"Şerefsiz..." Jimin soludu öfkeyle "Şerefsiz Jeon Jungkook."
Rezidansının otoparkına giriş yapsada söylenmeden duramıyordu. "Şerefsiz alfa, aptal omega..."
Özellikle duvar kenarına park etmek istemişti çünkü öfkesini bir şeylerden çıkarması gerekiyordu, o da arabayı seçmişti.
Duvara tamamen yanaşıp arabayı boydan boya çizmek için üstün bir çaba sarf etti, otoparkta yüksek ses yankılansada umrunda değildi. Ama siniri geçmesi gerekirken dahada arttı çünkü zırhlı araca neredeyse hiçbir şey olmamıştı. Üstelik gösterge ekranında hasar tespiti yapılıp tiz uyarı sesinin arabada yankılanması omegayı öfkeden çıldırtmak üzereydi.
"Piç herif kolaysa sen doğur!" Arabanın alarm sesi katlanamayacak hale geldiğinde bu kez ekrana sert yumruklar atmaya çalıştı "Sus artık be sus!"
Kendi kendine öfkeyle homurdanıp bağırmaya devam ederken geri vitese takıp ani bir manevrayla çıkmış sonra tekrar ileri alarak duvara çarpmıştı. Bedeninin sertçe sarsılmasını görmezden geldi Hala arabada hiçbir şey yoktu, sonra cama vurulan telaşlı yumruklarla duraksadı. Yıkıp dağıtan öfke krizinde değilmiş gibi bağıran Jimin hala çatık kaşları olsada hiçbir şey yapmamış gibi camı açmak için işaret parmağını tuşa bastırdı.
Açılmayan camla derin bir soluk alıp birkaç defa daha bastırdı ama hala açılmayınca kapıyıda yumrukladı.
"Bay Jeon..." dedi güvenlik Jimin'e ithafen "Arabanın güvenlik modunu devreye soktunuz, kapılar ve pencereler açılmayacak. Endişelenmeyin en kısa sürede halledeceğiz."
Jimin dişlerinin arasında hırıldadı "Benim soyadım Park!" Emniyet kemerini çıkartıp yakalarını çekiştirdi sıcak basıyordu "Arabanız bile bozuk..."
Birkaç saniye bekleyip derin nefesler aldı sakinleşmeye ihtiyacı vardı.
"Bay Jeon..." dedi dışarıda Hoseok ile telefon görüşmesi yapan güvenlik, Jimin ile göz göze geldiklerinde duraksadı "Bay Park ufak(!) bir öfke krizi geçirdi. Hayır hayır ekip göndermeyin tehlike yok, biz halledeceğiz."
Alfa güvenlik, arabanın etrafında volta atarken karşı tarafın konuşmasını dinledi. Hoseok zaten şu an eşi gibi kendiside sinir krizinde olan Jungkook'u dahada öfkelendirmemek için Jimin'in durumunu gizlemeyi tercih etmişti.
"Bay Jung" dedi güvenlik Hoseok'un fikrini beğenmedini belli ederek. "Bay Jeon'un bundan haberi olmazsa öfkelenebilir."
Hoseok, Şimdi bile sakinleşmemiş safkan alfanın daha fazla öfkelenmemesi için bu durumu göz ardı etmeyi seçmişti.
Jungkook'un malikaneyi yıkıp döktüğü dağınıklık arasından herhangi bir odaya geçip hırıldayan ve kükreyen alfanın onu duymadığından emin oldu."Ben güvenlik birimine haber verip, Bay Jeon'un çalıştırdığı alarmı kayıtlardan sildireceğim. Arabayla kaza yaptığınızı söylersiniz."
Kırılma sesleri yakınlaştığında Hoseok telefonu kapatıp, boğazını temizleyerek odadan çıkmış, Jimin'le ilgilenmeye çalışan güvenlik alfada omuzlarını düşürmüştü.
Çok geçmeden diğer güvenlik elinde telefonla geldiğinde, alfa bunun arabanın güvenlik kodu olduğunu bilerek 'sonunda' dercesine derin bir iç çekmiş telefon ekranını Jimin'in camına yaslamıştı.
"Bay Jeon, bu kodu ön konsoldaki ekrana girin lütfen."
Jimin çatık kaşlarıyla kodu okuyup parmak uçlarını sertçe direksiyonun sağ tarafındaki ekrana bastırdı. Nihayet arabanın içinde tüm kapılardan çıkan 'tık' sesleri yankılandığında Jimin kilitlerin açıldığını bilerek ağır kapıyı itip arabadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİKOOK/SAVAGE
FanficOmega Jimin'in etrafında dolaşan, Safkan Alfa Jeon Jungkook Feminen Jimin Dom Jungkook Mpreg Angst değil