Ⅰ
"Böyle bir şey olabilir mi ki?" Sasuke bunu sorduğunda kız başını salladı, "Evet, neden olmasın ki? Kimse fark etmez."
Sasuke bir süre düşündü, "İki kişi eksik olduğunu söylemiştin. O zaman... Neji'yi de alabilir miyiz? Beni korumak için gardiyanlara karşı çıkınca o da dayak yedi. Biraz ötede bir yerlerde oturuyor."
Sakura ışıltılı, kocaman bir gülümseme takındı, "Tabii!"
İki çocuk, kampın sokakları arasında biraz dolaştıktan sonra Neji'yi buldular. Sasuke'den daha kötü olmasa da onun da hali kötüydü. Tek bacağının üstüne basamıyor, topallıyordu. Yüzü gözü şişmiş bir haldeydi. Bir koluna Sakura, öbür koluna da Sasuke girerek onu götürmeyi başardılar.
Ⅱ
8. mıntıkanın çalışma alanındaydılar. Sasuke ve Neji, sanki bu mıntıkadanmış gibi çalışıyor ve hiçbir şey belli etmiyorlardı. Hücreye dönüş zamanı geldiğindeyse sıraya girecek ve Sakura'nın girdiği hücreye gireceklerdi.
Sakura, onları kontrol edip durmaktan işini doğru düzgün yapamadığı için sırtına bir sürü kırbaç yemişti.
Gardiyanların bakmadığı bir zamanı kollayıp hücre arkadaşlarına durumu anlatmak istemişti ama öyle bir zaman yakalayamamıştı maalesef. Anlaşılan bu durum onlara sürpriz olacaktı.
Güneş batmaya başladığında çocuklar denetim altında sıraya geçti. Sakura durmadan bir sorun çıkmaması için dualar ediyor ve stresten parmaklarıyla oynuyordu.
Sıra halinde yürümeye başladıklarından kısa zaman sonra hava karardı. Çocuklar karanlıkta takıla takıla yürüyerek hücrelerin olduğu koridora giriş yaptı.
Kendi hücresinin önlerinden geçerken Sakura sıradan ayrılmış ve hücreye girmişti. Geriye diğerlerinin yolunu gözlemek kalıyordu. Kısa bir süre sonra İno ve Lee geldi. Gelir gelmez kendilerini yorgunluk içinde yere bırakmışlardı. Onların ardından Shikamaru ve Naruto.
Sakura, acaba çocuklar hangi hücreye girdiğimi göremediler mi diye düşünerek parmaklıklara yapışmış halde bekliyordu. Gözleriyle etrafı tararken, Neji ve Sasuke'nin sıranın en arkasında olduklarını gördü. Sasuke ile gözleri kesiştiğinde ona el salladı.
"Yine ne yapıyor bu?" dedi İno, Sakura'yı göstererek. Naruto da onun gibi kıza tuhaf tuhaf bakıyordu, "Değişik kız işte dattebayo." Sakura onları duymazdan geldi.
Nihayet Sasuke ve Neji sıradan ayrılmışlardı. Hızlı adımlarla hücreye girdiler. Hücrenin içindeki çocuklar iki yabancı çocuğa dik dik bakmaya başladı.
"Hey," dedi Shikamaru, "Yanlış hücre-" Cümlesini bitirmesine izin vermeden Sakura eliyle ağzını örtmüştü.
Ⅲ
Sakura onlara kısaca durumu özet geçti. Arkadaşları, onun tam bir çılgın olduğunu düşünüyorlardı. Sakura da bunun farkındaydı ama umursamadı ve tanıştırma faslına geçti.
Eliyle karşı duvara yaslanmış olan çocuğu gösterdi, "Bu Neji."
"Bu da Sasuke," Ardından eliyle yanında oturan çocuğu işaret etti. Bunun üzerine İno, "Demek şu meşhur Sasuke bu..." diye mırıldanmıştı, "Hiç dilinden düşmüyordu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anesthesia | sasusaku
FanfictionDünyadaki cehennemi yansıtan bir köle kampında büyümüş çocukların, hayatlarının özeti olan iki kelime; acı ve zorluk. Acı, içlerinden biri için bir anlam ifade etmese de bazılarında derin bir anlamı vardı. Ama zorluk, hepsi için aynıydı. ➴ • sasus...