•13• Angelika Witczak

682 29 1
                                    

*Kilka dni później*
Dzisiaj Pawełek odjeżdża. Cieszę się, że spędziliśmy ten czas jak najlepiej tylko umieliśmy. Był dla mnie czymś wspaniałym i czymś nowym. W końcu zaczęłam chodzić z Igorem.

-To jak? Lecimy jeszcze na chwilkę do mieszkanka Igora, żeby się z nim pożegnać?-pytam malucha kucając, żeby spojrzeć w jego oczka.

-Taaaak-odpowiada pełen emocji chłopiec.

***
-Cześć moje słoneczka-mówi Igor tuląc Pawełka i dając mi buziaka. Czuje się przy nim bezpiecznie. Zawsze czułam.

-Cześć-odpowiadam z uśmiechem.

-Igolll-mówi mały tuląc się coraz mocniej do szatyna-Będę tęsknić za tobą-do jego oczek napływają łezki.

-Niczym się nie martw. Za niedługo się spotkamy-oznajmia Igor pstrykając w jego nosek-Może tym razem ja przyjadę do ciebie z Sylwią, hmm?

-Taaaak, przyjedźcie-odpowiada i od razu na jego buźce pojawia się uśmiech.

19:00
Kiedy Pawełek pojechał wraz z moimi rodzicami przyszedł do mnie Igor. Chciał mnie wyciągnąć do klubu, jednak nie mam dzisiaj totalnie ochoty na klub. Za to zobaczyłabym netflixa z ogromną czekoladą. Tak! To coś czego teraz potrzebuje.

-Nie daj się prosić skarbie-powtarza to przez ponad pół godziny.

-Dobrze, niech Ci będzie, ale jutro zabierasz mnie na pizzę-mówię do niego i składam na jego ustach buziaka.

-Oczywiście-uśmiecha się dumnie przegryzając dolną wargę.

-Kocham Cię-szepczę.

-Ja ciebie też-odpowiada i mocno mnie przytula-I nigdy Cię nie oddam-szepcze do mojego uszka.

***
Wypiliśmy już 2 drinki. Właściwe cieszę się, że dałam się namówić na tą imprezę. Dawno nie byłam na takiej.

Moje myśli przerywa idąca w nasza stronę długowłosa blondynka.

-Heeeej-rzuca się w ramiona Igora.

Spoglądam na niego pytająco.

-Angelika?-pyta i mocno ją przytula.

-Tyle lat się nie widzieliśmy-mówi dalej przytulając go.

-Hej-mówię w jej stronę dość wrednym tonem.

-No cześć-wystawia rękę-Angelika Witczak, była dziewczyna Igora.

Przełykam głośno ślinę. W mojej głowie jest 125 myśli na sekundę. Tak się wita z byłą dziewczyną?

-Ym... Hej, Sylwia Kwiecińska-mowię-Dziewczyna Igora-dokładnie wypowiadam każde słowo.

-Masz dziewczynę?-spogląda na niego z zdziwieniem.

-Mam, moja najważniejsza-obejmuje mnie. Słodkie to.

-Jesteście słodcy-mówi-Idziemy się napić jakiegoś drinka?-pyta.

-W porządku-odpowiada Igor.

„Mr. and Mrs. Bugajczyk" ReToOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz