*Aytun'un Ağzından*
"Merhaba!" Diyerek izin bile almadan içeriye giren ikiliye şokla bakmıştım.
Pardon üçlüye.
Mutfaktan gelen adım sesleriyle bir de şaşkınlıkla oraya dönmüştüm.
"Aytun iyi misin?" Diye soran sevgilime bakıp kafamı hayır anlamında salladım.
"Değilim" dedikten hemen sonra elimi karşımdaki salona kurulmaya çalışan bedenlere yönelttim. Yavaşça dönmesiyle gördüğü şeyle o da aynı benim gibi kalakalmıştı.
"Ne duruyorsunuz aşk kuşları gelin de oturun yanımıza" diye rahat rahat konuşan Hayri abiye bakıp otomatik bir kafa sallaması vererek yanımdaki bedenin elini tuttum ve içeri geçtim.
"Bu kim?" Diye yeşil yeşil gözlerini kırpan küçük yaratığa baktım. Elim heyecanla sevgilimin elini sıkarken çok acayip hissediyordum.
"Bebeğimiz" Diye heyecanla konuşan Hamdi abiye dönerek kafamı sallamıştım.
Bir dakika ne?
"Ne?"
"Ne?"
Diye aynı anda konuşmuştuk aşk kuşumla. Bu duruma gülerek dönüp yanağına bir öpücük bırakmış ve tekrar önüme dönmüştüm.
"Uzun süredir düşünüyorduk zaten, sonunda karar verdik. Bir bebeğimiz var artık"
"Şuna baksana Aytun ya güzellik resmen" diyen Hayri abi beni şoka uğratmıştı.
"Hamdi abimden bekliyordum ama senden asla beklemiyordum bu sevecenliği" dememle Hamdi abi kahkaha atmıştı.
"Evrim geçirdi Aytun. Kucağından indirmiyor küçüğü" diyerek kocasının kolunu tutmuştu sevgiyle.
"Çocuğumu seviyorum dingiller size ne?" dediğinde bu sefer hepimiz kahkaha atmıştık.
Gerçekten de çok tatlı bir baba olmuştu bu iki adam da.
"İsmi ne?" Diye soran sevdiceğime dönmüştüm hemen. Haklıydı ya nasıl unutmuştum ben bunu sormayı?
"Hasbi" diyen Hamdi abi ile başta duraklasam da kendimi tutamadan bir kahkaha patlatmıştım. Yanımdaki adam da bana ayak uydurup gülmeye başlayınca karşımızdaki ikili bize şaşkınca bakıyordu.
"Ne var lan beğenmediniz mi?" Diyen Hayri abiyle toparlanmaya çalışsam da yapamamış ve daha fazla gülmüştüm, hatta yanımdaki adamın elini bırakarak kendimi halıya bırakmış ve biraz da orada devam etmiştim gülmeye. Gözlerimden yaşlar akarken zorla konuşmaya çalışıyordum.
"H-hayır isme g-gülmüyorum" duraksayıp yana yatarak karnımı tutmuştum. "B-ben ailedeki isimlerin uyumuna g-gülüyorum" dediğimde tekrar bir gülme sarmıştı beni.
"Oğlum uyumlu olsun diye bu ismi verdik zaten" diyen Hamdi abiyle bu sefer de Çağan gülmeye başlamıştı.
"B-ben özür dilerim. G-gülmek istememiştim" diyerek özür dileyen kanepedeki bedene bakarak gözyaşlarımı sildim usulca.
"Dileme sevgilim gül boşver" dememle götüme tekme yemem bir olmuştu.
"Yavaş be ayı" diye elimi götüme atınca bu sefer de onlar gülmeye başlamıştı.
"Hak ettin salak herif" diyen Hayri abiye dil çıkararak kalkıp sevdiceğimin yanına yerleştim. Son kez, gülmekten sel olan gözyaşlarımı silerek baktım ikiliye.
"Ee ben amca mı oldum şimdi?" Diyerek duraksayınca hepsi bana dönmüş ve gülümsemişti içtenlikle.
"Galiba öyle oldun Aytun" dediklerinde kalkarak yeşil yeşil bakan yaratığa yöneldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMENİM / GAY / TEXTING
Romantizm(TAMAMLANDI) Bir İlahiyat Hocası ile öğrencinin ilişkisini konu alır. *Cinsellik, argo ve küfür içerir.