Page 21

570 68 87
                                    

Kucağında ilaç kutularıyla beraber koşturuyordu pembe saçlı kız. Hızlı hızlı yürüyor olsa da kucağındakileri düşürmemek için büyük bir çaba sarf ediyordu.

Meydanın ortasına kurulmuş beyaz çadıra geldiğinde ayağıyla kapı yerine konmuş örtüyü çekip içeri girdi. Sandalyesine oturmuş, karşısında tek sıra olan çocukların yaralarını birbir saran sarışın kadına yaklaştı ve kucağındaki ilaç kutularını yanına bıraktı.

"Başka bir şeye ihtiyaç var mıydı, sensei?" Hocası, kızın sorusuna karşı başını iki yana salladı, "Şimdilik yok. Ama istersen ilaçları dolaba dizebilirsin."

Sakura başını salladı ve yere bıraktığı ilaçları tekrar kucaklayarak ecza dolabına yöneldi. Artık dış dünyayayla oldukça içli dışlı olmuştu. Hatta Kakashi'nin yönlendirmesiyle, şehrin en iyi hekiminin yanında çıraklık yapmaya başlamıştı. Genellikle çocukların geldiği bu ilk yardım çadırı, her gün oyun oynarken yaralanan veya hastalanan çocuklarla dolu oluyordu.

Bir aydır yanında çalıştığı hekim Tsunade, çocukların ufak tefek yaralarıyla ilgilenirken ilaçları dolaba dizmeye başladı Sakura. Tüm kutuları yerine göre dizdiği zaman dolabın kapağını kapatıp ayağa kalktı.

"Sakura," Hocasının ona seslenmesiyle başını çevirdi, "Senin çocuk gelmiş, bir baksan iyi olur."

Sakura, kapı niyetine asılan örtünün arkasına baktığında, atının yanında durmuş ona gülümseyen oğlanı fark etti. "Sasuke!" Neşeyle gülümsedikten sonra çadırdan çıkıp yanına koştu.

"Meşgul müydün?" diye sordu Sasuke kızın dirseğinden tutup hafifçe okşarken. Sakura başını hızla iki yana salladı, "Hayır, bugün neredeyse hiç işim yoktu." Yanında duran kahverengi ata baktı, "Bugün erkencisin."

"Evet, bugün idman yoktu. Kakashi son zamanlar çok yoğun olduğu için bize pek vakit ayıramıyor," Sasuke, asker olduktan sonra rütbe atlamak için var gücüyle çalışıyordu. Kakashi ile sürekli idmanlar yapıyor ve diğer asker adaylarıyla müsabakalara çıkıyordu. Sakura onun gerçekten çok çalıştığının farkındaydı. Bu yüzden kendisi de boş durmak istememiş ve çalışma isteğini Kakashi'ye söylemişti. Kakashi'nin vasıtasıyla, hekim Tsunade'nin yanına gelmiş ve ondan hekimlik öğrenmeye başlamıştı.

"Anlıyorum," diye mırıldandı kız, "Yine de bugün erken bitirmene sevindim. Kendine fazla yükleniyorsum, bir günlük tatil sana iyi gelecektir."

"Tatil yapamam, biliyorsun. Verdiğim sözleri tutmak için çalışmam lazım," Bahsettiği sözün ne olduğunu Sakura anlamıştı. O köle kampını yok etmek ve oradaki çocukları kurtarma sözüydü.

"Biliyorum," İç geçirdi Sakura. Ardından gözleri oğlanın boynundaki izlere takıldığında kaşlarını çattı. Belli aralıklarla kesikler vardı, kanları ise çoktan kurumuştu. Elini uzatıp boynuna yerleştirdikten sonra baş parmağını yaraların üzerinde gezdirdi, "İdmanda mı oldu?"

Sasuke neyden bahsettiğini anlamayarak tek kaşını kaldırdı, "Ney?"

"Boynundaki yaralar. Bugün olmuş belli."

Oğlan başını iki yana salladı, "Bugün idman yoktu, kimseyle dövüşmedim," Ardından elini kaldırıp boynundaki ince elin üzerine koydu, "Sanırım birileri gizlice yine hırsını çıkarmış."

anesthesia | sasusaku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin