Petang itu aku pergi ke rumah sahabat baikku, iaitu Siva. Tapi Siva tiada di rumah, dia ikut ayah dan ibunya ke kedai untuk makan sekejap. Adiknya pun menyuruh aku untuk menunggu kejap. Katanya dia akan hantar whassap supaya abangnya tahu. Memandangkan hubungan kami sangat rapat, aku pun tunggu sahaja di ruang tamu. Adiknya pula berlalu ke bilik dan terus menghilang. Disebabkan aku terlalu bosan, jadi aku pun terus pergi ke bilik Siva. Dalam biliknya ada permainan video game. Tapi, sebaik sahaja aku membuka pintu biliknya aku terkejut kerana yang ada seorang yang tidak kukenali.
"Maaf," ucapku. Orang itu tinggi lampai dan badannya sado. Dia cuma menyarungkan boxer ketat berwarna putih.
"Tidak mengapa, kawan Siva kan?" ujarnya.
Aku pun menganggukkan kepala. Kemudian, dia mengajak aku untuk main ML bersama. Sambil tu, dia perkenalkan namanya Seelan dan datang dari Ipoh. Dia baru sahaja dapat kerja sebagai jurulatih gym di ibu kota. Patutlah badannya kekar semacam.
Kami pun berlawan ML. Tiba-tiba aku terus tanya dia.
"Betul ke latihan gym buatkan kote kita kecil?" soalku secara spontan.
Dia terus gelak besar dan berhenti bermain game.
"Nak tahu, tengok dia." ujarnya sambil melucutkan boxernya ke bawah.
Aku terus terpegun. Batangnya sangat panjang, gemuk dan berurat. Panjangnya mungkin sekitar 12cm dan mempunyai kulup. Aku terus berasa gugup. Sejenak, kami terdiam. Aku pun cuba memegangnya.
Naluri budak 13 tahun membuatku tidak kenal lagi erti haram halal. Kemudian, dia menyuruh aku untuk menghisap batangnya. Katanya, nanti aku dapatlah lihat batangnya membesar lagi. aku pun cubalah menghisap seperti menghisap ice cream lolipop.
"Aaahhhhh....oohhhhhh.... isappppppp. Sedappppppp!!!!!" lenguhnya. Kemudian, dia mencapai rambutku dan mula mendorong naik turun kepalaku sehinggalah dia pancut berdas-das ke dalam mulutku.
Disebabkan dia tidak melepaskan kepalaku dari batangnya, aku tiada pilihan lain selain cuba menelan air maninya. Rasanya sedikit masin dan berbau. Aku pun melepaskan batangnya apabila dirasakan sudah tiada cengkaman di kepalaku. Kemudian, pak cik Seelan menyuruh aku untuk berkumur menggunakan listerinenya dan kami pun kembali meneruskan game. Dia sempat menyuruh aku untuk merahsiakan perkara tersebut. Perkara ini berlanjutan sehinggalah aku berusia 20 tahun. Namun, rahsia kami tidak pernah diketahui oleh orang lain.
YOU ARE READING
PKP
Teen FictionHimpunan cerpen khayalan penulis berkenaan warga pelangi dalam mewarnai kehidupan tipu-tipu semasa Perintah Kawalan Pergerakan. Kepada golongan anti gay, sayugia diingatkan cerita ini bukan untuk tatapan anda.