Semenjak menjengah ke alam universiti, Brandon tidak pernah terfikir untuk menjenguk kampung halamannya semasa musim perayaan. Malahan, dia berasa lebih selesa dan bebas menetap di Kuala Lumpur berbanding semasa hidup di bawah tanggungan ibu bapanya di Sarawak. Brandon bimbang kehidupan songsangnya dihidu oleh sahabat handai dan keluarganya di kampung. Hal ini disebabkan orang kampung lebih suka membawa mulut dan menjatuhkan hukuman sendiri ke atas individu. Tahun ini, Bradon terpaksa balik ke kampung untuk Hari Natal atas permintaan ibunya yang tengah sakit.
Kehadiran Brandon disambut dengan penuh kesyukuran oleh ibu bapanya. Mereka sudah terlampau rindu untuk menatap wajah anaknya yang tercinta. Masakan tidak, ibu bapa yang manakah sanggup berjauhan dengan anak-anak yang telah dipelihara semenjak kecil.
Pada malam itu, ibunya masuk tidur lebih awal daripada kebiasaannya. Brandon mendapati ayahnya masih leka menonton rancangan hiburan di ruang tamu. Dia pun meneruskan rutin biasanya seperti melakukan senaman sebelum tidur. Peluh mula membasahi bajunya dan Brandon mengambil keputusan untuk mandi. Sewaktu mandi, fikiran Brandon segera menerawang lalu memikirkan lelaki idamannya di tempat kerja. Perlahan-lahan, Brandon mula mencapai sabun lalu terus melancapkan batangnya. Dari kejauhan, kelihatan bebolanya mula bergoyang sebagaimana hiasan bola di pokok krismas. Malah, bulu kemaluan yang agak tebal juga kelihatan menyerupai daun-daun yang terdapat di pokok krismas. Brandon juga menggunakan satu tangannya lagi untuk menjolok sendiri lubang bontotnya. Hasilnya, kemaluan Brandon turut menegang dan dia mula mengerang kenikmatan.
Tanpa disangkanya, ayahnya berdiri tidak jauh daripadanya. Dia turut meminta izin untuk menggunakan tandas yang berkongsi dengan kamar mandi. Brandon pun terus menghentikan aksinya dan kembali mandi. Tidak lama kemudian, Brandon terdengar ayahnya menurunkan zip seluar lalu terus memancutkan air kencingnya ke dalam mangkuk tandas. Brandon tidak dapat mengalihkan pandangannya daripada memerhatikan batang dan bontot ayahnya. Ternyata, betullah cakap-cakap orang selama ini bahawa Brandon merupakan replika ayahnya dan fizikal mereka saling tidak tumpah. Ayahnya juga menyedari bahawa Brandon sedang memerhatinya. Seraya itu, dia terus memaling mukanya ke arah Brandon dalam keadaan seluarnya masih terbuka.
Perlahan-lahan, ayahnya berjalan menuju ke arah Brandon. Kali ini, ayahnya telah mencampakkan pakaiannya ke tepi dan menyertai Brandon untuk mandi. Ayahnya mula mencapai batang Brandon lalu melancapkannya secara perlahan- lahan. Kemudian, ayahnya mula memasukkan batangn Brandon ke dalam mulutnya lalu menghisapnya.
Perrtama kali, Brandon terasa amat ghairah dengan permainan mulut yang diberikan oleh ayah kandungnya sendiri. Ayahnya ternyata merupakan seorang penghisap batang yang handal. Brandon sendiri pun tidak pasti dari mana ayahnya mempelajari ilmu tersebut.
Hisapan dan kemutan mulut ayahnya mula menerbitkan syahwat buat Brandon. Kemudian, ayahnya mula menonggengkan Brandon lalu menghisapkan lubang bontotnya. Jeliran lidah kasar ayahnya ternyata memberikan satu kenikmatan buat Brandon. Ibarat seorang pelacur murahan, Brandon mula merayu-rayu supaya ayahnya memasukkan batangnya ke dalam lubang itu. Dengan bermurah hati, ayahnya memakbulkan permintaan anak kesayangannya itu. Dia pun mengangkat kaki Brandon ke bahunya lalu mula memasukkan batangnya secara perlahan-lahan. Kemudian, dia terus menghenjut secara kasar dan tidak memberikan sedikit peluang pun kepada Brandon untuk berehat. Seks ganas ayahnya turut memacu kenikmatan buat Brandon dan mulutnya mula meracau- racau kenikmatan. Dengan satu hentakan yang padu, ayahnya memuntahkan segala isi dalam kantungnya di dalam bontot Brandon.
Selepas membersihkan badan, kedua-duanya mula menyambung kembali kenikmatan yang mereka rasai di bilik Brandon. Malam itu, mereka sempat membuat seks selama tiga pusingan sehingga menjelang waktu subuh. Sebelum berlalu ke biliknya, ayahnya sempat berbisik di telinga Brandon.
"Selamat hari Natal, anakku. Semoga sayang suka hadiah daripada Papa," ujarnya.
YOU ARE READING
PKP
Teen FictionHimpunan cerpen khayalan penulis berkenaan warga pelangi dalam mewarnai kehidupan tipu-tipu semasa Perintah Kawalan Pergerakan. Kepada golongan anti gay, sayugia diingatkan cerita ini bukan untuk tatapan anda.