Dindar aşkım: Gerçekten kaçtın mı benden?
Dindar aşkım: Cidden iyi spor yapıyor olmalısın çünkü seni kovalamayı yarı yola bile gelmeden bıraktım.
Dindar aşkım: Koşucu falan mısın?
Bilinmeyen Numara: Hocamcım gerçekten hep yanlış yerlere takılıyorsunuz.
Dindar aşkım: Kızın üstüne boydan boya kahve dökmene mi takılmalıydım yoksa?
Bilinmeyen Numara: Yok oraya da takılmasak iyi olur.
Dindar aşkım: Yolun çok yanlış olsa da teşekkür ederim beni kurtardığın için.
Bilinmeyen Numara: Önemli değil aşkım sen iste yeter hep kurtarırım ben seni.
Dindar aşkım: Ee kim olduğunu da öğrendiğime göre artık benden kaçmana gerek yok.
Bilinmeyen Numara: Hocamcım bana biraz daha zaman verseniz?
Dindar aşkım: Niçin?
Bilinmeyen Numara: Hala sizi görünce heyecan yapıyorum. Yanınızda pıt diye düşüp bayılırsam olmaz şimdi.
Dindar aşkım: Yalnız seninki gibi bir cüssenin pıt diye bayılma ihtimali yok.
Bilinmeyen Numara: Güldüm hocam çok güldüm bu dediğinize.
Dindar aşkım: Her neyse en azından bir kafeye otururuz diye düşünmüştüm.
Bilinmeyen Numara: Hocam sizi böyle istekli görmek gözlerimi yaşarttı.
Bilinmeyen Numara: Gerçekten buluşmak ister misiniz benimle?
Dindar aşkım: Eh kaç haftadır konuştuğun sapığımla normal hayatta görüşmek isterim tabiki.
Bilinmeyen Numara: Sapık mı?
Bilinmeyen Numara: Sevgilim diyecektiniz galiba hocamcım.
Dindar aşkım: Yoo.
Bilinmeyen Numara: Neyse o da olur ne yapalım.
Dindar aşkım: Ee görüşüyor muyuz?
Bilinmeyen Numara: Sen iste yeter ki aşk kuşum hemen.
Bilinmeyen Numara: Umarım heyecandan bayılmam|
Dindar aşkım: Son kararın mı?
Bilinmeyen Numara: Hocam bunu size sormak lazım emin misiniz?
Dindar aşkım: Ben çok eminim.
Dindar aşkım: Daha çok belli et heveslendiğini olur mu|
Bilinmeyen Numara: O zaman iki hafta sonra cuma günü sizi ders bitiminizde bekleyeceğim.
Dindar aşkım: Tamamdır.
Dindar aşkım: Dur iki hafta mı?
Bilinmeyen Numara: Hocam izin verin şokumu atlatayım.
Bilinmeyen Numara: Yoksa hastanede başımı beklemek zorunda kalacaksınız.
Dindar aşkım: Öyle olsun bakalım.
Bilinmeyen Numara: Benim gitmem gerek hocamcım. Öpüyorum sizi kocaman.
Dindar aşkım: Ben de.
Dindar aşkım: Görüşürüz.
Bilinmeyen Numara: Görüşürüz hocamcım. (Görüldü)
Arkadaşlar bu biraz geçiş bölümü gibi oldu diğer bölümde Çağan'ın ağzından yazmak gibi planlarım var ama çok da emin değilim her an her şey olabilir sjdjsf.
Neysem hepinize iyi okumalar çiçekler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMENİM / GAY / TEXTING
Romance(TAMAMLANDI) Bir İlahiyat Hocası ile öğrencinin ilişkisini konu alır. *Cinsellik, argo ve küfür içerir.