*Aytun'un Ağzından*
Başım hocamın omzunda, üstümüzdeki kahverengi battaniyemize sarılmış, denize karşı gün batımını izliyorduk.
Ellerini ellerimin arasına almışken hayatımın en huzurlu dakikalarını yaşıyordum. Saçlarımın üzerine koyduğu yanağı, sakin nefes sesleri, arada baş parmağıyla elimin üzerini okşayışı, her hareketinde mutluluktan ağlayacak kıvama geliyordum tekrar.
"Gerçekten sevgili miyiz şimdi?" Dememle nefesleri hızlanmıştı. Bu haline gülümseyip cevap vermesini bekledim.
"Öyleyiz, tabi istersen" demesiyle kafamı kaldırıp bakmıştım.
"Şaka mı yapıyorsun?" Dediğimde gözlerini bana dikmiş ve tatlı bir gülümseme sunmuştu. Bu haline hemen yumuşarken ellerimi elinden çekerek beline sarıp kafamı boynu ile omzu arasına yaslamıştım. Mutlulukla burnumu sürterek kokusunu içime çektim.
Bu hayallerimden bile daha güzeldi.
"Seni çok seviyorum" dedim daha sıkı sarılırken. Nefeslerinin hızlandığını hissedebiliyordum ve bu beni de heyecanlandırıyordu. Gülümseyerek boynuna fark edilmeyecek kadar küçük bir öpücük kondurup geri çekildim.
O ise çekileme izin vermemiş omzunun üzerinden beni sarmıştı. Elini omzuma atıp okşarken minik bir öpücük bıraktı saçlarıma. Hızlı nefesleri ve sarılışıyla seni seviyorum demese de olurdu.
"Ne zaman fark ettin?" Dediğimde eli bir an duraksamış olsa da hemen devam etti okşama işine.
"Sarhoş olduğun zaman. Birlikte yattığımızda" demesiyle gülmüştüm.
"Nasıl bu kadar kısa sürede sevdirdin kendini acaba? Çok ilginç" Diye düşünceli ses tonuyla sorduğunda istemeden büyük bir kahkaha atmıştım.
"Benim gibi bir yakışıklıya aşık olmasaydın ilginç olurdu"
Kafasını geriye çekerek yüzüme 'Ne saçmalıyorsun sen?' Der gibi bakınca tekrar bir kahkaha bırakmıştım ıssız sahile. O kadar güzeldi ki her seferinde ona tekrar tekrar hayran kalıyordum.
"Ne kadar da mütevazı bir insansın sen öyle" diyerek beklemediğim bir anda yanağıma öpücük kondurarak omzuna yatmamı sağladı. Bu hareketiyle çocuk gibi elimi yanağıma götürememek için çaba sarf etmiştim.
"Öyleyimdir" derken omzunu öpmüştüm. Dayanamıyordum resmen. Her dakika öpüp sarılasım geliyordu yanımdaki adama.
"Peki sen ilk ne zaman gördün beni?" Demesiyle anılar bir bir gözümün önüne gelmeye başlamıştı.
"Okula ilk geldiğim sene fakülteleri karıştırmıştım, okumamışım isimlerini, heyecan işte. Neyse, sizin fakülteye girince de aceleyle etrafa bakınırken seni bir sınıfa girerken gördüm. Sınıfa girmeden yakalamak için koşarak kolunu tuttum" duraksayarak güldüm. "Ah cidden çok salakmışım" dediğimde kıkırdadığını duymuştum.
"Heyecanla mühendislik fakültesi burası mı diye diye sorunca bana şaşkın şaşkın bakmıştın, sonra da toparlanıp gülümseyerek yerini anlattın" o hali gözlerimin önüne gelince yüzümü tatlı bir gülümseme kaplamıştı.
"Sonra akşama kadar aklımdan çıkmadın, hep gülüşünü, konuşmanı, mimiklerini kafamda çevirip çevirip düşündüm. Günler sonra fark ettim ki ben sana aşık olmuşum" diyerek kafamı omzundan kaldırıp yüzüne çevirdim. Yüzüne tatlı ve memnun bir gülümseme yerleşmiş beni dinliyordu. Bana dönerek gülümsemesini bozmadan izlemeye başladı.
"Ee sonra?"
