Setahun lalu
Helo semua, nama saya Saiful, asal Klang. Saya merupakan anak jati Melayu dan mempunyai alat sulit berukuran 6 inci. Ukuran ini sebenarnya biasa bagi semua jejaka Melayu. Kisah ini agak berbeza dengan kisah gay seharian yang pernah anda baca. Pertama kerana bertemakan PKP dan kedua, kisah ini merupakan permulaan saya dalam menerokai impian Biseksual yang selama ini dipendamkan dari umum.
PKP bukan sahaja membataskan pergerakan seharian, malah membantutkan hasrat seks golongan pencinta seks luar nikah macam saya. Kepulangan orang gaji ke negara asal, iaitu Indonesia membuatkan saya tiada tempat untuk melampiskan hasrat nafsu yang begitu menggebu-gebu. Kehidupan seharian saya hanya dipenuhi dengan aktiviti senaman tangan sahaja.
Pelbagai bahan seks telah saya terokai dan disebabkan sudah muak dengan semua itu, akhirnya saya beranikan diri untuk mencuba layan bahan stok. Jadi perkara pertama saya buat adalah mencari bahan rujukan. 'Kisah pengalaman pertama Aiman', 'Motel dan Lori' dan pelbagai lain memberikan satu kesan baru bagi saya. Batang saya mengeras saat membayangkan setiap adegan persetubuhan dalam cerita itu. Walaupun aneh, tapi ini perkara benar. Berlandaskan saranan seorang pembaca kisah tersebut, saya cuba untuk mengorak langkah dengan install Aps Grindr.
Grindr ini ibarat Tinder bagi golongan Pelangi. Hahaha. Sengaja saya letak foto badan sahaja tanpa baju. Sebab nak sorokkan muka. Baru sekejap je daftar, saya dah terima berpuluh-puluh mesej perkenalan. Semuanya dari jejaka gersang yang mungkin kesunyian semasa PKP macam saya kot. Kebanyakan mereka berbadan sedap tapi duduk agak jauh dari Klang. Nak jumpa susah lak, kena lalu sekatan jalan raya. Bersoal jawab dengan abang frontliner. Susah-susah. Ada pula yang secara terang-terang terlibat dengan cf, iaitu penggunaan bahan terlarang.
(CF merujuk kepada penggunaan dadah seperti syabu, heroin, pil perangsang dan sebagainya. Tujuannya untuk meningkatkan nafsu)
Hari itu, saya hanya mampu tidur dalam kekecewaan. Perangai manusia dalam aps tu lebih kurang je dengan luar, suka memaksa untuk berjumpa ke ranjang. Ironinya, tak semuanya indah sebagaimana saya bayangkan.
Saya hampir-hampir menghapuskan aps itu sampailah menerima pesanan terbaru dari seorang jejaka ni yang bernama Daniel. Dia hanya menghantar mesej biasa. jelasnya, dia bukanlah jejaka berhidung belang yang bersembunyi di sebalik badan sado semata-mata. Sebaliknya, setiap mesejnya selalu disusuli dengan nasihat dan peringatan. Lama-kelamaan, kami kian mesra namun pertemuan hanyalah sebatas chatting di ruangan net sahaja. Dia merupakan bottom iaitu pihak yang berperanan sebagai isteri dan saya pula Top.
Hari ke-30 PKP
PKP yang makin berlarutan ini membuatkan air makin naik kepala. Malam tu, kami berdua saling bertukar foto badan. Daniel sangat sangap dan dia nak saya fuck dia terus malam itu. Walaupun dah dapat alamat dia, tapi curfew yang dibuat kerajaan sejak jam 10 membuatkan saya hanya mampu memendam rasa sahaja.
Hari seterusnya, kami bercadang untuk jumpa kat kedai 99 speedmart area rumah Daniel. Senang sikit nak kelentong polis kalau ada sekatan. Rumah dia pon clear masa tu. Aik, senanglah saya nak tolong dia bunuh syaitan haritu.
Keluar je dari kereta, saya terus nampak kelibat Daniel. Orangnya kelihatan gempal sedikit dan berusia namun kacak. Itulah kali pertama kami bersua. Kami masuk ke dalam lif dan dia terus meramas bonjolan kote saya.
'Aumm, dah keras Saiful junior,' ujarnya sambil meramas dengan lebih kuat. Masuk je dalam rumah, saya terus menerkamnya. Tak tahu siapa yang memulakan, tapi sedar-sedar je bibir kami dah bertautan.
Daniel segera saya baringkan ke katil. Kedua-dua kami saling bercumbuan sambil menanggalkan kain dari badan memasing. Apabila sudah bertelanjang, saya perasan dada Daniel agak tembam seperti dada amah Indonesia saya. Apa lagi, saya cepat-cepat sambar la. Hisap sepuasnya sambil memainkan putingnya. Badan kami saling bertindih dan batang kami saling bergesel, memulakan sesi perkenalan.
