Bahagian ini mengandungi unsur-unsur lucah dan aksi yang agak ekstrem bagi tatapan sesetengah pembaca. Sila tinggalkan halaman ini sekiranya anda berusia 18 tahun ke bawah, mempunyai sikap homophobic dan mempunyai masalah lemah jantung. Jangan lupa ketik butang vote sekiranya anda telah membaca, bagi menyokong karya saya.
Namaku Iqbal, berusia 20 tahun dan bekerja sebagai pegawai khidmat pelanggan di sebuah syarikat telekomunikasi terkenal di Kuala Lumpur. Aku dan seorang lagi teman dari kampung menyewa di sebuah flat 20 tingkat yang berhampiran dengan tempat kerja. Rumah kami terletak di tingkat 10 dan kami memang perlu menggunakan lif sebagai perhubungan utama. Walau bagaimanapun, antara masalah utama bagi penghuni flat ni ialah kerosakan lif yang selalu terjadi. Sungguhpun kerap kali dihujani dengan aduan, namun pihak pengurusan flat tetap memandang rendah akan masalah ini dan tidak pernah bercadang untuk menggantikannya dengan yang baru. Dalam pada itu, kami tetap menyewa di flat itu memandangkan lokasinya yang dekat dengan bandar dan sewanya juga murah. Malahan, musim Perintah Kawalan Berkurung sekarang menyebabkan kebanyakan tuan rumah sangat tegas dan tidak menerima penyewa baru, kerana takut bakal penghuni tersebut mempunyai masalah kesihatan yang berkaitan dengan covid.
Pagi itu, aku terdengar lagi kisah penghuni flat ini terperangkap dalam lif daripada mulut Dol iaitu budak rumah aku. Menurutnya, mak cik Cina tua dan perempuan mengandung itu terpaksa dikejarkan ke hospital berdekatan kerana kekurangan oksigen. Masalah-masalah. Dahla wad sekarang penuh dengan pesakit Covid. Perlahan-lahan, mindaku menerawang kembali ke peristiwa yang berlaku beberapa hari lepas. Ketika itu, aku baru balik kerja dari shif petang dan waktu sudah menunjukkan pukul 1 pagi. Aku pun memberanikan diri untuk naik berseorangan ke tingkat rumah aku. Kebetulan pula, hari itu aku terlihat kelibat satu bayangan pelik yang berdiri tidak jauh dariku. Tiba-tiba, lampu terpadam dan penyaman udara pun tertutup. Mulutku tidak lepas daripada membaca ayat-ayat yang terlintas dalam pemikiran. Tidak lama kemudian, lif kembali beroperasi seperti biasa dan aku selamat sampai ke rumah dalam keadaan selamat. Selepas itu, aku akan memastikan budak rumah aku menunggu di bawah blok setiap kali aku habis shif.
Malam itu, aku pulang sekitar jam 2 pagi dari rumah kawan. Walau bagaimanapun, budak rumah aku tidak dapat menunggu kerana dia sekarang berada di blok lain. Mungkin berjumpa dengan aweknya. Aku pun terpaksa memberanikan diri dan naik sendiri.
Semasa nak menutup lif, tiba-tiba ada satu tangan menahan lif. Rupanya ada orang nak masuk. Rupa parasnya seperti bukan orang tempatan. Kulitnya gelap, hidungnya mancung dan lebih penting, badannya sedikit tinggi serta sasa. Dari penampilannya, orang tersebut berdarah Afrika. Dia kelihatan seperti baru balik dari berjogging kerana memakai singlet putih dan seluar pendek paras lutut.
