"Επιτέλους φτάσαμε!"φωναζει η αντιγονη και κατεβαίνει απο το αμάξι. Κατεβαίνω κ εγώ και αυτο που βλεπω μπροςτα μου με κανει να μείνω με το στομα ανοιχτό. Εχει παρκάρει το αυτοκίνητο σε μια απο τις τρεις θέσεις που εχει η αυλή του σπιτιού
"Που βρήκες τόσα λεφτά για να αγοράσεις τετοιο σπιτι;"ρωτάω και νιωθω τον Αρη απο πισω μου να γελάει.
"Δεν νομίζω να σε αφορά αυτο."λεει και με προσπερνάει ενω κατευθυνεται στην είσοδο του σπιτιου"αν θες να μείνεις εδω θα κάθεσαι και δεν θα μιλάς. Αν παλι θες να φυγεις, μετα χαράς, απλα το παιδι θα μείνει μαζι μου"λεει και γουρλώνω τα ματια μου. Κλείνω με δύναμη την πορτα του αυτοκινήτου και τον βλεπω να σταματάει και να γυρνάει σε εμενα.
"Τα πραγματα που δεν ειναι δικα σου θα τα σέβεσαι. Αλλιώς η φιλοξενία σου θα γινει μαρτύριο."λεει και γελάει ειρωνικα αναφερόμενος στην πορτα που έσπρωξα με δύναμη
"Η φιλοξενία μου θα γινει παρελθόν γιατι αμεςως τωρα θα παρω την αντιγονη και θα φυγω"λεω και ειναι σειρά μου να γελάσω ειρωνικα. Ερχεται πιο κοντα μου και μου πιανει τον pκαρπό σφιχτά. Πολυ σφιχτά.
"Κατι δεν εχεις καταλάβει κοριτσάκι μου. Εδω βάζω εγώ τους κανόνες. Αν θελεις κάθεσαι εαν θελεις φευγεις. Το παιδι ομως θα μείνει στο σπιτι."λεει και σφίγγει το σαγόνι του δείχνοντας ποςο νευριασμένος ειναι. Κατεβάζω τι βλέμμα μου στο χερι του που συνεχίζει και σφίγγει τον καρπό μου.
"Αυτο ηταν η αιτία του χωρισμού μας Αρη. Αφησε το χερι μου γιατι με πονάς."λεω με απόλυτη ηρεμία ενω απο μεςα μου έβραζα απο θυμό και θλίψη. Καταλαβαινει την διαθεση μου και αφηνει το χερι μου αλλα συνεχίζει να εχει νευρα. Η Αντιγονη όλη αυτη την ωρα τρέχει στην αυλή και παίζει με ενα μικρο σκυλάκι που το κυνηγάει.
Μπαινουμε και οι τρεις μεςα στο σπιτι και η πολυτέλεια ξεχυλιζει απο παντου αλλα κρατιέμαι για να μην δείξω των θαυμασμό μου και την περιέργεια μου. Η πρώτη εικονα που βλεπεις οταν μπαίνεις μεςα ειναι το σαλόνι με τον κάτασπρο καναπε και τον ενιαίο γενικά χώρο του κατω ορόφου. Η κουζίνα η τραπεζαρία και το σαλόνι ειναι τοσο σωστά τοποθετημένα απο την αρχιτέκτονα που ειναι ξεχωριστά και μαζι ταυτόχρονα. (Εικονα)
"Το δικο σου υπνοδωμάτιο ειναι το δευτερο το δικο μου το πρωτο και της Αντιγόνης το τρίτο."λεει και μου δειχνει τις σκαλες.
"Μμμ ναι λοιπον εγώ με την αντιγονη θα κοιμόμαστε μαζι"λεω προσπαθώντας να αγνοήσω Τν καρδια μου χτυπαει δυνατά στο γεγονός οτι τα δωμάτια μας θα ειναι δίπλα δίπλα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love me or hate me
RomanceΟ θάνατος τος γονιών της την συγκλόνιζει.. Κατηγορεί τον εαυτό της για αυτο. Μενει πλέον με μονη οικογένεια τον αδερφο της και την λύπη της. Το ονομα της... Έλενα Ο θάνατος των γονιών του τον πονάει αλλα σαν αδερφος πρεπει να στηρίξει την αγαπημένη...