Bilinmeyen Numara: Şimdi bugün giydiğiniz gömleğinizin düğmelerini yavaş yavaş açmak
Bilinmeyen Numara: Her düğmeden sonra ise açılan beyaz teninize bir bir öpücükler kondurmak
Bilinmeyen Numara: Ardından gömleğinizi yere atıp hırsla dudağınıza yapışarak ellerimi kaslı gövdenizde dolaştırıp inlemelerinizi duymak isterdim
Bilinmeyen Numara: Yatağa sizi hızla yatırıp.
Dindar aşkım: Dur dur tamam dur burada pis sapık dur.
Dindar aşkım: Ne biçim şeyler düşünüyorsun sen böyle?
Dindar aşkım: Umarım bu düşüncelerinin ardından yapman gereken şeyleri yaparsın ve bir daha bana yazmazsın.
Bilinmeyen Numara: Hocam itiraf edin siz de aynı şeyleri yapmak zorunda kalacaksınız.
Bilinmeyen Numara: Eminim ki şu an yazdığım şeylerle sizinki uçuşa geçmiştir.
Bilinmeyen Numara: İsterseniz bir nude atabilirim yardımcı olması adına.
Dindar aşkım: Sen neden hep anlamadığım kelimeler kullanıyorsun böyle.
Dindar aşkım: Dün daddy gibi bir şey dedin bugün nude. Ne demek bunlar?
Bilinmeyen Numara: Hocam siz uzayda mı yaşıyorsunuz?
Bilinmeyen Numara: Nasıl bu dediklerimi duymamış olabilirsiniz?
Dindar aşkım: Duymadım işte ne bileyim oğlum. Söyle bakalım ne demekmiş bunlar.
Bilinmeyen Numara: Hocam siz en iyisi internetten bakın.
Bilinmeyen Numara: Daha size dokunamamışken ölmek istemiyorum.
Bilinmeyen Numara: Hem ne gerek var genç yaşta katil olmanıza. Değil mi?
Dindar aşkım: Bekle bakıp geliyorum o zaman.
Bilinmeyen Numara: Tamam aşkım sen iste ben hep beklerim seni.
Dindar aşkım: Sen sapığın tekisin.
Dindar aşkım: Günah oğlum böyle şeyler bak yol yakınken doğru yola dön sen.
Bilinmeyen Numara: Hocam benim doğru yolum sizsiniz.
Bilinmeyen Numara: Ve ben de size döndüm bekliyorum.
Dindar aşkım: Oğlum bak yapma etme bırak bana yazmayı da devam et hayatına.
Bilinmeyen Numara: Hocam biliyor musunuz?
Dindar aşkım: Neyi oğlum?
Bilinmeyen Numara: Her oğlum dediğinizde benim ufaklığın kalktığını.
Bilinmeyen Numara: Bunu bir de boşalırken söyleseniz.
Bilinmeyen Numara: Off hayali bile mahvetti beni be hocam.
Dindar aşkım: Korkmuyor musun seni bulabileceğimden?
Bilinmeyen Numara: Demirden korksak trene binmezdik hocam biz.
Dindar aşkım: Uykum geldi yatacağım ben. Hayırlı geceler.
Bilinmeyen Numara: Hayırlı geceler hocamcım. (Görüldü)
Bilinmeyen Numara: Gece rüyalarınızda beni görün. (Görüldü)
Bilinmeyen Numara: Böyle seksi ve çıplak bir biçimde. (Görüldü)
Bilinmeyen Numara: Banyodan çıkmış ıslak saçlarımı etrafa savururken. Belimde düşmek üzere olan bir havluyla. (Görüldü)
Bilinmeyen Numara: Karın kaslarımdan damlalar süzülürken düşünün beni. (Görüldü)
Bilinmeyen Numara: İyi uykular hocamcım. (Görüldü)
Bilinmeyen Numara: Ben de rüyamda sizi bu şekilde göreceğim. (Görüldü)
Bilinmeyen Numara: Öpüyorum seksi vücudunuzdan. (Görüldü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMENİM / GAY / TEXTING
Romance(TAMAMLANDI) Bir İlahiyat Hocası ile öğrencinin ilişkisini konu alır. *Cinsellik, argo ve küfür içerir.