Disambarnya batang saya lalu dia mula memberikan urutan mulut yang terbaik, malah rasanya sama sedap dengan kemutan cipap awek-awek saya sebelum ni. Diurut-urut maju mundur dan dimain-main lidahnya di batang saya. Ahhh, rasanya seperti berada di awang-awangan. Akibat terlalu syok, saya meramas teteknya lebih kuat sehingga desahannya kian kuat kedengaran.Daniel mengarahkan bontotnya ke muka saya lalu menguaknya seraya dia menelan batang saya. Posisi yang dia gelar 69 ni membuatkan saya lebih dekat. Kedutan-kedutan di bontotnya kembang kuncup seiring dengan lajunya hisapan dia. Akibat ingin tahu, saya cuba menjolok 1 jari dan dia makin kemutkan bibirnya atas batang saya. Rasanya amat nikmat. Saya mula menambah 2 jari lagi sambil jolok bontot dia. Erangannya kian kuat dan dia tidak putus-putus mendesah seperti pelacur jalanan. Mengejutkan, bukannya dia nak berhenti tapi dia minta saya fuck dia. Dasar jalang, tapi saya suka.
Saya mula mengubah posisi, dua kakinya diangkat ke bahu manakala batang saya cuma diketuk-ketuk di luar bontot. Sebelah tangan saya guna untuk capai KY dan sarungkan kondom.
(Siapa kata kondom tak penting? Seks masa corona dengan kondom penting untuk memutuskan rantaian covid 19)
Terus lentikkan jubo gebu dia kasi access lebih pada btg besar Saiful. Saiful senyum iblis, dia menang besar petang tu. Tiba-tiba da rasa gerakan btg Saiful berhenti. Perut Daniel rasa senak. Nafas dia yg kencang makin slow.
'Batang abg dah masok penuh dlm pussy sayang. Rasa tak?' Soal Saiful nakal. Dia gerak-gerak batang n tekan2 g spot Daniel.
Ennnnhhhhhhhhh….erang Daniel kuat terasa batang besar gerak-gerak dalam jubo dia gesel-gesel dengan dinding jubo. Mata Daniel terbeliak besar bila kepala konek yg besar dan merah tu sentuh biji kelentit jantan dia.
Mulot Saiful pula ternganga tapi takde bunyi kuar sebab rasa nikmat kepala konek berlaga dgn biji jantan dia hasilkan rasa nikmat yg luar biasa tak penah dia alami dgn sesiapa pun termasuk sundal dia. Cuma nafas dia termengah2 tahan rasa sakit pedih campur rasa nikmat yang Saiful tanamkan dengan balak 6 inci dia. Balak ori, tanpa bantuan dari minyak belacak atau lintah.Kesakitan dijolok makin lama makin hilang, sebaliknya diganti dengan rasa nikmat. Saiful pon sama. Dia terus slowly tujah btg masuk dlm rahim jantan. Ketat rasa dinding jubo menyepit dan kemut2 cuba halang batang tu terus masuk dlm. Dia dpt rasa Daniel teran jubo sebab nak tolak objek asing tu kuar dari lobang jubo dia. Berpeloh-peloh kedua jantan tu. Saiful berpeloh tahan rontaan jantan yg sdg dia sundalkan tu. Daniel lak berpeloh tahan sakit jubur ditikam batang dan meronta cuba escape tapi tak berjaya sebab ternyata Saiful jantan yang lebih perkasa, walaupun tu percubaan pertamanya menjadi abang Top.
Mulot Saiful mula jilat-jilat telinga Daniel lalu membisikan kata2 lucah dan kotor agar lawan seksnya lebih tenang.Sedap cipap sayang…ketat menyepit…Seronoklah Daniel jadi org pertama dpt batang teruna abang hehe. Kemut lagi sayang…abang sedap abang suka…..ahhhhh yeahhhhh…lentik lagi bontot tu sayang…
Daniel rasa terhina dan kotor mendengar kata-kata Saiful tapi tah naper dia jadi makin horny dan patoh dgn arahan top muda Saiful. Terus lentikkan jubo gebu dia kasi access lebih pada batang besar saiful. Saiful senyum iblis. Tiba-tiba dia rasa gerakan btg Saiful stop. Perot Daniel terasa penuh. Nafas dia yg kencang makin slow.
'Batang abg dah masok penuh dalam pussy sayang. Rasa tak? ' soal Saiful sambil gerakkan batang dia dengan lebih laju.
ARGGGHHHHHHH….SEDAP SEDAP BANG……FUCK ME FUCK ME FUCK
ME!!!!!!Saiful tergelak setan…yess….haha sundal. Ya, teruskan merayu. Saya suka.
Bila org minta tak baik hampakan kan? So dia terus tarik batang dia kuar dan tikam masok dlm cipap jantan Daniel sekali harung buat kepala Daniel terangkat, mata puteh, jubo terangkat ke atas kasi batang masuk lebih dalam dan meraung kenikmatan dengan suara halus betina yang dia sendiri tak kenal suara dia sendiri.
EEEeeeeeeeeeeeeeeeeee…….ennnhhhhhh….abang abang abang abang….dia menjerit halus sambil meraung-raung panggil Daniel. Daniel terus pompa puki lazat tu dan bertambah semangat bila dia mendengar suara jantan macho Daniel dan bertukar jadi cam jeritan betina-betina sundal yg dia kutip dan fuck dalam ofis dia selalu.
YOU ARE READING
PKP
Teen FictionHimpunan cerpen khayalan penulis berkenaan warga pelangi dalam mewarnai kehidupan tipu-tipu semasa Perintah Kawalan Pergerakan. Kepada golongan anti gay, sayugia diingatkan cerita ini bukan untuk tatapan anda.