Ep 7-Repudiate

12K 1K 483
                                    

Hello gays ben geldim 😎

Jimin utançtan kıvranıyordu.

Kimseyi görmek istemiyor olan biten her şeyin bir rüya olmasını diliyordu. Kendinden asla böyle bir şey beklemezdi o son derece sorumluluk sahibi bir omegaydı, üstelik işini her şeyin üstünde tutardı. Kendinin bile üstünde...

Kariyeri onun her şeyiydi. Ailesi yıllar önce ölmüş, Jimin'e bıraktıkları bir ev ve bir arabayla hayatını kurmuştu omega. Evi ve arabası olması okul zamanlarında onun için bir avantajdı.

Bir kafede garsonluk yaparak geçinmiş ödemesi gereken ev kirası olmadığı içinde bu para ona fazlasıyla yetmişti.

Sonra biraz daha büyümüş kendi kendine söz vermişti çok başarılı birisi olacağına dair. Sadece bunun için çalışmış çabalamıştı, kimseyle muhattap olmamış arkadaş edinme gereksinimi dahi duymamıştı.

Onun için yalnızca kariyeri vardı.

Şimdi kariyeri avuçlarının arasından kayarken üst üste yaptığı hatalarla kafasını duvara vurmak istiyordu.

"Aptal omega..." diye mırıldandı sessizce. Kızgınlık dönemi yaklaşmıştı ve omegasını baskılamak zordu, her şey onun yüzündendi eğer bir alfa veya beta olarak dünyaya gelseydi hayatı daha kolay olabilirdi. O zaman insanlar onun başarısına inanır, işlerine çomak sokmaya çalışmazlardı.

Hem terliyor, hem üşüyor hemde titriyordu. Telefonu elinde Bay Jeon'un numarası açık, art arda yutkunarak bir karar vermeye çalışıyordu.

Karnı kasılınca iki büklüm olup telefonu bir kenara fırlattı. Neyseki ekranı kilitlemeyi unutmamıştı yanlışlıkla aramak istemezdi.

Soyeon'a gelmemesini söylediği için çoktan pişman olmuştu çünkü odasına gidebilmesi için üstün bir çaba harcaması gerekiyordu. Duvara tutuna tutuna ilerlerdi, kızgınlığını baskılayacak ilaçlar almıştı ama kendisini fazlasıyla huzursuz hissettiğinden tütsüde yakmalıydı.

Sonunda yatağın kenarındaki komidine ulaştığında siyah çekmeceyi ön kısmına dokunarak açtı tütsülerini alıp tekrar salona yöneldi. Orta sehpadaki çakmakla tütsüleri yakıp büyük ve rahat koltuğuna uzandı.

Tekrar telefonunu açıp Bay Jeon'un ismi ile karşı karşıya geldi. Jimin o ismi kaç kez okuduğunu bilmiyordu ama sonunda üstüne tıklamayı başarmıştı. Birkaç çalıştan sonra açıldığında yutkunduktan sonra konuştu.

"Bay Jeon. B-ben dosyalarda birbiriyle çelişen bazı nokt-"

"Neden bahsediyorsun sen?"

Jimin'in sözleri Jungkook'un sert sesiyle kesilmişti.

"Bay Jeon..." kelimeleri toparlamak için sessiz kaldı çünkü içindeki omega, baskın alfaya ait nefesler ve sert sesle birlikte bir sancı daha bırakmıştı kasıklarına.

"Biz yetişkin ve bekar bireyleriz. Üstelik birlikte çalışıyoruz yani..." alfanın artan şiddetli nefes sesleriyle öfkelendiğini anlamıştı. "Alkol ve kızgınlığımın başlangıcıyla düşünmeden hareket ettim"

Her sözünde biraz daha batırdığını hissediyordu. "Demek istediğim yaşananları o zamanda bıraksak daha iyi olur, farklı anlamlar yüklememeliyiz"

Jimin bağırmasını, kızmasını hatta küfür etmesini beklerdi ama telefonun suratına kapandığını birkaç saniye sonra anladı.

Çok mu kızmıştı? Anlaşmadan vazgeçer miydi bu kariyeri için tek şanstı.

Tekrar arayıp aramamak konusunda kararsız kaldı ama aramamayı seçip telefonu bıraktı.

Belkide kendini kullanılmış hissediyordu? Ama hayır kullanılmış hissetmesi gereken kişi Jimindi sonuçta yalnız uyanan kişi oydu değil mi. Gerçi eğer yalnız uyanmasaydı ne tepki vereceğini bile bilmiyordu en iyisi gitmiş olmasıydı.

JİKOOK/SAVAGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin