Crazy✔️

294 20 0
                                    

4.

Thor mi pomohl dostat se do hradu. Vypadá to tu úplně přesně tak jak jsem si to představovala. „Jak nás vůbec znáš ?" Loki má čím dál lepší otázky. „No ehmmm...z knih a filmů" oba se na sebe podívají. „Cože ?" poví oba naráz. „Ty jsi o nás nikdy jinak neslyšela ? O devíti světech ?" Thor vypadá čím dál víc zmatený. „Ano ale jak říkám tak jen v knihách, u nás jste jen mýty, nikdy jste u nás nebyli. Všechno je to vymyšlené a já vás teda ehmmm...jednu osobu chtěla vidět a ono se to stalo, jsem tu." jakoby mi to až teď došlo, já to dokázala ! „Tak si to schrneme, u vás neexistují Avengers, devět světu, strážci galaxie, magiie nic ? Všechno je čerpáno jenom z knih a nějakých těch filmů nebo co to je ? Takhle nás znáš ?"
„Ano" to byla odpověď na všechno. Zdálo se že to už chápou ale já vůbec. „Na jak dlouho tu jsi ?" zeptá se Loki. „Nevím" pokrčím rameny. Oba přikývnou. „Měla by sis odpočinout byl to rušný den" usměje se Thor a nechají mě o samotě.

Pohled třetí osoby :
Loki a Thor kráčeli chodbou pryč od Lary, ani jeden nechápal co se právě stalo. Thor si myslel že třeba spadla z jiné galaxie a Loki si myslel že je to jen zrádkyně a má něco za lubem, proto na ní chce dohlédnout. Mezitím co oni uvažovali co si mají o Laře myslet. Dívka sedící v pokoji nemohla uvěřit že její sen se stal skutečností. Ovšem jedna věc ji zůstala v hlavě, na jak dlouho tu vlastně je ? Vrátí se vůbec domů ? Co když má jen pár dní a pak vše skončí ? Tak moc by chtěla říct Lokimu co k němu cítí, ale má strach. Tak jak Lokiho ona zná tak ví že on nebude její city opětovat. Musí to změnit, musí ho změnit. Dokáže že fan fikce, které četla jsou skutečné.

Mezitím co se Thor s Lokim rozloučili a šly si po svých. Lara se vykradla z pokoje prohlédnout si okolí. Došla do krásných Asgardských zahrad, o kterých toho četla spoustu a nyní tu stojí. Nevšimla si propalujícího smaragdově zeleného pohledu, který na ní byl upírán, byla tak nadšená že ji nezajímalo vůbec nic. Něco ji proběhlo hlavou, pokud to není skutečné a je to jen na chvíli musí toho tolik zažít aby toho později nelitovala. Z jejích myšlenek jí vyrušily kroky a když se ohlédla nedokázala spustit oči z té krásy.

Pohled Lara:
Otočila jsem se směrem odkud jsem slyšela kroky. Stál tam on, v celé své kráse. Miluju tě, proběhlo mi hlavou. Dost, nemysli už tak ! „Vím o co ti jde " uchechtne se Loki. „Je to chytré, velmi chytré, přesvědčit že vlastně nevíš kdo jsme a namluvit nám tvoje řečicky, možná že Thor na to skočil ale já ne, co tu chceš !" byla jsem ještě více zmatená. Loki měl v hlase takový chladný tón až mi naskočila husina, možná bych se měla bát ale pro mě to byl tak vzrušující pocit. „C-cože já nevím o čem to mluvíš, říkám vám pravdu ! Nemám důvod lhát !"
„To říkáte vždy ale jak to pak dopadá..... být tebou hlídal bych si záda" ty poslední slova mi zašeptal u ucha, aaaaa asi exploduju. Dělá to se mnou úplně opačné účinky než by mělo. Svižným krokem odešel zpět, já tam stála a nedokázala se zmocnit slov.

560 slov

Just a dream ? [LOKI CZ FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat