Kontrol edemedim hataları belirtin lütfen ❤️
Jungkook, Jimin'in dibine kadar girip telefonu aldığında, Jimin uzun bir uykudan uyanmış gibi sıçradı yerinden. O zaman farkına vardı şoka girdiğinin, sonuna kadar açılmış gözlerini kırpıştırdı birkaç kez, derin nefesler aldı.
"Ver telefonu bana!" Diye bağırdı ansızın. Bu bambaşkaydı, kendini yeni yeni toparlamaya başlamışken kariyerinin yeniden yerle bir olmasını göze alamazdı.
Jungkook ise onu dinlemedi bir eliyle telefonu kulağına dayarken diğer eliyle omegayı kendinden uzakta tutmayı başarıyordu.
"Jungkook kes şunu telefonu bana ver." Gözleri dolduğunda, burnunu kırıştırarak dişlerini sıktı "Anlamıyorsun! Çok önemli lütfen."
Jimin otoparktaki kavgayı tabiiki hatırlıyordu. Aldatılma skandalının ortaya çıktığı gündü. Jimin ve Hyun'un ilişkileri yalnızca bir anlaşmadan ibaret olduğundan, 'özgür' olma maddeside eklemişlerdi. Skandala karışmayıp, karşı tarafı zor durumda bırakacak bir şey yapılmadığı sürece ikiside özgürdü.
Ama Hyun buna uymamıştı. Jimin bir sabah uyandığında telefonunda yüzlerce bildirimle karşılaşmıştı, aptal beta bir eğlence mekanından çıkarken kendi arabasında biri kızı biri erkek, iki omegayla hoş olmayan şekilde yakalanmıştı kameralara. Ve ilginçtirki suçun büyük bir çoğunluğu Jimin'e atılmıştı.
İnsanlar Jimin'in, eşini tatmin edemediğini düşünüyordu. Yazılan haberlerin çoğu Hyun hakkında değil, Jimin'in nasıl bir omega olduğu hakkındaydı.
"Vah vah ne yazık!" Demişti bir internet kullanıcısı "O betaya çok üzüldüm, omegası yetersiz birisi olmalı. Kaç yaşına geldi hala hamile kalamadı!"
Jimin elbette sakin kalamazdı. Ve Hyun evin otoparkında olduğunu mesaj attığındada gözü dönmüş gibi hissediyordu. O gün çok netti aklında, üstündeki pijamaları bile çıkartmamıştı. Asansörden indiği gibi koşar adım betaya yaklaşıp sertçe vurduğunu hatırlıyordu.
"Seni öldürürüm!" Demişti Jimin, betaya vurmaya devam ederken. Vuruşları onu yere düşürecek kadar sert değildi, ama sarstığı bir gerçekti.
"Aptal!" Diyip yakasına yapışmıştı ona karşılık vermeyen betanın "kariyerime katkısı olsun diye birlikte oldum seninle..." derken cebinden telefonunu çıkartıp hala açık olan haberleri gösterdi
"Bunlar ne demek farkında mısın sen?" Dayanamayıp telefonunu ona fırlattığında aklında olan son şey bile değildi telefonu "konuşsana! Mahvedeceğim seni!"
Kendini aklayamazdı. Üstüne saldırmıştı, tehdit etmişti ve o gece ortalıktan kaybolmuştu. Mahkemeyi kazansa bile tüm ülke onu suçlardı, hayatı biterdi.
"Lütfen!" Diye haykırdı Jungkook'a karşı, kendine engel olamadan.
Bilinçsizce hareket ettiğinin farkındaydı, tırnakları alfanın kollarını çiziyordu ama önemli olan tek şey telefondu.
Ansızın telefondan duyulan ve ikilinin tartışmasını bastıran başka bir ses sayesinde ikinci bir şoka girmişti omega.
"Neydi o?" Titrek nefesi dudaklarından kaçmış, kelimesi bir fısıltı gibi duyulmuştu.
Jimin "Sende duydun değil mi?" Diye fısıldadı tekrar "Silah sesi miydi o?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİKOOK/SAVAGE
FanficOmega Jimin'in etrafında dolaşan, Safkan Alfa Jeon Jungkook Feminen Jimin Dom Jungkook Mpreg Angst değil