Citer malam jumaat PKP lockdown hari keenam.ni cerita macam mana aku boleh dapat budak straight. Hehehehe..Aku add dia dekat wechat..Rupanya budak ni stay area perumahan aku. Pucuk dicita ulam mendatang ni. Dia memang jenis yang straight to the point. Dia trus ckp ko nak ape bro..Aku pun ckp NK isap btg ko boleh..
'ko betul ke ni,' soalnya.
'Aku belum pernah lagi main dengan laki,' tambahnya..
Aku terdiam kejap. Aku pun balas tak nk tak mengapa bro. Malam tu aku kecewa tapi sempat lagi melancap sambil layan onlyfans naga jahat.
Selang dua tiga hari kemudian. DIA chat balik..'bro Aku teringin la Nak laki isap btg Aku'.Nak dijadikan cerita lepas tu kami plan la jmpa kat umah dia sebab housemate dia keje shif malam.Housemate dia frontliner.
Sebaik sahaja pintu biliknya dikunci, aku terus mengusap mesra batang budak tu. Dari luaran, aku agak batangnya mesti 6.5 inci.'Wow boleh tahan jugak saiz konek kau,' ucapku untuk menaikkan ghairah dia.
"Aku agak dalam 5 inci je" sambungku lagi. Aku terus melutut dan mengulum kote dia. Mula-mula aku jilat kepala koneknya. Air mazinya keluar dengan deras sekali macam aliran air terjun Niagara. Aku jilat sampai bersih. Aku sempat jeling dia. Mukanya menunjukkan keghairahan yang teramat dan dengusan jantan kedengaran dari bibir ranumnya.
DIA cakap fuck sedap doh ko isap..sumpah sedap..awek Aku pun tak isap sedap camni..
Aku hanya tersenyum kemenangan. Sememangnya itulah kepakaran Daniel. Sedangkan Saiful pun jatuh kat tangan aku.
(Rujuk kisah Saiful dan Daniel di PKP 1 dan 2)
Heheehe. Pelbagai stail dan kemahiran aku buat kat jantan tu.
Aku isap dia berdiri. Ni posisi meminta ampun dari paderi, menurut istilah dalam kamus seks. Lepas tu dia duduk di katil. Mungkin sebab terlalu sedap last skali dia hanya baring..Peluang baik ni, getus hati kecilku. Aku turut meniarap dan lentikKan sikit bontot ala doggy tu..Pastu boleh dia cakap nice la ko punya lentik, kalah Kim Kardasian..Hahaha siot je.
Lps Tu DIa boleh bisik kat telinga bro Aku nak fuck ko boleh..serius ke ko NK fuck???Yela SBB ko lentik maut sial..tp Aku xde kondom SBB dah lama xfun dgn awek Aku..xpe ke xpakai kondom..Aku ckp Kalo ko xkisah Aku ok je..DIA pun bangun pegi belakang Aku sambil tepuk2 buntot and guna air liur je jolok pelan2..Dah lama DIA fuck doggy Aku tukar position dia baring masa ni la Aku tunjuk skill ride btg... hehehe..tak berhenti mulut dia ckp sedap Wei sedap Wei..pandai la ko ride batang..
Dengar je pujian tu, Aku hanya tersenyum sipu je..Lepas Tu tukar position Aku baring plak. Masa ni la tercetus idea NaK suruh dia rakam, boleh masuk kat onlyfans page aku.
Mulanya dia macam ragu, dia cakap takpe ke..Aku pun cakap, 'takde ape la bro bukan nmpk muka pun..nampk btg ko enjut lubang Aku je, '
Akhirnya, dia pun bersetuju cakap Okla..dah hampir sejam dia fuck..dia cakap Rasa nak pancut la..sebelom pancut DIA pun hadap muka Aku and bisik kaT telinga.
'Aku nak pancut Dalam boleh..SeBab dengan awek, Aku pakai kondom..DIA tak bagi. Awek Aku tak bagi pancut dalam tnpa kondom..Kalo fun pun pakai kondom..Aku NaK try RasA pancut Dalam,' rayunya bersungguh-sungguh.
'Aku pun ckp ko xkisah ke??' Soalku balik.
'Ala lubang sedap Macam ni teringin plak nak pncut dlm,' ucapnya.
Aku pun tak cakap banyak..'ikut la bro', bakasku sambil cuba mengemut lebih ketat.
Tiba-tiba dia mendesah makin kuat..
Aahhhhh..ahh..ahhhhhhhhh..
Aku pun rasa macaM suam-suam je dalam lubang..Bila dah settle semua Aku pun NK balik..
'DIA ckp tq bro servis ko mmg best..kalah awek and pompuan yg Aku pernah main,' ucapnya.
'xpe bro biasa je,' balasku malu-malu sambil meremdah diri..Lepas tu, boleh pulak sebelom kuar pintu DIA bisik KaT telinga.'Nanti Nak repeat boleh,' soalnya nakal. Aku pun kenyit Mata tanda setuju..hehehe..Done. My Lockdown is not bored anymore.
YOU ARE READING
PKP
Teen FictionHimpunan cerpen khayalan penulis berkenaan warga pelangi dalam mewarnai kehidupan tipu-tipu semasa Perintah Kawalan Pergerakan. Kepada golongan anti gay, sayugia diingatkan cerita ini bukan untuk tatapan anda.