Aku pun hanya melayan perasaan. Tiba-tiba, lampu lif terpadam dan kemudian terpasang semula selama beberapa kali. Lif pula tersangkut di tingkat 3. Walau bagaimanapun, lampu tidak terpadam. Aku pun menekan loceng untuk memohon bantuan namun tiada sebarang reaksi dari pihak sekuriti mahupun pengurusan. Lif itu pun tidak dilengkapkan dengan kamera litar tertutup. Aku tengok lelaki itu sudah membuka singletnya kerana kepanasan. Aku dapat melihat butir-butir peluh mula membanjiri badannya. Aku cuba lagi menekan loceng namun tiada sebarang respon juga. Aku pun cuba menghantar whassap namun tiada sebarang isyarat dalam lif itu. Aku pun merungut sendirian. Tiba-tiba lelaki itu menegur aku.
"Are you feeling hot? (Rasa panas ke)?" tanyanya.
Aku hanya mengangguk kepala. Aku pun menunjukkan botol air yang sudah kehabisan air. Kemudian, dia memberikan aku sebotol air mineral kecil dari dalam begnya. Aku pun terus meneguk air itu kerana kehausan sangat. Kemudian, aku pun membuka baju yang aku pakai dan aku gunakan untuk mengelap muka dan badan yang berpeluh. Kami berbual beberapa perkara untuk menghabiskan masa. Rupanya nama lelaki itu ialah Taufik dan merupakan pelajar dari negara Nigeria.Tiba-tiba aku terasa kepalaku pening sedikit dan hampir terjatuh. Nasib baik Taufik sempat menyambutku. Kemudian, hidungku dapat mencium bau peluh dari badannya yang telanjang atas itu. Nafsuku tiba-tiba bergelodak dan jantungku berdenyut laju. Aku seakan tidak dapat mengawal tanganku dan nafsu homoku segera bangkit. Aku pun meramas batang Taufik dan menyonyot putingnya. Taufik seakan merelakan dan dia turut membelai-belai rambutku. Tanpa disuruh, aku menanggal pakaian aku dan terserlah sekujur batang putih milikku. Mulutku terasa berair dan lubangku terasa amat gatal. Aku segera tunduk dan melahap batang 15 inci berurat tebal milik Taufik tanpa berfikiran panjang.
Kemudian, Taufik juga tidak duduk diam. Tangannya turut membelai badanku dan jarinya turut bertindak nakal. Sambil mencubit putingku, dia turut menggunakan jarinya secara berseni dan mencucuknya ke dalam lubangku secara satu persatu sehingga 3 jari semuanya. Kemudian, Taufik mencabut jarinya dan menurunkan kepalanya. Dia terus menyonyot putingku bersama dengan gigitan lembut. Jilatan lidahnya di sekitar daerah itu bagaikanmenghantar satu arus elektrik ke mindaku. Dia juga mengangkat kedua belah tanganku lalu menjilat ketiak mulusku. Aku hampir-hampir terpancut dengan rangsangan lidahnya. Nampak gayanya, Taufik ini sangat mahir memanjakan pasangannya. Kan bagus kalau aku jadi pasangannya.
Dari pantulan cermin dalam lif itu, aku melihat imej kami sangat kontra dan seksi. Taufik kelihatan seperti seorang bintang porno dari PornHub. Masa itu, aku sudah sangat ghairah. Kemudian, Taufik memusingkan badanku ke belakang. Memahami isyarat itu, aku terus melentikkan bontotku sambil menunggu dengan penuh kesabaran. Dia tidak terus menusukku sebaliknya dia menjilat-jilat lubangku sehingga aku tak keruan. Malahan, dia turut mengigit lembut di situ. Aku sudah tidak peduli dengan keadaan lif ini. Yang penting, air likatku mesti keluar. Peluang hanya datang sekali. Biarlah kami ditangkap. Nampaknya nafsu sudah menguasai akal sihatku.
"Be my baby tonight (Jadilah milikku malam ni)," bisiknya dengan suara macho di telingaku.
Dia mula menguak lubang bontotku sekali lagi dan satu lagi tangannya giat bermain di putingku. Tanpa sebarang amaran, dia menujah lubangku dalam satu nafas. Satu lagi tangannya digunakan untuk menutup mulutku. Semakin lama, aku berasa semakin selesa dan tanpa sebarang arahan, aku sendiri menggoyangkan pinggulku mengikut irama badan Taufik. Tidak ku sangka, seks dengan negro membuatku terasa seperti di puncak dunia. Segenap lubangku terasa penuh dan mulutnya juga tidak duduk diam. Dia turut mencium aku secara buas. Aku terasa Taufik hampir sampai ke kemuncak dan dengan satu tujahan padu, dia terus pancut ke dalam lubangku. Kemudian, dia nak melancapkan aku tapi aku segera menegahnya. Kami cepat-cepat memakai kembali pakaian dan duduk bersama. Aku terasa tenagaku sudah habis terperah.
Kira-kira 15 minit kemudian, tiba-tiba aku terdengar suara dari interkom menanyakan sama ada kami OK atau tidak. Aku hanya menjawab OK. Lif juga terasa kembali pulih sebab penyaman udara kembali berfungsi.
Taufik mengajak aku untuk mengikutnya ke rumahnya di tingkat 24. Memandangkan aku berseorangan di rumah, aku pun terus mengiyakan. Lagipun, badan kekar serta batang beruratnya sudah menambat hatiku. Biarlah apa nak jadi. Boyfriend aku pun sekarang bertugas di Sabah dan sebab PKP, kami jadi jarang berjumpa.
Aku berasa gembira kerana esok dan lusa merupakan hari cuti dan rehat bagiku. Maksudnya, aku bebas untuk bermalam di rumah Taufik. Baiklah sedikit sedutan bagi pembaca yang baru mengikuti kisah kami. Perkenalanku dengan Taufik bermula akibat kejadian kegagalan lif. Kemudian, nafsu songsangku yang telah lama tidak dimanjakan dengan batang perkasa milik seorang lelaki membuatku tekad untuk menggoda Taufik. Walau bagaimanapun, Taufik pun macam boleh dimakan. Dia pun macam tak kisah pun berhubungan sejenis denganku. Mungkin dia Biseks ataupun Gay, itu aku kurang pasti.
Aku hanya membontoti belakang Taufik ke rumahnya. Aku nampak ada 2 orang lelaki awang hitam juga yang serumah dengannya. Mereka hanya mengenakan boxer sahaja. Badan mereka juga kekar. Semuanya masih belum tidur. Mungkin PKP membuatkan mereka aktif kerana seharian di rumah. Kemudian, Taufik menyuruh aku untuk masuk ke biliknya. Disebabkan rasa lekit, aku minta tuala dari Taufik untuk membersihkan diri dan lubang yang telah diterokai olehnya sebentar tadi.
Selesai sahaja aku mandi, aku nampak Taufik berada di ruang tamu bersama kawan-kawannya. Mereka sedang menghisap shisha. Aku pun menyalin boxer sahaja. Taufik segera melambaikan tangannya dan menyuruh aku untuk menyertai mereka di ruang tamu. Aku segera duduk di antara Taufik dan 2 kawannya. Mereka juga sedang menikmati Pizza dan minum air tin.
"Do you smoke? (Kamu merokok ke)?" soal Taufik.
"Yes (Ya)," jawabku. Dia memperkenalkan kedua kawannya kepadaku. Mereka satu kolej. Yang bertatu di lengannya bernama Alex dan seorang lagi bernama Ali. Satu ruang tamu ini tebal dengan asap shisha mereka. Ali sedang sibuk melayan teleponnya. Mungkin sibuk melayan tiktok.
YOU ARE READING
PKP
Novela JuvenilHimpunan cerpen khayalan penulis berkenaan warga pelangi dalam mewarnai kehidupan tipu-tipu semasa Perintah Kawalan Pergerakan. Kepada golongan anti gay, sayugia diingatkan cerita ini bukan untuk tatapan anda.