Powrót

253 14 0
                                    

*Carly*

Następnego dnia po lekcjach znowu siedziałam u Carlosa. Graliśmy w jakąś grę na konsoli. Nagle drzwi otworzyły się i weszła przez nie Evie. Wyglądała na przygnębioną.

-Co się stało Evie?- zapytałam.

-Mal wróciła na wyspę.

-Co? Dlaczego?

-Nie wiem ale musimy po nią jechać więc przebierajcie się i zbierzcie najpotrzebniejsze rzeczy- powiedziała. Kiwnęliśmy z bratem głowami. Pobiegłam szybko do mojego pokoju i przebrałam się. Mój styl się nie zmienił nadal nosiłam skurzane kurtki i tego typu rzeczy ale musiałam znaleźć coś bardziej zniszczonego i przybrudzonego niż ciuch które miałam na sobie.

Kiedy zrobił się ciemno spotkałam się z Jay'em, Evie, Benem i Carlosem przy limuzynie.

-Jay klucze, pilot- powiedział Ben rzucając chłopakowi wymienione przedmioty.

-Spacerek!- usłyszałam znajomy głos. O nie tylko nie Stary.

-Nie stary zostań wyspa jest zbyt niebezpieczna- powiedział Carlos.

-czy on...- zaczął Jay.

-Gada tak non stop opowiem wam... kiedy indziej- przerwał mu mój brat. Wsiedliśmy do limuzyny i pojechaliśmy na wyspę. Jay zaparkował samochód w starym porcie gdzie przykryliśmy go jakimiś płachtami.

-ej co tam jest?- zapytał Ben podchodząc do starej rury która była przejściem na teren piratów.

-Nie chcesz wiedzieć- odciągnęłam go.

- ok teraz musimy uważać bo jak się rodzice o nas dowiedzą to koniec- powiedział Carlos. Skierowaliśmy się do naszej starej kryjówki bo Mal najprawdopodobniej tam przebywała. Dwójka małych dzieci próbowała zabrać Evie jej portfel. Byli tak podobni do mnie i Carlosa z przed kilku lat. Ben jak to Ben musiał się oddalić więc popędziliśmy z nim. Król chciał się przywitać z jakim typem ale ten zaczął na niego warczeć. Szybko odciągnęliśmy chłopaka.

-Ben to jest wyspa a nie piknik- skarciła go Evie.

-ręce w kieszeniach chyba, że kradniesz- pouczył go Jay.

-garbisz się albo kulejesz- kontynuował Carlos.

-i zero uśmiechania się- dokończyłam.

-ok dzięk...- zaczął król.

-nie, zapomnij o dziękuje i bez proszę po prostu chill- powiedziała Evie.

[Evie] Let me tell you something you can really trust
Everybody's got a wicked side
I know you think that you can never be like us
Watch and learn so you can get it right

[Jay, Carlos, Carly, Evie]
You need to drag your feet
You need to nod your head
You need to lean back
Slip through the cracks
You need to not care

[Carlos]Uh, you need to not stare

[Jay, Carlos, Carly, Evie]You need a whole lot of help

[Carly] You need to not be yourself

[Evie] You wanna be cool?
Let me show you how

[Carly] You don't break the rules
I can show you how
And once you catch this feeling

[Jay, Carlos, Carly, Evie]
And once you catch this feeling

You'll be chillin', chillin', oh
Chillin' like a villain (chillin')
Chillin' like a villain (chillin')
Chillin' like a villain (hey)
Chillin' like a, chillin' like a (hey), villain

My sister, My brother. De MonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz