Page 13

559 67 92
                                    

1 yıl sonra

Üstündeki kamuflaj amaçlı hayvan postuyla ormanda sessiz adımlarla yürüyordu çocuk. İki elinde de kunai tutuyordu, belindeki kemere ise bıçak takmıştı. Yaprakların boyasını çıkararak vücudunu ve üstündeki postu yeşile boyamıştı. Ayrıca kokusu fark edilmesin diye de çamura girip çıkmıştı.

Bunu ona Kakashi öğretmişti. Öğrettiği bir başka şey ise av sırasında her zaman iki kunai taşıması gerektiğiydi. Birini avlanmak için, diğerini de kendini diğer hayvanlardan korumak için kullanacaktı.

Elini cebine atıp önceden dilimlediği marul ve havuç parçalarını aldı ve yere bıraktı. Ardından koşarak ağacın arkasına gizlendi. Bunu da Kakashi öğretmişti, av sırasında yem önemliydi.

Biraz bekledikten sonra bir tavşan çalıların arasından çıkarak havuç ve marulun yanına gitti. Sasuke fırsatı bularak elindeki kunaiyi kaldırdı. Tavşan sebzeleri yerken, dikkatini toplayarak kunaiyi ona fırlattı.

Kunai, tavşanın tam gövdesine isabet etmişti. Tavşan kanlar içinde yere yığıldığında Sasuke saklandığı yerden çıktı. Bu gece patates yemek yok, diye geçirdi içinden, Tavşan yahnisi yiyeceğim.

O sırada bir kurt belirerek ona yaklaştı ve tavşan ile Sasuke arasında durdu. Sasuke kaskatı kesilip kaldı. Kurt sanki sinsi bakışlarla ona bakıyor gibiydi.

Sasuke, meydan okurcasına kaşlarını çattı ve bir eli kemerindeki bıçağa uzandı, "Bu defa izin vermeyeceğim."

Kurt hırladı. Bu kurt birkaç ay boyunca ona musallat olmuştu. Sasuke ne zaman bir hayvan avlasa bu kurt ortaya çıkıp yemeğini elinden alıyordu. Sasuke artık patates yemek istemiyordu. Artık avladığı yemeğe sahip çıkacaktı.

Elindeki bıçağı daha da sıktı. Kakashi ona kurtu avlamak için bir yol söylemişti; İlk saldıran sen olmalısın. Kurt avcıdır. Sen cesaret edip önce saldırırsan neye uğradığını şaşıracaktır. Ama korkunu belli edersen seni kolayca yer.

Sasuke öne atladı. Ya şimdi ya da hiç. Üzerine koşarken bıçağını havaya kaldırdı. Kurt daireler çizerek yürüdü. Ne yaptığını anlamak artık Sasuke için zor değildi. Etrafını çevirmeye ve kaçacak yer bırakmamaya uğraşıyordu. Gözlerini bir an üstünden ayırırsa ölürdü.

Kurt üstüne koştu. Az önce cesur hisseden Sasuke korkuyla bir çığlık attı ve koşmaya başladı. En yakınındaki ağaca atıldı ve tırmanmaya başladı. Sekiz yaşında olmasına rağmen bir sincap kadar çevikti. Tabii sadece bir yıl öncesine kadar böyle olmamasına rağmen.

Kurt ona yetişip bacağını kapmaya çalıştı. Ama Sasuke ona yakalanmadan ağacın tepesine çıkmayı başarabilmişti. O ağaca çıktığında kurt ona zafer kazanmış gibi bakarak ölü tavşana doğru gitti. Ardından onu iştahla yemeğe koyuldu.

"Kahretsin!" Sasuke öfkeyle dişlerini sıktı. Kurt yemeğini yedikten sonra kıvrılıp uyumuştu. Sasuke ise saatlerce ağaçta bekledi, kurt oradayken cesaret edip aşağı inemiyordu. Bacakları ağrımış ve her yeri tutulmuştu. Gün batımına kadar orada bekledi.

"Şuna bak," Kafasını gelen kişiye çevirdi, "Bir Sasukekuşu," Gelen Kakashi'ydi. Talimden dönmüş olmalıydı, üzerinde askeri kıyafetleri vardı.

anesthesia | sasusaku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin