Εχουμε γυρίσει σπιτι μετα απο μια εξαντλητική αναζήτησή φορέματος που τελικά αναδείχτηκε πολλή χρήσιμη αφου αγόρασα ενα πολυ ωραίο φόρεμα. Ειναι όλο δερμάτινο δυο παλάμες πανω απο το γόνατο και ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΣΤΕΝΟ!!!
"Θα τον τρελάνεις τον Αρουλη σου"μου λεει η Νινα την ώρα που καθόμαστε στο τραπέζι για να φάμε.
"Δεν εχω σκοπό να τον τρελανω σήμερα. Δεν ειμαι έτοιμη για ενα τέτοιο βήμα."
"Έλενα... Του εχεις πει οτι.. οτι εισαι παρθένα;"με ρωτάει η Νινα
"ΟΧΙ"της λεω απότομα.
"Πιστεύεις οτι πρεπει να το ξέρει;;"με ρωτάει ήρεμα
"Δεν ξερω Νινα αλλα σταματά αυτη τη τη συζήτηση γιατι με φέρνεις σε δύσκολη θέση."
"Οκ απλα σκέψου το"μου λεει την ώρα που τελειώνουμε το φαγητό.
"Θα πλύνεις εσυ τα πιάτα;"με ρωτάει η Νινα.
"Θα τα πλύνω"της λεω
"Ωραια πάω να ξεκινηςω τις ετοιμαςιες ανέβα σε λιγο"μου λεει την ώρα που εκεινη ανεβαίνει τις σκάλες.
Αφου πλένω τα πιάτα κάθομαι στον καναπέ για να χαλαρώσω λιγο. Εχω απλώσει τα πόδια μου και εχω κλείσει τα ματια μου τη στιγμή που ο Αρης κάθεται στον καναπέ και παίρνει τα πόδια μου στα γόνατα του.
"Τι κανεις πριγκιπισσα; Κουραστήκατε με την Νινα να ψωνίζετε και γυρίσατε σπιτι;"με ρωτάει με ανακριτικό βλέμμα ταυτόχρονα όμως μου χαϊδεύει τα πόδια.
"Γιατι ρωτάς;; Σου έλειψα;;"
"Θες να σου δείξω πόσο μου ελειψες;"με ρωτάει και ανεβαίνει πανω μου.
"Θα ήθελα πολυ αλλα πρεπει να αρχίζω να ετοιμάζομαι."
"Απο τωρα; Ειναι ακόμη 7"
"Και νομίζεις οτι μου φτάνει;; Για να γίνω όμορφη και ευπαρουσίαστη πρεπει να ξεκινήσω απο τωρα."του λεω και σηκώνομαι απο τον καναπέ.
Ο Αρης με πιάνει απο το χερι και με κολλάει στον τοίχο. Βάζει τα χερια του στην μέση μου και αγγίζει τα χείλη του με τα δικά μου. Με φιλάει με τόσο πάθος που ανατριχιάζω και βάζω τα χερια μου στην πλάτη του. Εκείνος χαμηλώνει τα χερια του στον ποπο μου (πως αλλιώς να τον πω;;😂😂)και αναστενάζω βαθιά με αυτη του την κίνηση. Βαθαίνει το φιλι του και τα δόντια μας ακουμπάνε όταν ξαφνικά σταματάει.
"Δεν χρειάζεσαι ούτε ίχνος μακιγιάζ για να γίνεις όμορφη. Εισαι η πιο ωραια γυναίκα που εχω δει ποτε και αν δεν ηταν η Νινα εδω δεν θα σταματούσα τόσο εύκολα μωρό μου"μου ψυθιριζει στο αυτι.
"Εισαι τέλειος"του λεω αυθόρμητα ενω αμέσως το μετανιώνω.
"Δεν ειμαι τέλειος. Εσυ εισαι τελεια και με επηρεάζεις"μου λεει ενω με φιλάει στο λαιμό.
"Ο Αγγελος που ειναι;"τον ρωτάω γιατι πρεπει επειγόντως να αλλάξω θεμα.
"Εμ δεν ξερω"μου απαντάει ο Αρης αλλα καταλαβαινω οτι κατι κρύβει.
"Αρη τι μου κρύβεις; Τι συμβαίνει με τον Άγγελο;""Ρε Έλενα θα ανέβεις ποτε πανω να ξεκινήσουμε;"με διακόπτει η Νινα.
"Έρχομαι"λεω στην Νινα "κ εμείς οι δυο δεν τελειώσαμε" λεω ενω του γυρνάω την πλάτη και ανεβαίνω την σκάλα τρέχοντας.
STAI LEGGENDO
Love me or hate me
Storie d'amoreΟ θάνατος τος γονιών της την συγκλόνιζει.. Κατηγορεί τον εαυτό της για αυτο. Μενει πλέον με μονη οικογένεια τον αδερφο της και την λύπη της. Το ονομα της... Έλενα Ο θάνατος των γονιών του τον πονάει αλλα σαν αδερφος πρεπει να στηρίξει την αγαπημένη...