Segala yang diceritakan adalah benar dan bukannya olok-olok.
Aku selalu lapar, lagi-lagi musim Lockdown PKP 1.0 ni. Kalau area rumah aku, especially Bandar Utama, kebanyakannya kedai makanan segera je yang buka. Ada pun Ara Thai Food Damansara (aka Kedai Pondan), hari-hari makan jemu gak, orderla McD.
Kalau kat area rumah aku, memang selalu mamat yg sama akan hantar. Bukan taste aku sbb dia pendek sikit dari aku walaupun handsome, kulit sawa matang, muka petak. Selalunyer ambik masa dalam 45 minutes nak sampai. So aku bukakla pintu, berani sikit grill berkunci. Sambil menunggu, aku guna iPad tonton la video blue. Volume tak derla kuat tapi kalau sesiapa kat pintu umah bole dengar.
Tengah leka tengok blue, mamat ni sampai.Aku plak gelabah. Nasib baik pakai seluar jeans pendek jadi tak ketaralah bonjolan batang. Aku pun lari ambik kunci umah and duit nak gi bayar. iPad tinggal gitu atas sofa, tak off. jadi suara ngerang tu agak jelas la. bukan suara ngerang je, suara menghempap tu pun leh dengar. mamat tu siap sengih2 tanya, tengah projek ke? Tak der la. hahaha mana ada.
"oow sebab leh dengar bunyi org main, 3some ker?" Soalnya.
huhu.... aku senyum je.
"Tu video la. tgh tgk saja nak lepas bosan," jawabku.
Lepas dibayar, mamat tu blah. tapi dia naik baik. mintak nak guna bilik air. Aku pun, ok je. Sebab aku cam dah kenal dia, asyik dia jer hantar. so okla bg dia masuk. dia guna bilik air pastu kuar sambil terjenguk tgk ipad.
"U gay ker?" Soalnya.
Mulanya, aku macam ragu gak nak jawab. Tapi aku cuma angguk je.
"Owh, sikit pun tak nampak pun camtu. I ada ramai member gay tapi mereka jelas nampak gay," balasnya panjang lebar.
Hisshhh mamat delivery ni, komenku dalam hati. Di luar, aku senyum jer.
"Okla.. i gerak dulu," ucapnya.
Akal gay aku dengan cepat bertindak. Dalam masa sama, aku pun cam nak pancing dia.
"Ala lepak la dulu, g pun ujan di luar tu, " terangku. Macam sangat kebetulan kan. Tuhan pun tolong aku gak.
"Ermm... eh xle la,banyak nak kena anta ni," jawabnya ragu-ragu.
"Ala, sekejap je, nanti aku bagi tips," pujukku...
"Baiklah," jawabnya sambil melangkah balik ke dalam rumah. Pintu pula terus dikunci.
Aku pun tak soal banyak dan terus meraba sikit dadanya. Apabila jariku bertemu dengan putingnya, dengan cepat aku menggentel.
Dari mukanya nampak dia agak risau tapi dalam masa sama stim.
"I selalu fuck awek i je. owh ok, nak try ker? ermm tgk keadaan, huhu, nervous sikit," ulasnya.
Aku buka suar dia, separa keras. dia suruh aku off ipad sbb cam tak dapat concentrate. Jadi, aku pun okla.
Mulanya aku jilat kepala takuk dia.. Dia mendesah slow je. Kontrol macho. Dengan gaya penuh pro ala Maria Ozawa, aku pun isap slow-slow. Hah, terus menggigil lutut mamat tu. sambil pegang baju dia, pandang ke muka aku masa aku isap.
Aku semakin berahi melihat batangnya yang keras mencanak itu. Lantas aku capai batangnya dan aku jilat dari telur hingga ke hujungnya. Mamat tu kegelian ketika aku menjilat lubang kencingnya yang telah kembang itu.
Melihatkan mamat delivery itu yang begitu asyik menikmati jilatan lidahku di batangnya, aku terus menyumbat batangnya ke dalam mulutku. Aku sedut kepala takuknya yang berkilat kemerahan itu semahu hatiku dan kemudian aku kolom batangnya keluar masuk mulutku hingga berciciran air liurku membasahi pehanya. Dia terus mengerang kenikmatan. Aku tahu, dia benar-benar merasakan kenikmatan batangnya dihisap olehku. Kali ni dah tak ada nak kawal suara lagi macam memulu. Aku juga benar-benar bernafsu ketika menghisap batangnya. Kekerasan batangnya yang berurat itu membuatkan aku hilang kawalan.
"Erm dah lambat ni, i kene cepat," gesanya.
Dalam hati aku, aku sumpah dia akan bertekuk lutut kat aku.
Ok, jadi aku isapla laju-laju. Akhirnya, dia jadi excited, sambil pegang kepala aku, dia terus menghayun. Dapat lak aku jenis suka deepthroat. Terus terjinkit kaki dia menahan aku deepthroat. Katanyer nak kuar tapi nak pancut kat luar. Nasib baik, aku pun tak nak dia pancut dalam mulut. Sebab tak kenal. sbb air liur aku dah berlumuran, lancap dia sampai pancut, terkena muka, leher and baju aku. nak kata banyak, agak la, cair.
Dia kata ni kali pertama dia kena isap. Macam thrill. Dia kata rasa cam best, bayangkan tengah kerja, pakai uniform and also kene isap masa kene rushing. aku kata kalau nak lagi bagitau la. Boleh dia repeat order. Dia cam diam je jadi aku pun diam jer. Sesambil bersihkan btg dia. dia asyik tengok jam and hp. Lepas tu dia blah. Siap berlari. Takut ker apa, aku pun malas la nak fikir, sebab memang bukan taste aku tapi mungkin sekadar nak cuba je, mamat straight tu jadi terpaksa dan relakan.
Lepas tu dah tak nampak dia buat penghantaran. Mungkin dah berhenti kot.
YOU ARE READING
PKP
Teen FictionHimpunan cerpen khayalan penulis berkenaan warga pelangi dalam mewarnai kehidupan tipu-tipu semasa Perintah Kawalan Pergerakan. Kepada golongan anti gay, sayugia diingatkan cerita ini bukan untuk tatapan anda.