Κεφαλαιο 32 τελικα οι γυναικες δεν θα καταλαβουν ποτε πως σκεφτονται οι αντρες!

5.9K 375 22
                                    

*τι σκέφτεται ο αρουλης μας βρε παιδιά;* διαβάστε τα σχόλια σας κανω μια ερώτηση που με ενδιαφέρει!

Μπήκα μπροστα της στην μαχαίρια! Ναι το εκανα και θα το ξανά εκανα ακομη και αν ήταν σφαίρα που θα με έβρισκε στο στήθος! Και αυτή αντί να τρέξει πάνω μου..να κλάψει που έμεινα ανάπηρος να με γεμίσει με φιλία γυρνάει και με κατηγορεί οτι δεν την αγαπάω πραγματικά και τα κανω όλα για τα λεφτά...εχω νευριάσει τοσο πολυ που πραγματικά εχω σκοπό να την κανω Τούρμπο απο νεύρα! Βέβαια ειναι και το παιδι στην μέση...τι φταίει η αντιγονη... Και τώρα που το σκέφτομαι...τι έλεγαν όλο ψου ψου ψου οι Άννα με την Έλενα στην πισίνα; Όλο μυστικά ειναι αυτές τις μέρες...

Το καλύτερο νέο ειναι οτι ο μικρός Άρης..δηλαδή οχι μικρός μεγάλος (ξέρετε τι εννοώ τώρα😂) δουλεύει μαι χαρά..είχα έναν φόβο μήπως δεν αλλα μετα απο τον τσακωμό μου με την Έλενα για το εάν θα κάνει τρίο με αντρες οι με γυναίκες το ένιωσα να δηλώνει παρόν ακομη και την στιγμή που αν μπορούσα να την πνίξω για αυτά που έλεγε θα το εκανα...

Εχω κατέβει με το ασανσέρ στο ισόγειο και εκει βρίσκω την Έλενα με την Άννα να ψυθιριζουν παλι... Κατι μου διαφεύγει...μόλις με βλέπουν σταματάνε...

"Καλημέρα"λεω και μου απαντάνε ενα ξερό καλημέρα.. Η Άννα σηκώνεται να μου φέρει τον καφε μου και η Έλενα απλά χαζεύει με το κινητό της..

"Στέλνεις μήνυμα στους επίδοξους εραστές σου;"ρωτάω ειρωνικά αλλα εκείνη δεν δείχνει να πτοείται.. Συνεχιζει χωρίς να μου απαντάει...

"Τι συνέβη; Κουφάθηκες; Ή απλά ντρέπεσαι να πεις οτι δεν θελει κανεις να σε πηδήξει;"λεω και νταξ λιγο το μετανιώνω γιατι βλέπω πως ενώ συνεχιζει να μην απαντάει και να κοιτάει το κινητό της,τα φρύδια της συνοφρυωνονται..ετσι κάνει όταν θελει να κλάψει..

Άρη σταματά θέλεις να την κανεις να μετανιώσει  αλλα οχι και ετσι...

"Πάντως ξέρω εγώ δυο τρεις πολυ καλούς μου φίλους που εάν τους παρακαλέσω μπορούν να κανουν κατι για εσένα..."λεω και αποφασίζω να μην συνεχίσω άλλο τελειώνοντας την συζήτηση εδώ. Ομως αυτήν την φορα η Έλενα εχει άλλη γνώμη..

"Ρε συ αλήθεια; Δεν μπορείς να φανταστείς ποσό με διευκολύνεις! Πες τους να έρθουν σήμερα το βραδυ να με πάρουν!"λεει σοβαρά και μου δίνει ενα φιλί στο μάγουλο ίσα ίσα να αγγίζουν τα χείλη μας. Φεύγει τρέχοντας και ανεβαίνει στον πάνω όροφο.

Εεεε; Τώρα μαλακά Άρη τι κανεις; Το τραβάς το σκοινί ή κανεις πίσω και ειςαι φλωρος;

Love me or hate meOù les histoires vivent. Découvrez maintenant