PELUANG TINGGAL DI SEKOLAH BERSRAMA PENUH TIDAK DILEPASKAN BEGITU SAHAJA.TAHUN PERTAMA DI TINGKATAN SATU , TIDAK BANYAK PERISTIWA YANG TERJADI KERANA KEHIDUPAN KAMI DIKAWAL KETAT OLEH PENGAWAS-PENGAWAS YANG BENGIS DAN BERDISIPLIN.
TAHUN KEDUA AKU MEMULAKAN PENGEMBARAAN MENJELAJAHI DUNIA SEX YANG BERBAGAI RAGAM DAN INTENSITI.TAHUN ITU JUGA AKU MENJALIN HUBUNGAN CINTA MONYET DENGAN SEORANG SENIOR YANG PENYAYANG TAPI KUAT CEMBURU DAN SENSITIF.
ANTARA RAMAI PASANGAN SEX YANG PERNAH AKU CUMBUI YANG AKAN SENTIASA BERTAKHTA DI CELAH KANGKANG DAN PUNGGUNGKU IALAH BOG.DIALAH JANTAN YANG PALING PALING CANGGIH TEKNIK CUMBUANNYA DAN DIALAH JUGA PASANGAN YANG PALING BERTIMBANG RASA DAN SENTIASA RELA MEMUASKAN NAFSU ORANG YANG DICUMBUINYA.
BOG BUKAN JANTAN PALING SEKSI DIANTARA SEMUA YANG PERNAH MELAKUKAN HUBUNGAN SEX DENGANKU. TAPI DIA PUNYA KEISTIMEWAAN TERSENDIRI DARI SEGI FIZIKAL , KEUPAYAAN DAN KEMAHUAN SEKS.
SEORANG ATLIT YANG TERSERLAH BAKATNYA SEBAGAI PEMAIN HOKI DAN PENJAGA GOL BOLASEPAK , BADAN BOG CUKUP KERAS DAN MAMPAT. BAHAGIAN BADANNYA YANG PALING MEMBERAHIKAN IALAH PEHANYA YANG BESAR GEMPAL BEROTOT. APABILA BOG BERLARI AKAN JELASLAH OTOT-OTOT PEHANYA YANG TIMBUL TANPA DILINDUNGI BULU YANG KASAR BARANG SEHELAI PUN. WAJAH BOG JUGA SEKSI DISEBABKAN BENTUK BIBIRNYA YANG SEOLAH INGIN SENTIASA BERKUCUP DAN DITAMBAH SERI DENGAN TAHI LALAT BERHAMPIRAN.
MUNGKIN KERANA BOG TAHU YANG DIA SEKSI , SEKALI-SEKALA DIA BERLARI BOGEL TANPA SEURAT BENANG DI KELILING DORMITORI KERANA MENIRU TREND GILA DI ZAMAN ITU YANG DINAMAKAN 'STREAKING'. AKU TIDAK BERPELUANG MELIHAT LARIAN BOGELNYA ITU DAN SENTIASA BERGURAU MENGENAI TOPIK TERSEBUT DENGANNYA. AKU SELITKAN HASRAT INGIN MELIHAT BADANNYA TANPA PAKAIAN DALAM GURAUANKU.
BOG MULA MENUNJUKKAN MINAT TERHAPAP KU SELEPAS KAMI SERING BERTUKAR KATA-KATA BERGANDA MAKNA. BEBERAPA KALI KAMI SALING CUBA RABA-MERABA TETAPI PERGERAKAN KAMI TERHAD KERANA SENTIASA DIKELILINGI KAWAN-KAWAN.
SATU HARI DI KOLAM RENANG , KAMI TINGGAL BERDUA SAHAJA DI DALAM AIR KERANA HARI SUDAH LEWAT PETANG DAN KAWAN-KAWAN LAIN SAMADA SEDANG MENELAAH PELAJARAN KERANA PEPERIKSAAN MAKIN HAMPIR ATAU BERMAIN PERMAINAN LAIN DI PADANG DAN GELANGGANG YANG AGAK JAUH DARI KOLAM RENANG.
AKU BELUM PANDAI SANGAT BERENANG BERBANDING BOG. BOG CUBA MENAKUTKAN AKU DENGAN MENARIK AKU KE BAHAGIAN KOLAM YANG LEBIH DALAM. AKU PURA-PURA TAKUT DAN BERPEGANG KUAT PADA KAKI TANGGA DI PINGGIR KOLAM. BOG DATANG DEKAT KEPADA KU DAN MENYAKAT AKU DENGAN NAKALNYA. SESEKALI BILA DIA MERAPATKAN BADANNYA PADAKU BOG AKAN MERENTANGKAN KEDUA BELAH TANGANNYA AGAR AKU TIDAK BOLEH BERGERAK. AKU PURA-PURA MARAH TAPI DALAM PADA ITU SEMPAT MENGUSAP-USAP BADAN BOG DI DALAM AIR.
BOG HANYA SENYUM DAN MENGUGUT AKU.
' KARANG AKU SETIM KANG , TERUK KAU '
AKU MENCABAR BOG , ' SETIMLAH KAU INGAT KAU TAKUT ? '
AKU MAKIN BERANI BEGITU JUGA BOG. TANGAN KAMI SILIH BERGANTI CUBA MERABA-RABA TEMPAT-TEMPAT YANG SULIT. MEMANDANGKAN KAMI DIMESTIKAN MEMAKAI SELUAR MANDI YANG SESUAI DAN RINGKAS DI DALAM KOLAM RENANG , MUDAH SEKALI KAMI MELIHAT BONJOLAN MASING-MASING YANG MEMENUHI BAKUL DEPAN SELUAR MANDI KAMI.
' JOM NAIK ' AKU MENGAJAK BOG SETELAH PASTI TIADA KAWAN LAIN YANG BERADA DI KAWASAN KOLAM RENANG.
SEBELUM KAMI NAIK , AKU SEMPAT MEMBETULKAN KEDUDUKAN BATANG PELIRKU AGAR TIDAK MENONJOL KE HADAPAN. MANALAH TAHU KOT ADA KAWAN YANG TIDAK KELIHATAN. AKU MASUK KE TANDAS DISUSULI BOG. NASIB BAIK KAMI BERHATI-HATI. RUPA-RUPANYA MASIH ADA ORANG DIDALAM TANDAS. KAMI MASUK KE DALAM TANDAS BERASINGAN. AKU MENDENGAR PERGERAKAN ORANG YANG DI DALAM TANDAS SEBELAH. SETELAH MENDENGAR ORANG ITU MEMBUKA PINTU TANDAS DAN BERJALAN KELUAR , AKU MENJENGUK KELUAR TANDAS DAN KU DAPATI KEADAAN KELILING LENGANG DAN SUNYI SEPI.
AKU MENGETUK PINTU TANDAS YANG DIMASUKI BOG. BOG MEMBUKA PINTU DENGAN TERSENGEH DAN BERTANYA , ' KENAPA ? "
' JOIN AKU LA DALAM BILIK SEBELAH '
YOU ARE READING
PKP
Teen FictionHimpunan cerpen khayalan penulis berkenaan warga pelangi dalam mewarnai kehidupan tipu-tipu semasa Perintah Kawalan Pergerakan. Kepada golongan anti gay, sayugia diingatkan cerita ini bukan untuk tatapan anda.