hepsi. Hepsini bir hafta önceden hazırlamıştım, her şey mükemmeldi anlıyor musun sevgilim mutlu olacaktık biz.