11.
Abych byla upřímná z dnešního dne jsem byla opravdu nervózní. Pořád nemám tušení co od Lokiho čekat. Co když se na mě naštve a nechá mě někde v pustině ? Nebo hůř co když mě zabije. Opravdu umřu ? Tohle byli otázky, na které jsme neznala odpověď.
Oblékla jsem si černou tuniku s lehkými zlatými vzory. Podívala jsem se naposled do zrcadla a zhluboka se nadechla.
Jdu k Lokiho komnatě a zaklepu, nikdo se neozývá tak to zopakuji, zase nic. To snad ne takže já ho tu budu ještě shánět po celém hradě.
Dívala jsem se do každé místnosti, které jsem znala a ke kterým mám přístup.
Nakonec jsem se vydala do zahrady, byla jsem už naštvaná, tak on řekne že někam půjdeme a já ho budu nahánět po celém Asgardu ne ?
Pak jsem ho uviděla s Thorem v altánku a něco řeší. Naštvaným krokem jsem se vydala za nimi.
Thor si mě všiml jako první. ”Dobré dopoledne, lady Laro“ usmál se na mě. „Ahoj Thore“ oplatím mu úsměv. Loki taky zvedne pohled a letmo se usměje. „Co to děláte ?“ podívala jsem se na plány na stole. „Připravujeme se na bitvu “ udiveně se na něj podívám. „Bitvu ?“ přikývne. „s kým ?“
„S temnými elfy “ odpoví tentokrát Loki. Jen mlčky přikývnu.„Myslím že jsme pro dnešek skončili“ řekne po chvíli Thor. „Máš něco v plánu ?“ otočí se na mě. „No já....“
„Ano má“ přeruší mě Loki. Thor se po chvíli na nás chápavě podívá. „Připravená na naše radne ?“ mrkne na mě Loki. „Není to rande “ napomenu ho. „Jak myslíš “ pokrčí rameny. „No tak já vás tady nechám“ ošije se Thor a zmizí jak pára nad hrncem.„Co to mělo znamenat ?“ podívám se naštvaně na Lokiho. „Co by ?“ pokrčí rameny. ”Proč si to udělal ?“
„A co ?“
„Nedělej že to nevíš Loki, proč jsi mu řekl že je to rande ?“ dívám se mu zpříma do očí. „A proč bych nemohl“ ušklíbne se. „Protože to není rande !“ zavrčím na něj. „a moc dobře to víš, přiznej to prostě jsi chtěl aby Thor žárlil“ probodnu ho pohledem. „To bych neudělal, je mi jedno co s Thorem děláš !“ štěkne po mě. „Fajn, tak já za ním půjdu a dneska strávím den s ním, protože jeho společnost je mnohem příjemnější než ta tvoje !“ vykřiknu a vydám se zpět do hradu. „Kam jdeš !“ zakřičí za mnou. „Za Thorem “ silně mě chytne za ruku a trhne se mnou zpátky k sobě. „Nikam nejdeš !“ prskne mi do tváře. „Pusť“ syknu po něm. Ještě pevněji mě sevře. „Loki pusť, to bolí !“ po chvíli mě pustí a já si protřu bolavou ruku.Oba se na sebe chvíli v tichosti díváme. „Pojď“ řekne mi a já se bez jakýchkoliv slov vydala za ním.
Vytáhl půlnoc ven z boxu. Chvíli uvažoval jestli má vzít ještě jednoho koně, ale nakonec pokynul abych přišla k němu. Pomohl mi na něj vylézt a pak si sedl za mě. Zase mě ovinul aby dosáhl na otěže pak se zarazil. „Chceš vést ?“ zašeptá a já cítím jeho dech na svém krku.
Vezmu si od něj otěže a on mě jemně chytne okolo pasu, aby se taky nějak udržel. Srdce jsem z toho cítila až v krku.
Rozjeli jsme se a já se po chvíli zarazila. „Já nevím kam mám jet“ slabě konstatuju. Loki s položenou hlavou na mém rameni mi teda s mými pocity moc nepomáhal. „Jeď pořád rovně a na rozcestí doleva“ pošeptá a já udělám jak žádá.
Dojeli jsme na rozlehlou louku, překrásnou louku, pokrytou spousty barevných květin. Zhruba uprostřed louky stal dub, který vrhal stín a na tom dubu, na té nejširší větvi, vysela dveřevěná houpačka. Dojeli jsme k dubu. Loki seskočil a pak mi pomohl dolů. „Děkuju“ usmál se na mě. Z brašny, kterou jsme s sebou vzali, vytáhl z ní piknikový koš.
ČTEŠ
Just a dream ? [LOKI CZ FF]
FanfictionLara to ve svém životě nemá jednoduché a tak často utíká do jiných realit v podobě knih. Její jedinou útěchou je čtení o Asgardu a Lokim. Jednou v noci ulehne ke spánku a po probuzení se octne na Asgardu. Je to vše jen pouhý sen nebo realita ? A co...