Samolot z LA do Seulu wylądował z godzinnym opóźnieniem, co zdenerwowało większość pasażerów, jednak nie dziennikarza o imieniu Seungmin. On mimo tej nieprzyjemności utrzymywał świetny humor. Gdy w końcu wysiedli wziął swój bagaż podróżny, który jako jedyny zabrał ze sobą i od razu złapał taksówkę. Kierowca nie był bardzo rozmowny, tak samo jak i Seungmin, więc droga przepłynęła w ciszy.
-Dziękuję, miłego dnia - odparł, zamykając za sobą drzwi. Stanął przed kamienicą i spojrzał na zegarek. Była za dwie dwudziesta. Podszedł do drzwi i otworzył je ostrożnie. W środku były dwie osoby, jednak tylko kobieta spojrzała w jego stronę.
-Przepraszam, ale już zamy - blondyn odwrócił się i zaniemówił. W radiu leciała piosenka Bruno Marsa "Marry You", która podkreśliła tą chwilę. - kamy... Seung
Seungmin podbiegł do starszego i rzucił się w jego ramiona, od razu łącząc ich usta. Pani Kim zakryła usta ze wzruszenia. Changbin odsunął chłopaka od siebie z wielkim uśmiechem.
-Jestem szczęśliwy. Najszczęśliwszy. - szepnął Kim, łapiąc jego policzki w obie dłonie. Szybko wyciągnął pierścionek z kieszeni i złapał dłonie Changbina w sobie. - Dałeś mi to co było dla ciebie najcenniejsze, więc ja zrobię to samo. Przyjmij ten pierścionek jako moją obietnicę.
-Seungmin... - szepnął Seo, wzruszając się do łez
-Nie mów nic proszę, po prostu mnie pocałuj Changbin - odparł brunet, a starszy połączył ich usta w namiętnym i długim pocałunku
×××
Seungmin i May nie spotkali się nigdy więcej po tamtym wieczorze. May Ackerman zabrała swoje rzeczy i wyprowadziła się do swojego kochanka, by razem wychować dziecko.
Mieszkanie Seungmina w LA zostało zamienione w domek wypoczynkowy, by ciągle móc odwiedzać to wspaniałe miasto.
Seungmin i Changbin przez dłuższy czas mieszkali razem w jednej kamienicy co jego rodzice, jednak zwolnili mieszkanie, gdy Seo skończył studia. Zamiast tego wykupili kamienice obok, by nadal mieć blisko do pracy.
Seungmin zatrudnił się na pełen etat u swoich rodziców, by spędzać czas z rodziną i swoim ukochanym jednocześnie.
Wooyoung i Felix zaadoptowali psa, którego obiecał Jungowi czerwonowłosy. Nazwali swojego dalmatyńczyka Sky.
Po śmierci Kyungsoo i Minyoo Kim, Seungmin oraz Changbin zajęli się kawiarnio-księgarnią, a niektórzy ciągle uważali ich za przyjaciół, mimo że wiele razy całowali się publicznie.
Inseong i jego rodzice przeprowadzili się do Japonii, gdy chłopiec miał 10 lat, jednak wrócił do Korei, by rozpocząć tam naukę na uniwersytecie.
Changbin i Seungmin nie byli oficjalnie parą przez długi czas. Zorientowali się dopiero podczas swojej dziesiątej rocznicy, którą spędzali w Los Angeles, więc zdecydowali że zamiast tradycyjnego pytania o związek wezmą ślub w Las Vegas.<the end>
CZYTASZ
96 hours | seungbin |
Fanfiction' bros before hoes ' ¡ fluff ; comedy ; toxic relationship ! seungmin x changbin felix x wooyoung (ateez) [ written between may 24 - june 5 ]