1.
Po otřesném dni ve škole plné šikany, lží a všech negativních věcí jsem konečně byla doma. Ovšem tady to také nebylo o nic lepší. Žiju jen s mamkou, no jak se to vezme spíš já tu žiju a moje matka si přijde jen když se jí to hodí. Otce nemám, ve zkratce zdrhnul když zjistil že je mamka těhotná. Nenamáhala jsem se ho hledat, když o mě nestál ani když jsem ještě nebyla na světě. Kamarády nemám taktéž ani kluka. Nemám je z toho důvodu že jsem odsuzována za svou rodinu a samostatnost. Přeci dětem na střední ještě maminka chystá oblečení a svačinku s pitíčkem a je nenormální si vše dělat sama, aspoň tak to chodí u nás na škole. Už od svých čtrnácti chodím všude možně po brigádách abychom měli z čeho platit nájem. Moje mamka pracuje jako šlapka, ne že by neměla navíc, vystudovala velmi dobrou střední školu, ale problém je v tom že ji na tom absolutně nezáleželo. Řeknete si že má za svou práci přeci dobrý plat, jo jenomže to by je neměla utrácet za chlast a drogy, tudíž vše nechala na mě.
Jediná věc, která mi dělá potěšení je večer. Kdy si buď sednu ke hmotné knize a nebo knize na mém mobilu. Nejraději a také nejčastěji si čtu o Asgardu. Miluju severskou mitologii a samozřejmě můj největší favorit je Loki, lhala bych kdybych řekla že pro něj nemám slabost, protože jsem do něj doslovně zamilovaná až po uši. A proto se také každý večer nechám vtáhnout mezi řádky nejrůznějších knih ať už jsou napsané nějakým spisovatelem či amatérem. Přeci jen fantazii se meze nekladou. Každý den si přečtu minimálně jednu knížku. Vskutku by mě však zajímalo jak se Loki chová vlastně doopravdy, přeci jen ho hodně knížek zkresluje. Já se ovšem řídím víceméně mitologií, která říká že není žádný svatoušek. Ovšem knihy kde se chová láskyplně k ženě, kterou miluje je krásná představa, otázkou je byl by toho skutečný Loki opravdu schopen ?
330 slov
ČTEŠ
Just a dream ? [LOKI CZ FF]
FanfictionLara to ve svém životě nemá jednoduché a tak často utíká do jiných realit v podobě knih. Její jedinou útěchou je čtení o Asgardu a Lokim. Jednou v noci ulehne ke spánku a po probuzení se octne na Asgardu. Je to vše jen pouhý sen nebo realita ? A co...