God✔️

266 19 0
                                    

5.

Přišla jsem na večeři kde už seděl jak Loki tak Thor. Thor se na mě zářivé usmál a Loki mi nevěnoval ani jediný pohled. Hned jsem si vzpomněla jak to vždy začínalo chladný a krutý a pak milý a něžný, ale zažít to na vlastní kůži je úplně něco jiného. „Krásný večer" usměju se. „Tobě taky" oplatí mi Thor, Loki jako by byl myšlenkami úplně někde jinde. No ták Loki nekaž mi můj sen. Posadím se a pustím se do jídla, je opravdu výtečné. Zůstanu u večeře jako poslední. Thor odešel jako první a popřál mi krásnou noc a Loki prostě vstal a beze slova odešel.

Nemohla jsem usnout. Přeci jen kdo ví na jak dlouho tu jsem, neměla bych spát ale užívat si. Vykradla jsem se z paláce ven. Nechápu co tu mají za ostrahu. Jedny stráže hrály karty a ty druhé u hlavní brány si dávali dvacet, takže dostat se ven byla hračka.

Šla jsem do města kde to krásně v tuhle pozdní hodinu žilo. Hospody byly plné k prasknutí a venku byla nějaká oslava, všichni tančili, pili a zpívali okolo ohně. No prostě krása. Přidala jsem se k nim. Na sobě jsem už měla tradiční asgardské šaty, takže by nikdo neměl poznat že jsem ze Země.

Velmi příjemně jsem se bavila. Dokonce jsem i s některými občany prohodila pár slov, musela jsem být opatrná co řeknu, protože moje nářečí, mluva nebo jazyk, záleží jak to chcete říct vy, jsou zcela odlišné od jazyku který je zde.

Pomalu se začínali ztrácet hvězdy z oblohy, už je načase jít zpět, navíc mě celkem přemáhá únava z celého dne. Kousek od paláce jsem zahla za roh do poslední ulice a někdo mě zatáhl k sobě. Snažila jsem se křičet, ale dotyčná osoba mi ústa překryla svou dlaní. Házela jsem sebou ze strany na stranu abych se osvobodila, ale marně. Opravdu jsem se bála, tohle bude můj konec ? Přitlačil/a mě ke stěně a až teď jsem mohla spatřit ty smaragdové oči plné zloby „Co tu sakra děláš ?!“ křikl po mě důrazně ale přesto potichu aby nevyvolal ruch. „Mohla bych se zeptat na to samé“ odsekla jsem mu. Ani nevím kde se ve mě ta odvaha bere. Jeho pohled neustupoval a něco mi říkalo že ani nebude dokud mu to neřeknu.

Zírali jsme na sebe hojnou chvíli, ne že by mi to vadilo. Jeho oči byli tak krásné a nebýt toho že mi drží ruce pevně okolo mého těla, určitě bych se už dotkla jeho tváře. Jako by mu to až tepr teď došlo, povolil svůj stisk a nechal mě projít. Než jsem odešla zpět s té tmavě uličky ještě jsem za sebou stihla slyšet jeho hlas „dávej si pozor, sleduju tě“

Dorazila jsem zpět ani ne za půl hodiny do pokoje vtrhla služebná s tím že se mám dostavit na snídani. Skvělé takže se ani nevyspím, co je to tu za svět !

Dorazila jsem tedy na tu otravnou snídani. Oba dva bratři už spokojeně seděli u stolu s vrchovatými talíři.„Dobré ráno“ usmála jsem se na oba i když jsem věděla že to ocení jen jeden z nich. „Dobré“ odpověděl mi Thor s plnou pusou jídla, Loki se jen ušklíbl a nic k tomu nedodal. Vzala jsem si jen toust na nic víc jsem ani neměla chuť. Protože jsem měla tak málo jídla byla jsem jako první, už jsem se měla k odchodu když v tom mě zastavil Thor svými slovy. „Chtěla by jsi něco podniknout ?“ zeptá se mě a v očích mu zajiskřilo. „Záleží na tom co“ pokrčila jsem rameny. „Co takhle se projet na koních ?“ podívá se na mě a já ztuhnu. „No já ehm já to neumím“ sklopím pohled k zlaté podlaze. „Nevadí to se naučíš“ povzbudivě se na mě usměje. „Tak dobře“ svolím nakonec. „Skvělé tak za hodinu u stáji“ přikývla jsem a odešla z jídelny do pokoje se nachytat.

646 slov

Just a dream ? [LOKI CZ FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat