Κεφαλαιο 3 Η καλη μερα απο το πρωι φαινεται

10.2K 542 9
                                    

Το πρωι που με το που άνοιξα τα ματια μου σκέφτηκα τον Άρη. "Ωραία αρχίσαμε" λεω ειρωνικα στον εαυτό μου
"Καλα μονη σου μιλάς;"μου λεει μια αγουροξυπνημένη Νινα
"Ναι το κανω και αυτο..."της απαντάω με ενα χαμόγελο
"Πάω να πλυθώ"της λεω και κατευθύνομαι στο μπάνιο μου. Μπαίνω μεςα πλένω τα δόντια μου στρώνω λιγο τα υπερβολικά πλέον φουντωτά μαλλιά μου και βγαίνω στο δωμάτιο.. Φοράω ακόμη τις πιτζάμες μου.
"Πηγαινω κάτω αγαπη"λεω στην Νινα που εκείνη την ώρα γύρναγε πλευρό.. Ενώ κατεβαίνω τις σκάλες το μάτι μου πέφτει στον καναπέ. Ο ΘΕΕ ΜΟΥ δεν ειναι δυνατόν... Ο Αρης κοιμάται με το μποξεράκι του και εχει πάρει αγκαλιά την πλάτη του καναπέ με το ενα πόδι πανω στα μαξιλάρια.. Το θέαμα ειναι πολυ αστείο αν εξαιρέσεις τα μυώδη μπράτσα του και τα γυμνασμένα πόδια του που σε καλούν να τα αγγίξεις.. "Επ Έλενα τι σκέφτεσαι πρωι πρωι"λεω στον εαυτό μου και καταφέρνω να ξεκολλησω το βλέμμα μου απο πανω του. Πηγαίνω στην κουζίνα και βάζω καφέ ενώ φτιάχνω πρωινό για τους άλλους. Αφου εχω φτιάξει το πρωινό και εχω ετοιμάσει τα πάντα πάω να τους ξυπνήσω έναν έναν. Πρώτα πάω πανω στην Νινα. Παιρνω ενα μαξιλάρι και το πετάω στο κεφάλι της..
"Ξυπνά ηλιαχτίδα" λεω δυνατά
"Σκάσε μωρη" μου λεει και σκάω στα γέλια. Βγαίνω απο το δωμάτιο μου και πάω στου αδερφού μου
Κάθομαι στο κρεβάτι και του λεω την μαγική πρόταση... "Άγγελε εχω φτιάξει καφε" περιμένω και μετα απο λιγο τον ακούω να λεει "Σε 10" ειμαι κατω" φεύγω και κατεβαίνω στο σαλόνι.. "Τωρα αρχίζουν τα δύσκολα" λεω στον εαυτό μου. Πλησιάζω τον καναπέ σιγά σιγά λες και απο αυτο κρίνεται η ζωη μου. Σκύβω στον Άρη.
"Άρη ξυπνα" τιποτα "Άρη ξυπνά σου λεω" σιωπή " Άρη εισαι καλα;"δεν απαντάει. Εχω αρχίσει και αγχώνομαι.. Πλησιάζω το χέρι μου στον ώμο του και αυτος με μια κίνηση με εχει τραβήξει και πέφτω πανω του.
"Παιδί μου πας καλα; Με τρόμαξες. Σου μιλάω και δεν απαντάς και μετα πετάγεσαι ξαφνικά, βλαμμενο εισαι;; Αλλα τι ρωτάω αφου ξερω!!" λεω ενώ με εχει πιάσει πολυλογία αφου βρίσκομαι απο πανω του και ειναι κάπως αμήχανα "και ωραια" λεει το υποσεινηδητο μου.. ο σκάσε πια λεω ευτυχώς απο μεςα μου.
"Καλημέρα γλυκα.."μου λεει με αυτήν την αγουροξυπνημένη και σεξι φωνή του..
"Κακή ψυχρή και ανάποδη και τωρα άσε με να σηκωθώ και σήκω και εσυ να φας πρωινό και μην με λες γλυκα"λεω. Μα πως βρίσκω τέτοια αυτοκυριαρχία ενώ ειμαι τόσο κοντά του;;
"Γλυκα πόσο καιρο εχεις να κανεις σεξ; Γιατι σε βλεπω με πολλα νευράκια"με ρωτάει ενώ εγω βρίσκομαι ακόμη απο πανω του
"Θα σε πείραζε να μην το συζητήσουμε σε αυτήν τη στάση;"τον ρωτάω ενώ στη πρόσωπο του εμφανίζεται ενα σαρδόνιο χαμόγελο.
"Μπορούμε να το συζητήσουμε σε οποία στάση θες αν και εμενα μου αρέσει που εισαι εσυ το αφεντικό μωρό μου"Σηκώνομαι με τη μια απο πανω του.. "Σίγουρα εχω κοκκινίσει"σκεφτομαι.
"Άκουσε να δεις αγοράκι μου.. Στο ειπα και θα στο ξανά πω γατί απο οτι φαίνεται δεν στροφαρει το κουκούτσι που εχεις για μυαλό. Εγω με εςενα δεν πρόκειται να κανω τιποτα για αυτο σταματά τα υπονοούμενα και άντε βρες καμμία κακομοίρα να ξεδωσεις τις ορμές σου" λεω ενώ αυτος σηκώνεται και με πλησιάζει.
