Πλευρά Αρη
Αν με αγαπούσε δεν θα ηθελε να με εκδικηθεί... Αυτο εχω στο μυαλο μου 1,5 χρονοτωρα. Έφυγα....χάθηκα.....εξαφανίστηκα απο την ζωη της. Ο πόνος που ένιωθα ηταν αβάσταχτος. Ξυπνούσα το πρωι και έβλεπα το άδειο κρεβατι δίπλα μου και με έπιαναν τα κλάματα. Εχω κλάψει αυτους τους μηνες οσο δεν εχω κλάψει όλη μου την ζωη γιατι ηταν όλη μου η ζωη.... Ειχα σκοπο εκείνη την μερα να γυρίσω παλι Κρήτη αλλα δεν το εκανα. Αντ αυτου έμεινα για μια εβδομάδα σε εναν φίλο μου στο Χαϊδάρι και βρηκα σπιτι στον Διονυσο. Αγόρασα την μονοκατοικία και τωρα ζω μόνος μου σε ενα σπιτι 200 τετραγωνικά και απολαμβάνω την μοναξιά. Στην αρχή την περίμενα. Την πρώτη εβδομάδα με επερνε τηλέφωνο τρεις φορες την ημερα. Την δεύτερη τρεις φορες όλη την εβδομάδα. Την τριτη δεν με πήρε καθολου.... Και ένιωσα πιο βλάκας απο ποτε... Αλλα δεν θα πονέσω αλλο πια εξαιτίας της. Για μένα η Ελενα ΤΕΛΕΙΩΣΕ...
Μπορει να νιωθω αγαπη για αυτη αλλα δεν θα το δείχνω. Και εαν τύχει να την δω κάπου θα ειμαι απόμακρος, παγωμένος, και ξινός. Δίνω όρκο στον εαυτό μου και να κλαιει και να πονάει εγω θα ειμαι σκληρός.Με τον Αγγελο μιλήσαμε στις αρχές και μου ειπε πως ηταν χάλια. Τοτε ήμουν πολυ κοντα στο να επιστρέψω σε εκείνη.Αλλα ενα μικρο κομμάτι λογικής και εγωισμού με κράτησε πισω ευτυχώς.
Θα προσπαθήσω οσο γινεται να την ξεχασω.. Μπορει να μην το καταφέρω ποτε αλλα θα προσπαθήσω.Πλευρα Ελενας
"Εχει ανοιξει η γη και τον κατάπιε δεν υπαρχει αλλη εξήγηση"λεω στην Νινα. Η Αντιγόνη σε μια εβδομάδα εχει γενέθλια και θα της ετοιμάζουμε ενα πάρτι στη σπιτι. Βαφτίσαμε την μπεμπα Αντιγόνη πριν 1 χρονο.Ο Αρης δεν ειχε ερθει. Ο αδερφος μου μου ειπε οτι ειχε παρει τηλέφωνο για να τους ευχηθεί και να τους πει οτι δεν μπορούσε να ερθει στην βάφτιση. Και ολοι ξέρουν οτι ο λόγος ήμουν εγω.
"Έλενα σταματά να σκεφτεσαι συνεχεια τον Αρη... Σε αφησε... Εφυγε χωρις να κάτσει να μιλήσετε σαν ζευγάρι. Προχώρησε στην ζωη σου σε παρακαλώ."μου λεει η Νινα την ωρα που βάζαμε στην τούρτα της μικρής κουφετάκια και ζαχαρωτά."Εχεις δικιο Νινα αλλα δεν το χωράει το κεφαλι μου οτι τον πήρα τόσες φορες τηλέφωνο και δεν απαντούσε μονο και μονο απο εγωισμό..."
"Ετσι ειναι οι άντρες αγαπη. Αυτο επρεπε να το εχεις καταλάβει απο καιρο..."
Χτυπαει το κινητο μου και τρέχω να το προλάβω. Εχω μια ελπίδα οτι μπορει να ειναι ο Αρης.. Αλλα οχι. Ειναι η Φλορεντια η κοπέλα που θα βγαίναμε ολοι μαζι εκεινο το βραδυ. Μολις έμαθε οτι χωρίσαμε με τον Αρη αμεςως με πήρε τηλέφωνο και μου ζήτησε συγγνώμη επειδη νόμιζε οτι αυτη έφταιγε που κανόνισε να βγούμε. Ειναι πολυ καλη κοπέλα και τους τελευταίους μηνες κανουμε πολυ παρέα. Εξαλου η Νινα τωρα εχει αφιερώσει την ζωη της στο αγγελούδι της και δεν μπορει να ακολουθεί τα δικα μου προγράμματα. Τους πρώτους μηνες του χωρισμού μου η Φλορεντια με επερνε συνεχεια να βγούμε εξω αλλα εγώ αρνιόμουν. Με έπειθε όμως και γίναμε πολυ καλες φιλες.
VOUS LISEZ
Love me or hate me
Roman d'amourΟ θάνατος τος γονιών της την συγκλόνιζει.. Κατηγορεί τον εαυτό της για αυτο. Μενει πλέον με μονη οικογένεια τον αδερφο της και την λύπη της. Το ονομα της... Έλενα Ο θάνατος των γονιών του τον πονάει αλλα σαν αδερφος πρεπει να στηρίξει την αγαπημένη...