"Sonrasını da biliyorsun zaten. Seni buldum gizli gizli derslerine girdim falan. İki senenin sonunda da dayanamadım tabi yazdım sana" yutkundum "İyi ki de yazmışım" dedikten sonra gözlerine baktığımda siyah harelerin titrediğini gördüm.
Yüzümde mutlu bir gülümseme varken bir anda karşımdakine sarılmamla sırt üstü yere düşmesi bir olmuştu. Kollarım ensesinde birleşmiş, yüzlerimiz birbirimizin nefeslerini hissedecek kadar yakınlaşmıştı. Saçları kumlara dağılmış, gözlüğü alnına çıkmışken, yüzünde şaşkın bir ifade vardı.
O kadar güzel gözüküyordu ki kelimelere dökecek gücü bulamıyordum kendimde.
Verdiği kesik nefesler dudaklarıma vurduğunda artık duramayacağımı fark ederek yaklaşmaya başladım. Bu hareketimle şaşkın ifadesi kaybolmuştu. Yarı baygın bakışlarla dudaklarıma baktığını görmem artık son nokta oldu benim için.
"Öpebilir miyim?" Diye nazikçe sormuştum. Ne kadar öpmek için can atsam da izni olmadan dokunmak istemiyordum sevdiğime.
Dedikten hemen sonra ya hayır derse diye düşünüp korkuya kapılırken kafasını sallaması tüm düşüncelerimi bir balon misali patlatmıştı.
Yüzlerimiz arasındaki azıcık mesafeyi de kapatarak pembe dudaklara dudaklarımı bastırdım.
Yumuşak dudakların tadını hissedince başım dönmüş, kulaklarım kalbimin gümbürtüsünden dışarıdaki sesleri algılayamaz olmuştu. Altımdaki bedenin ellerinin kollarımdan enseme doğru süzülmesiyle ağzımı aralayıp alt dudağını dudaklarımın arasına aldım. Nazik bir şekilde emerken acemice karşılık veren dudaklar içime ılık bir şeylerin akmasına neden oluyordu.
Fazla uzatmadan bir öpücük daha kondurup geri çekilerek kızarmış yarı baygın yüze baktım. Az önceki heyecanıma bu görüntü de eklenince nefesim kesilmişti.
Güzel yüzü kızarmış, gözleri kısılmış, dudakları az önceki öpüşmemizden dolayı hafif kızarmıştı. Bu hali gözlerime daha da güzel gelirken dayanamayıp bir kere daha öperek üzerinden kalktım. Elimi uzatıp kolundan tutarak onu da benimle kaldırıp kumlara düşen battaniyeyi alarak sırtımıza sardım.
Hala şaşkın olan aşk kuşumun yanağına bir öpücük daha kondurup başımı ait olduğu omuza yerleştirdim.
"Aytunn!! Gelin haydi yemek yiyelim açsınızdır!!" Diye bağıran Hayri abiyle gözlerimi devirmiştim. Bu adam bizim en güzel anlarımızı baltalamak için vardı resmen. Bu düşünceyle sinirlensem de yanımda hala şaşkınca oturan adama bakınca sinirim uçup gitmişti.
Hemen kollarından tutarak sarsmaya başladım.
"Hocam uyanın hocam yemek yiyeceğiz haydi!" Diye onu uyandırmaya çalışırken şaşkın haline gülmeden de edemiyordum.
"Tamam tamam hadi gidelim" diyip sendeleyerek yerinden kalkan bedene bir kere daha kahkaha atıp ayaklandım.
Ah ah ben bu adamı hak edecek ne yapmıştım?
Merhaba canlarım ciğerlerim.
Ben bunları yerim. Öhöm öhöm neyse sjdjskf.
Duyuru başlangıcı;
Şimdi arkadaşlar ben bu Hayri ve Hamdi ikilisine hikaye yazmaya başladım ve hepinize bunu haber etmek istedim. Eğer isterseniz hemen bakabilirsiniz.
Duyuru bitişi shfjjsjf.
Bir de meyda çok uygundu bu bölüme aşırı hoşuma gitti koymak istedim. Bunu da öyle açıklayayım ansjsd.
Hepinize iyi okumalar umarım beğenmişsinizdir, affedin varsa hatalarım vee sarılmak hepinize kocaman kocaman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMENİM / GAY / TEXTING
Romance(TAMAMLANDI) Bir İlahiyat Hocası ile öğrencinin ilişkisini konu alır. *Cinsellik, argo ve küfür içerir.