Με το που βγαίνω εξω επο την πολυκατοικία περνώ τηλέφωνο τα παιδια που θα βγει ο Αρης και τα ρωτάω σε ποιο μαγαζί θα ειναι. Περνώ ενα ταξί γιατι ως γνωστόν οταν πίνουμε ΔΕΝ ΟΔΗΓΑΜΕ και του λεω το όνομα του μαγαζιού. Μεςα σε 10 λεπτα ειχα φτάσει. Μπαίνω μεςα στο μαγαζί το οποιο ηταν γεμάτο με κοσμο ο οποίος ειχε ηδη μεθύσει και χόρευε σαν να μην υπαρχει αυριο. Προςπαθω να περάσω ανάμεσα απο τον κοσμο με δυσκολία οταν δυο χερια με τραβάνε και με κολλάνε πανω σε ενα σφιχτό σώμα απο οτι καταλαβαινω. Γυρνάω και αντικρίζω εναν τύπο γύρω στα 25 με ξανθά μαλλια και μαλλον πράσινα ματια.. Μπορει να ειναι και ο φωτισμός που φαίνονται τετοιο χρώμα.
"Θες να χορέψουμε;"με ρωτάει ενω τα χερια του έχουν ηδη χαϊδέψει όλο μου το κορμί. Ειμαι πολυ κοντά στο να του αςτραψω ενα χαστούκι αλλα εντοπίζω στην είσοδο του μπαρ τον Αρη με την Φλορεντια και τον Μιχάλη τους φιλους μας. Αντί λοιπον να τον χτυπήσω κανω κατι καλύτερο.
"Θελω να κανουμε περισσότερα απο εναν χορό... Αλλα για αρχή ας σου χορέψω μωρο μου" του λεω και χαϊδεύω με τα χερια μου το στέρνο του και τους ώμους του. Σαν να με ένιωσε ο Αρης γυρνάει προς το μερος μου και με κοιτάει ενω ενα χαμογελο φαίνεται στα χείλη του. Για λιγο όμως μέχρι να δει τι κανω και συγκεκριμένα "τι πιανω"
Ελπίζω να μου βγει σε καλο ελπίζω να μου βγει σε καλο ελπίζω να μου βγει σε καλο ελπίζω.... Τσάμπα ελπίζω γιατι τον βλεπω ερχεται με νευρα κατα πανω μου. ΘΕΕ αν υπάρχεις βοήθησε με...
"Χάρηκα που τα είπαμε γεια!!"λεω στον τύπο που χορευαμε και πισωπαταω για να φυγω. Γυρνάω και προςπαθω μεςα στο πλήθος να τρέξω για να κρυφτώ στις τουαλέτες. Και τα καταφέρνω.
Κατεβάζω το καπάκι της λεκάνης και κάθομαι για να ξελαχανιασω. Περνάνε πεντε λεπτα και ηρεμώ. Για λιγο όμως..μέχρι να ανοιξει η πορτα της γυναικείας τουαλέτας και να ακουστεί η φωνή του Αρη."ΕΛΕΝΑ!!!"φωναζει και βαράει την πορτα πισω του. "Ξερω οτι εισαι στην τουαλετα βγες εξω" λεει και αρχίζει να χτυπαει μια μια της πόρτες. "ΕΛΕΝΑ ΒΓΕΣ ΕΞΩ ΤΩΡΑ" ξανα φωναζει και χτυπαει την πορτα που ειμαι εγώ μεςα.
Για ποιο λογο κρύβομαι;; Για ποιον λογο φοβάμαι; ΕΕΕ;; Δεν ειμαι εγώ η Έλενα που θυμαμαι!! Τα εκανα ολα για βα τα δει! Τωρα γιατι κρύβομαι;;λεω απο μεςα μου και παιρνω θάρρος. Παιρνω μια βαθιά ανάσα και ανοίγω την πορτα της τουαλέτας μου. Βγαίνω εξω και βλεπω εναν Αρη κατακόκκινο και υπερνευριασμενο!"Γιατι κανεις σαν τρελός; Γίνεσαι ρεζίλι δεν το εχεις καταλάβει;"λεω οσο πιο ήρεμα μπορω,σαν να μην χτυπαει η καρδια μου σαν τρελη. "Τι συνέβη και κανεις ετσι;"ρωτάω ακομη πιο ήρεμη κατι που απο οτι βλεπω τον εξοργίζει.
BẠN ĐANG ĐỌC
Love me or hate me
Lãng mạnΟ θάνατος τος γονιών της την συγκλόνιζει.. Κατηγορεί τον εαυτό της για αυτο. Μενει πλέον με μονη οικογένεια τον αδερφο της και την λύπη της. Το ονομα της... Έλενα Ο θάνατος των γονιών του τον πονάει αλλα σαν αδερφος πρεπει να στηρίξει την αγαπημένη...