Dance with my prince✔️

245 18 1
                                    

8.

Jak Thor řekl tak další den se ke mě nahrnulo asi dvacet švadlen. Každá se okolo mě motala a měřily si velikosti které požadovali. Všechny pokřikovali jedna přes druhou abych se natočila doprava, doleva, sklonila že jsem ani nestíhala reagovat. Převazovali přeze mne všelijaké látky a vzory. Pak se na chvíli odebraly pryč se slovy že jsou hned zpět. Doufám že to nemysleli doslovně.

Ode dveří uslyším smích, udiveně se podívám na osobu ve dveřích, protože jsem si nikoho nevšimla. „Co je tu k smíchu !“ hodím po Lokim vražedný pohled. „Ale nic“ ušklíbl se a já sestoupila ze stojánku na kterém už stojím snad věčnost. Shodila jsem ze sebe všechny látky co na mě ještě zbyly. „Tak jak se těšíš já večer ?“ nespouštěl ze mě oči. „No jsem lehce nervózní ale těším se“ letmo se usměju ale neodvážím se mu podívat do očí. „Máš být proč tenhle ples je jeden z nejdůležitějších co se na Asgardu koná, přijedou princové, princezny, králové a královny z všemožných zemí. Je to ples na počest míru mezi devíti světy“ jen jsem přikývla, věděla jsem že je důležitý ale ne až tak. „No nic už musím jít“ otočí se na patě a zmizí když mi do pokoje přiběhnout zase švadleny, chci křičet ať neodchází a nenechává mě tu s nimi, ale už je pozdě prostě zmizel.

Stála jsem před zrcadlem a dodělávala poslední úpravy. Měla jsem půvabné černé šaty se zlatou výšivkou a několika vrstvou sukní, mé kaštanové vlasy rozpuštěné a vlnité, k tomu zlaté doplňky a lehký černý make-up, vše dokončili černé lodičky. Byla jsem připravená a lehce víc nervózní. Díky černému vzhledu na mě vynikly moje šedé oči.

Přicházela jsem do sálu o malou chvíli později, těžké zlaté dveře se otevřely a já měla možnost se porozhlédnout, až teď mi došlo že většina lidí, bohů nebo co jsou vlastně zač na mě zírají. Pomalu jsem scházela schody dolů a na malý okamžik se střetla se smaragdovými oči, které na mě upíral. Vyrušil mě Thor který čekal dole a nabídl mi rámě, které jsem s úsměvem přijala. Opět se spustila hudba, ani jsem si nevšimla že při mém příchodu nehrála. Thor mě zavedl před trůn na jehož vrcholu seděl samotný Ódin a vedle něho seděla na menším trůně Frigga. Poklonila jsem se. „Tati a mami dovolte mi představit lady Laru, Laro tohle jsou mí rodiče Odin a Frigga“ usmála jsem se. „Ráda vás konečně poznávám“
„Ale kdepak potěšení je na naší straně, tolik jsme o tobě slyšeli“ sejde ke mě Frigga a chytne mě za ruku. Uvádí mě trošičku do rozpaků ale to zvládnu. „Samozřejmě jen to dobré“ dodá. „Jsi u nás vítána na jak dlouho potřebuješ“ promluví konečně Odin. „Děkuju to je od vás štědré“ usměju se.

Ples probíhal v klidu s Thorem jsem několikrát tančila dokud se neztratil v davu mladých dívek.

Ochutnávala jsem všemožné asgardské vína. Cítila jsem se už trochu omámená, rozhlížela jsem se po místnosti, všichni se tak dobře bavily, musela jsem se smát když jsem viděla Thora jak se předvádí.

„Tohle je ještě normální, počkej tak hodinu a bude to ještě lepší “ zasměje se vedle mě sametový hlas. „U toho určitě budu“ zasměju se sním. „Jak se bavíš ?“ podívá se na mě. „Děláš jako kdyby tě to zajímalo“ ušklíbnu se ale stále sleduju parket. „Pravda“ i přesto jsem mohla vidět jak přitočil očima. Chvíli jsme stáli v tichu a já nemohla odtrhnout pohled od parketu Loki si toho samozřejmě všiml.

„Smím prosit ?“ natáhl ke mě ruku. „Nemyslím si že to je nejlepší nápad“ cítila jsem jak ve mě stoupá nervozita. „Chci si ukrást jen jeden tanec... prosím“ nechává stále nataženou ruku. „Ale jen jeden“ vložím po chvíli mou ruku do jeho a on mě vede s vítězným úsměvem na parket.

Přitáhne si mě k sobě, jednu ruku si mě položí na pas a druhou vloží do té mé. Volnou ruku jsem mu položila na rameno, zhluboka jsem se nadechla. „Když jsem nervózní tak zavřu oči“ zašeptá mi do ucha „radši je nechám otevřené“ vpíjím se do jeho očí. Zasměje se tomu a přitáhne si mě ještě blíž, můžu cítit jeho specifickou vůni, ve které se ztrácím.

Hudba začne hrát a my tančíme do rytmu, musím uznat že tanec s ním byl kouzelný. Na konci jsem udělala otočku ale moc silně mě stáhl zpět takže jsem mu narazila do hrudi. Dívali jsme si do očí a pak jsem svůj pohled přesunula na jeho rty a on na mé. „Nikdy jsem si nevšiml že máš tak krásné oči“ zašeptá a odtáhne se. Nechá mě zmatenou stát na parketě.

761 slov

Just a dream ? [LOKI CZ FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat