Bilinmeyen Numara: Hocam gününüz hayrolsun.
Bilinmeyen Numara: Ama yanınızdaki şey için aynısını söyleyemeyeceğim.
Bilinmeyen Numara: Fazla mı yakın size ne.
Bilinmeyen Numara: Telefonunuza baksanız çok iyi olur hocamcım yoksa gelip o şeyi uzun saçılarından tutarak savuracağım bir yerlere.
Bilinmeyen Numara: Hayır bu kadar açık giyinmeye nasıl ilahiyat okuyor olabilir ki?
Bilinmeyen Numara: Tamam asla eleştirmiyorum tabiki açık giyinebilir ama resmen size cilve yapıyor hocam delireceğim.
Bilinmeyen Numara: Bak bak elini omzuna atmalar falan.
Bilinmeyen Numara: O eli kırmamam için bir neden göremiyorum ben şu an.
Dindar aşkım: Ne diyorsun sen, sakin ol biraz.
Dindar aşkım: Kimsenin bana cilve yaptığı yok.
Dindar aşkım: Bir konuyu anlamamış onu anlattım sadece.
Dindar aşkım: Hem ne demek bir kadına böyle laflar söylemek ayıp değil mi Aytun?
Bilinmeyen Numara: Hocam o kadına biraz kızdıktan sonra bana Aytun diyen dillerinizi yiyeceğim bekleyin beni.
Dindar aşkım: Dur dur sakın bak kıza bir şey deme haberi yok bir şeyden ya sadece soru sordu işte.
Bilinmeyen Numara: Bana onu mu savunuyorsunuz yani.
Bilinmeyen Numara: Sevgilinize?
Bilinmeyen Numara: Ciğerim delindi be hocam acıdan. Bakın sigara yaktım işte sizin yüzünüzden.
Bilinmeyen Numara: Gidin siz, size cilve yapan kızı savunun bense burada acıyla kıvranayım.
Dindar aşkım: Sen sigara mı içiyorsun?
Bilinmeyen Numara: Buna mı takıldınız hocamcım?
Bilinmeyen Numara: Malesef yapıyoruz öyle hatalar.
Bilinmeyen Numara: İçerken de çok seksi olurum hocamcım bilin istedim.
Dindar aşkım: Çok zararlı o, bırak onu ciğerlerine yazık.
Bilinmeyen Numara: Ya bebeğim sen beni mi düşünüyorsun.
Bilinmeyen Numara: Bu aralar bana karşı çok korumacısın senin o şekilli burnunu ısırmak istiyorum şu an.
Bilinmeyen Numara: Ama hocamcım bir daha sizi başka biriyle bu kadar yakın görmek istemiyorum.
Bilinmeyen Numara: Yoksa kadın erkek demem bu sigarayı üstünde söndürürüm vallahi.
Dindar aşkım: Tamam tamam olmam kimseyle yakın falan.
Bilinmeyen Numara: Resmen kocanın sözünü dinleyip itiraz etmedin.
Bilinmeyen Numara: Şu an yanınıza gelip içime sokana kadar sarılmak isterdim ama önemli bir dersim var.
Bilinmeyen Numara: Bu nedenle şimdilik gidiyorum artık bir dahaki sefere severim sizi.
Dindar aşkım: Erken gidiyorsun bugün|
Dindar aşkım: Peki o zaman sana iyi dersler.
Bilinmeyen Numara: Asma suratını bebeğim en kısa zamanda yazacağım sana.
Bilinmeyen Numara: Öpüyorum seni aşkım.
Dindar aşkım: Ben de seni iyi dersler tekrar. (Görüldü)
Dindar aşkım: İyi alıştın öpmeye Çağan sen de|
Dindar aşkım: Şu diline bir sahip çıksan ne var|
Dindar aşkım: Neyse benim de dersim yok eve gideyim bari|
Dindar aşkım: Görüşürüz. (Görüldü)
Selamm çiçeklerim günün ikinci bölümüyle karşınızdayım. Hatam yoktur umarım varsa da affedin.
Bir de reklam yapmak istiyorum jdjsjf.
Yeni bir hikayeye daha başladım ona da bakarsanız sevinirim.
Hepinizi kucaklıyorum ve iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMENİM / GAY / TEXTING
Romance(TAMAMLANDI) Bir İlahiyat Hocası ile öğrencinin ilişkisini konu alır. *Cinsellik, argo ve küfür içerir.