***********
"Κοριτσάκι κοριτσάκι εισαι καλα;"ρωτάει το αγοράκι που έπαιζε μπάλα στο πάρκο.Βρίσκομαι παλι εδω, στο όνειρο. Τι κανω εδω και γιατι μου φαίνεται σαν να ειναι ζωντανό;
Κοιτάζω τα ρουχα μου. Φοραω ενα άσπρο φορεμα και σανδάλια. Στο τελευταίο όνειρο δεν ηταν αυτα τα ρουχα μου.
Ξανά κοιτάζω το κοριτσάκι με τα σγουρά μαλλιά. Εχει χτυπήσει το πόδι της και το αγοράκι,που απο οτι φαίνεται ειναι ο Αρης, τρέχει κοντά της για να δει αν ειναι καλα.
"Με πονάει το πόδι μου και τρέχει αιμα"λεει το κοριτσάκι στον μικρό Αρη.
"Μην αγχώνεσαι θα γίνεις καλα"την καθησυχάζει και της σκουπίζει το αίμα με την άκρη της μπλούζας του.
Το όνειρο όμως μετατρέπεται σε εφιάλτη.
Τα ρουχα μου ξαφνικά γεμίζουν κηλίδες αίμα και το κεφαλι μου πονάει αφόρητα. Κοιτάζω δεξιά και αριστερά και βλεπω πως το όνειρο συνεχίζει να εκτυλίσσεται οπως συνήθως μονο που εγω δεν δύναμαι να το παρακολουθήσω. Ζαλίζομαι και θελω να κάτσω κάπου. Το λευκό μου φορεμα εχει γίνει κόκκινο και απο το κεφαλι μου κυλαει αίμα.Ξαφνικά ολα σταματάνε. Το αίμα η ζαλάδα ο πονοκέφαλος εξαφανίζονται και μπροςτα μου βλεπω παλι το πάρκο. Το κοριτσάκι και ο Αρης συνεχίζουν να μιλάνε.
Για μισό λεπτό....Φοράνε
διαφορετικά ρουχα!! Που σημάνει οτι το όνειρο μου αλλάζει.Πλησιαζω κοντά τους για να ακούσω τι λενε.
"Καλημέρα κοριτσάκι πως εισαι σήμερα;"την ρωτάει ο Αρης.
"Ειμαι πολυ καλα Αρη ευχαριςτω. Εσυ τι κανεις;"
"Και εγω καλα ειμαι ηρθα σήμερα να παίξω μπάλα αλλα ήθελα να σε δω κιολας"της ξανά λεει αυτος.
Οταν τον ακουω να τα λεει αυτα αισθάνομαι ενα τσίμπημα ζήλιας στην καρδιά μου. ΜΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!! Ζηλεύω τον Αρη και ενα άγνωστο κοριτσάκι στο όνειρο μου;; Που δηλαδή δεν ειμαι και σίγουρη αν αυτος ειναι ο Αρης γιατι εγω τον γνώρισα στην πρώτη γυμνασίου οταν χώρισαν οι γονείς του και ήρθε να μείνει απέναντι μας με την θεια του.
Οι γονείς του.... ΟΟ ΘΕΕ ΜΟΥ αυτη η γυναίκα στο όνειρο ειναι η μητέρα του!! Την θυμαμαι μια φορα που είχε ερθει να τον δει στο σπιτι μας οταν ο Αρης έπαιζε με τον αδερφό μου playstation.
Γυρνάω την προσοχή μου παλι στα παιδια."Και εγω ήθελα να σε δω"του απαντάει το κοριτσάκι. Ναι μη χάσεις.. λεω απο μεςα μου.
BẠN ĐANG ĐỌC
Love me or hate me
Lãng mạnΟ θάνατος τος γονιών της την συγκλόνιζει.. Κατηγορεί τον εαυτό της για αυτο. Μενει πλέον με μονη οικογένεια τον αδερφο της και την λύπη της. Το ονομα της... Έλενα Ο θάνατος των γονιών του τον πονάει αλλα σαν αδερφος πρεπει να στηρίξει την αγαπημένη...