"Οι γυναίκες που κανουν σεξ μαζι μου δεν ειναι κακομοιρες γλυκα... Ειναι τυχερές! Εγω διατίθεμαι να κανω μια εξαίρεση μαζι σου και να πέσω σε χαμηλής ποιότητας κοπέλα αλλα εσυ άρνησαι.. Ετσι οπως εισαι δεν πρόκειται να σου προσφέρει κανεις τέτοια εμπειρία όποτε εσυ χάνεις" λεει και γυρνάει να φύγει ενώ εγω του δίνω ενα δυνατό χαστούκι με αποτέλεσμα να κοκκινίσει οχι μονο το μάγουλο του αλλα και το χέρι μου.
"Αυτο για να μάθεις να με προσβάλεις γελοίε ναρκισσε" του λεω ενώ πλέον εχω αρχίσει και φοβάμαι. Στα ματια του διαγράφεται καθαρό μίσος.
"Καμμία γυναίκα δεν με εχει χτυπήσει!!"λεει ψυθιριζοντας..ωχ.. Πριν απο την φουρτούνα υπάρχει παντα νηνεμία
"Καιρός ηταν" λεω ειρωνικά εγω.. "παίζεις με την φωτιά" μου υπενθυμίζει το υποσεινηδητο μου. τωρα φοβάμαι στα αληθεια. Επιχειρω να τρέξω αλλα με προλαβαίνει και με κρατάει απο τους καρπούς τόσο κοντά σε εκείνον που μπορω να αισθανθώ την ανάσα του στην λαιμό του.
"Άκουσε να δεις γλυκα. με εςενα θα κανω μια εξαίρεση και δεν θα σε πονέσω για αυτο που μου έκανες. Αλλα" λεει ενώ κανει μια στάση στο πισω μέρος του αυτού μου φιλώντας το" θα σε πονέσω αλλιώς. Με έναν τροπο που θα σου αρεςει" λεει ενώ πλέον δίνει απαλά υγρά φιλία στον λαιμό μου. Ξαφνικά σηκώνει το κεφάλι του και με κοιτάει βαθιά στα ματια. Σκύβει να με φιλήσει στα χείλη και την ώρα που έχουν σχεδόν ακουμπήσει να χείλη μας χτυπάει το κουδούνι.
"ΓΑΜΩΤΟ" λεει ο Αρης
"Εαν νομίζεις οτι θα σε φιλούσα εισαι πολυ γελασμένος... Γουρούνι " λεω εγω ενώ ξυπνάω απο τα μαγιά του και κατευθύνομαι στην πόρτα. ανοίγω και βλεπω μπροστά μου τον Ορφέα.
"Αγαπη;"
"Ορφέα τι κανεις εδω;" ρωτάω με χαρά
"Δεν χαίρεσαι που με βλεπεις;"με ρωτάει
"Ναι ναι χαίρομαι"του λεω αν και με διεκοψες απο την καλύτερη στιγμή της ζωη μου"σκεφτομαι
"Θα με αφήσεις να περάσω;"ρωτάει ενώ γελάει
"Ναι περνα" λεω εγω ενώ κανω στην άκρη για να περάσει μεςα στο σπιτι. Με το που μπαίνει μεςα βλέπει τον Αρη στον καναπέ με το μποξεράκι και γουρλώνει τα ματια.
"Μάλλον διέκοψα κατι.."λεει με ενα χαμόγελο στα χείλη του "και νόμιζα οτι δεν θα με ξεπερνουσες ποτε μωρό μου"μου λεει ενώ μου κλείνει το μάτι.
"Σε ξεπέρασα αλλα δεν θα έκανα τιποτα με αυτο το πράγμα"
"Αν δεν μας διέκοπτε ο φίλος σου πίστεψε με δεν θα είχες αλλη επιλογή" λεει ο Αρης ενώ κοιτάει νευριασμενα τον Ορφέα.
"Κάτσε Ορφέα μου" λεω τονίζοντας το "μου" στο τέλος της πρότασης και του δείχνω τον καναπέ που κοιμόταν πριν λιγο ο Αρης.
"Θες καφε; Εχω φτιάξει πρωινό"λεω ενώ εκείνη την ώρα κατεβαίνει απο τις σκάλες ο αδερφός μου.Ο Αρης ανεβαίνει στον πανω όροφο μάλλον για να ντυθεί. "κριμα" πιάνω τον εαυτό μου να λεει. Πφφφ Ελενα ξεκολλα!! Ο τύπος σε μισεί και τον μισείς και εσυ!!!
"Λοιπόν Ορφέα"λεω εγω για να ξεχαςτω "πως και ήρθες απο δω;"
"Έμαθα για τους γονείς σου Έλενα. Συλλυπητήρια "λεει με ειλικρινή και λυπημένο τόνο στη φωνή του.
"Ευχαριστούμε Ορφεα" λεει ο αδερφός μου με νευρα.Ειναι έτοιμος να τον χτυπήσει και δεν τον αδικώ μετα απο αυτα που εχει κανει σε εμάς.

Love me or hate meOù les histoires vivent. Découvrez maintenant