"Kafa travması sayesinde eşini unutur mu?" Dedi Jungkook yatakta yatan kardeşini incelerken.
"Kalıcı bir komplikasyon olacağını sanmıyorum."
"Tekrar vursak kafasını?"
Doktor sorgulamak istercesine patronuna bakmak istemiş ama cesareti olmadığı için başını yere eğmekle yetinmişti. Bay Jeon'un çok tuhaf hareketleri olduğunu inkar edemezdi. Eşini unutsa bile bu en fazla 2 haftalığına olabilirdi çünkü çoktan mühürlenmişlerdi.
"Bayan Kwon..." Dediğinde Jungkook'un delici bakışlarını gördüğü gibi derince yutkunup boğazını temizledi. "Bayan Jeon, bir safkan alfa. Vücudu kendini inanılmaz bir hızda yenileyecektir, kontrolü kurdun kendi doğasına bırakmanın daha doğru olduğunu düşünüyorum, bu yüzden ilaç kullanmama taraftarıyım."
Kafasını saate çevirip birkaç saniye düşündü. "Tahminimce Akşama doğru uyanır. Ayıldığı gibi tekrar gelir kontrol ederim." Yere kadar eğilen betaya bakma gereği duymadı. Bir eli hala kardeşinin elini tutuyordu, eğilip alnına minik bir öpücük kondurduktan sonra ayaklandı. Her ne kadar son yılları kanlı bıçaklı geçmiş olsada -Bu Jungkook'un suçuydu ve kendisi dahil herkes bunu biliyordu- Jennie hala onun minik kardeşiydi, ne yaşanmış olursada olsun minik kardeşi olarak kalacaktı.
Kenarda duran ceketini alıp odadan çıktığında kulaklarında çınlayan topuklu ayakkabı sesiyle annesinin döndüğünü anlamıştı. Chaerin koridoru dönüp oğlunu gördüğünde adımlarını ona yöneltti.
"Jiyonh'un haberi yok. Şehir dışına bir ihaleye gitti, geri dönmesin şimdi. Bugün anne kız günü yapacağımızı ve bizi rahatsız etmemesi gerektiğini söyledim. Jennie-"
"Bir değişiklik yok, birkaç saate uyanır dediler" Jungkook, annesinin Jennie'yi soracağını anladığında konuşmuştu. "Benim ofise geçmem lazım, sen onunla kal."
Chaerin kafa sallamayla yetindi, topukluları sayesinde oğlunun boyuna gelmiş ona sarılmış daha sonra kızının odasına doğru ilerlemişti.
Bodrum kattan çıkıp en üst kata kendi odasına ilerledi.
"Günaydın Bay Jeon." Dedi Hosek patronunu gördüğünde. Jungkook kısa bir baş selamı vermiş yürümeye devam ederken Hoseok ona planların kısa bir özetini geçiyordu.
"... Son olarak dün Park Jimin'in evine giren şahıs..." dediğinde sonunda Jungkook'un ilgisini çekmeyi başarmıştı. Jungkook adımlarını tamamen durdurup ona döndü.
"Lim Sonho, alfa, 30 yaşında, Hangnam Hastahanesinin baş hekimi, evlendikten yalnızca 5 sene sonra boşanmış, alfa oğluyla birlikte Bay Park'ın yan dairesinde yaşıyor. Trafik cezası bile yok, sicili temiz. İlk okuluna kadar her şeyi açık." Dedi Hoseok. Jungkook'un bakışları onu biraz ürkütüyordu.
"Yani dün omegam, benim tanımadığım bir alfa ile evinde yalnız kaldı." Bir adım Hoseok'a yaklaşıp onu titretecek kadar keskin ve soğuk bir sesle konuştu. "Ve kimsede buna engel olacak bir şey yapmadı..."
Elini, boynunu bükmüş alfanın omzuna koyup sıktı "Öyle mi Hoseok."
"Yalnız değillerdi, oğluda yanlarındaymış."
"Benim tanımadığım iki alfa demek bu da."
Hoseok başını kaldırıp telaşla iki yana salladı kafasını. "Bir tehlike olduğunu sanmıyorum. Zarasız bir adama benziyor, oğlu bile var."
"Yani Hoseok? Oğlu olduğu için masum bir adam mı sayılır? Benimde Jimin'le çocuğum olacak bu beni zarasız masum bir adam yapar mı?"
Hoseok başını tekrar eğdiğinde Jungkook onu boşverip sonunda odasına ulaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİKOOK/SAVAGE
FanfictionOmega Jimin'in etrafında dolaşan, Safkan Alfa Jeon Jungkook Feminen Jimin Dom Jungkook Mpreg Angst değil