"Καλημέρα ηλιαχτίδα"λεω στην Αντιγόνη που μολις τωρα άνοιξε τα ματάκια της.
"Καλημελα ηλιαχτίζα"
επαναλαμβάνει και μου δίνει ενα φιλι στο μάγουλο. Χτες το βραδυ έμεινα δίπλα στον Αγγελο και στην Νινα. Ήμουν πολυ χάλια και δεν πιστεύω οτι θα άντεχα να μείνω μονη μου σε ενα άδειο σπιτι που μου ειναι γεμάτο απο στιγμές με τον Αρη.
Κοιμηθήκαμε μαζι με την Αντιγόνη στο κρεβατακι της. Μπορουσα να κοιμηθώ και στον καναπε που θα ήμουν σίγουρα πιο άνετα αλλα ήθελα πολυ να κοιμηθώ με το αγγελάκι μου. Της εχω τρομερή αδυναμία και εκείνη όμως μου δειχνει την αγαπη της με καθε ευκαιρία. Ειναι η μονη που δεν θα με πληγώσει ποτε. Η μονη που δεν θα μου κομματιάσει την καρδια. Οπως έκανε εκεινος..."Θεια σήμελα εχω το παλτι μου" μου λεει και χτυπαει παλαμάκια. Σηκώνεται απο το κρεβατι της και αρχίζει να τρέχει γύρω γύρω στο δωματιο.
"Το ξερω αγαπη μου!! Θα έρθουν οι φίλοι σου σήμερα."λεω και πραγματικα χαιρομαι που αυτο το παιδι μπήκε στη ζωη μας...
"Παω να τσυπνησω τον μπαμπάκα και την μαμάκα"λεει και φευγει τρέχοντας απο το δωματιο.
"Μαμααααα μπαμπαααα τσυπνηστε σήμελα εχω το παλτι μου!! Τσυπνηστε σας λεω να ετοιμαστούμε για το παλτι μου!!"φώναζε στην διαδρομή για το δωματιο τους και χτυπούσε παλαμάκια.Σηκώνομαι και πηγαίνω στην κουζίνα. Βάζω καφε να βράσει και κόβω ψωμί με μαρμελάδα σε πιάτα.
*****************
"Τι σου εχω κανει και με ξυπνάς απο τις 8 το πρωι εεεε;;"λεει ο αδερφος μου στην μικρη ενω την κρατάει στην αγκαλιά του και την πνιγεί στα φιλια."Μπαμπάκα μου σαγαπαω πολυυυυ"φωναζει η Αντιγόνη και τον σφίγγει στην αγκαλιά της.
"Ποςο πολυ;"την ρωτάει ο Αγγελος
"Τοοοοοοσο πολυ!"λεει και δειχνει με τα χερια της. "Οσο ο ουλανος και τα αστέλια"λεει η Αντιγόνη παλι και του δίνει ενα φιλι στο μάγουλο. Στο πρόσωπο του αδερφου μπυ ειναι χαραγμένο ενα χαμογελο. Ειναι ευτυχισμένος... Το βλεπω...
"Τι κάνετε μπαμπάς και κόρη; Αγκαλιές χωρις εμενα;; Καλααα"λεει η Νινα κάνοντας την εμφάνισης της στην κουζίνα.
"Αντε να σε πάρουμε κ εςενα αγκαλιά."λεει ο Αγγελος και της δίνει ενα φιλι ενω την παίρνει αγκαλιά.
"Να σας βγάλω μια φωτογραφία;"ρωτάω και ξεκλειδωνω το κινητο μου. Πραγματικα η στιγμή αυτη ειναι μαγική. Τοσο μα τοσο συγκινητική...
"Οχι οχι δεν εχω βαφτεί."λεει η Νινα και κρύβει το πρόσωπο της με τα χερια της.
"Ελα λε μαμααααα..."παρακαλεί η Αντιγόνη και την καταφέρνει.
STAI LEGGENDO
Love me or hate me
Storie d'amoreΟ θάνατος τος γονιών της την συγκλόνιζει.. Κατηγορεί τον εαυτό της για αυτο. Μενει πλέον με μονη οικογένεια τον αδερφο της και την λύπη της. Το ονομα της... Έλενα Ο θάνατος των γονιών του τον πονάει αλλα σαν αδερφος πρεπει να στηρίξει την αγαπημένη...