7.
Další ráno probíhalo zase stejně, služebná přišla pro mě v brzskou ranní hodinu a Loki se už na snídani choval chladně.
I přesto že Asgard a jeho krásu obdivuji není tu moc co dělat. Loki a Thor měli své povinnosti takže se mi nemohli věnovat
Dnes jsem se vydala do zdejší knihovny nebo jak se tomu tady říká.
Až do pozdního odpoledne jsem si četla, je tu tolik úžasných knih a v nich tolik neuvěřitelný ilustrací. Zvláštní je že všechno je napsáno v jejich rodném jazyce a já vše přečetla.
Když jsem se vracela s dalším komínkem knih v rukách, zastavila mě služebná že se mám dostavit za Thorem.
Došla jsem hned k jeho pokoji stále s knihami, snažila jsem se přes tu hromadu nějak zaklepat. Chvíli jsem čekala ale konečně se objevil ve dveřích.
„Ahoj, děje se něco ?" zeptám se. Viděla jsem v něm mírnou zlobu, ale hned jak se podíval na knihy opadlo to z něj. „Vidím že jsi byla pro knihy " usměje se. "No po snídani jsem tam zašla a neuměla jsem se od nich odtrhnout, omlouvám se že jsem nedorazila na oběd, vlastně ani nevím kolik je teď hodin" provinile se usměju. „Chápu, je to v pořádku, nyní jsou čtyři hodiny odpoledne, tak aspoň přijď na tu večeři" s vážným výrazem se na mě podívá a pak se rozesměje. „Dobře, neboj přijdu" mírně se pokloním jak jen to s knihami jde a odcházím do svého pokoje.
Procházela jsem chodbami paláce zahla jsem za roh a pak už jen cítila tvrdý pád na zem, všechny knihy padaly všude okolo, nestihla jsem ani zaregistrovat co se teď stalo natož chytit nějakou z knih. Kousek ode mne seděl podobně jako já na zemi zmatený Loki, hned však jeho výraz ztvrd jak mě uviděl. „Vážně neumíš si dávat pozor !" vyštěkl po mě. „Já ? To ty by ses měl dívat na cestu !" zakřičím na něj zpět. „Dávej si pozor s kým mluvíš" v jeho očích byla jen zlost. Na to už jsem nic neřekla. Loki se zvedl a kvapným krokem odkráčel pryč z chodby.
Jako vážně kde je jeho vychování ani mi to nepomohl posbírat. Do chodby vešel Thor a ten mi s tím pomohl.
„Omlouvám se za chování mého bratra, není tak... přívětivý k lidem co nezná, vlastně k nikomu kromě matky" letmo se usměje, ale vidím že ho to trápí. „V pořádku už jsem si zvykla" vzala jsem si od něj poslední knihy, možná jsem si jich přeci jen neměla brát tolik. „Ukaž pomůžu ti" zasměje se Thor když vidí jak s nima bojuju. Vzal mi víc než půlku hromady a donesl do mého pokoje. „Kam je mám..." nestihl ani doříct. „Polož je na stůl, děkuji" Thor postavil knihy na stolek kde se líčím. „Tak se zatím měj, jo a abych nezapomněl zítra se bude pořádat ples, na který jsi zvaná. O šaty se ti zítra postarají naše švadleny takže budeš mít o zábavu postaráno. Zítra se taktéž setkáš s naší matkou a otcem, už jsem jim o tobě říkal a moc rádi tě poznají" poví mi skoro na jeden nádech. „Dobře...děkuju" jsem zmatená, je to moc informací na jednou. Thor odešel a já zůstala sama.
O můj bože ! Já se zítra setkám s Ódinem a Friggou !
541 slov
ČTEŠ
Just a dream ? [LOKI CZ FF]
FanficLara to ve svém životě nemá jednoduché a tak často utíká do jiných realit v podobě knih. Její jedinou útěchou je čtení o Asgardu a Lokim. Jednou v noci ulehne ke spánku a po probuzení se octne na Asgardu. Je to vše jen pouhý sen nebo realita ? A co...