4

19K 949 379
                                    

Bilinmeyen Numara:

Bilinmeyen Numara: Dedim canım hocam beni özlemiştir bir fotoğraf atayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bilinmeyen Numara: Dedim canım hocam beni özlemiştir bir fotoğraf atayım.

Bilinmeyen Numara: Geçen gün rüyanızda göremediyseniz yardımcı olur belki.

Dindar aşkım: Bu yaptığın çok ayıp oğlum yapma.

Bilinmeyen Numara: Yoksa beğenmediniz mi?

Bilinmeyen Numara: Ah ben kafamı nerelere vurayım.

Bilinmeyen Numara: Hocamcım sevmedi beni.

Bilinmeyen Numara: Ben biliyordum atmamam lazımdı.

Bilinmeyen Numara: Çok mu çirkin çıkmış hocamcım?

Dindar aşkım: Hayır yavrum çirkin değil de açık biraz.

Dindar aşkım: Günah böyle fotoğraflar atma sen öyle herkese, girme günaha.

Bilinmeyen Numara: YAVRUM MU?

Bilinmeyen Numara: Hocam bir gün sizin yüzünüzden kalpten gideceğim.

Bilinmeyen Numara: Her yavrum dediğinizde içimde bir şeyler kıpırdanıyor.

Bilinmeyen Numara: Özellikle içimde gidip gelirken bu kelimeyi kullansanız.

Bilinmeyen Numara: Ah yeni banyodan çıkmıştım halbuki tekrar kalktı benimki.

Dindar aşkım: Kimsin sen?

Bilinmeyen Numara: Hocamcım bu soruyu en başta sormanız gerekmiyor muydu acaba?

Dindar aşkım: Belki pes edersin diye bekledim ama tüm beklentilerimi boşa çıkardın.

Dindar aşkım: Bu nedenle ben de bari kurtulamadığım bu kişi kim öğreneyim dedim.

Bilinmeyen Numara: Kim olduğunu söyleyemem ama bana bebeğim, aşkım, birtanem gibi şeyler diyebilirsiniz hocamcım.

Dindar aşkım: Ciddi bir şey sordum burada oğlum başka yerlere çekme.

Bilinmeyen Numara: Tekrar oğlum der misiniz?

Bilinmeyen Numara: Ya da demeyin kalbim dayanmaz pıt diye olur giderim.

Dindar aşkım: Pıt diye mi?

Bilinmeyen Numara: Buna mı takıldınız hocam gerçekten?

Dindar aşkım: Herneyse ismini söyle bari. Muhtemelen o isimde olan bir sürü insan vardır okulda.

Bilinmeyen Numara: Doğru dediniz hocam.

Bilinmeyen Numara: İsmim

Dindar aşkım: İsmin? (Görüldü)

Dindar aşkım: Gidecek zamanı mı buldun şimdi? (Görüldü)

Dindar aşkım: En heyecanlı yerde film bitmiş gibi old|

Dindar aşkım: Aman banane zaten illaki yazarsın. (Görüldü)

Dindar aşkım: Hayırlı günler. (Görüldü)

Arkadaşlar resim bulmak ne zormuş ahdjajd.

Şey bu resimden biraz daha kaslı hayal edebilirsiniz. Ancak bunu buldum yav.

Neysem size iyi okumalarrr.

ÖĞRETMENİM / GAY / TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin