Cerita ini merupakan rekaan semata-mata. Tiada kaitan dengan hidup mahupun mati.
Ammar dilahirkan dalam keluarga yang pecah belah. Sewaktu menginjak usia 7 tahun, ibunya mengambil keputusan untuk berpisah dengan bapanya setelah tidak tahan dengan layanan buruk yang diterimanya. Ammar bernasib baik apabila mahkamah syariah memutuskan hak penjagaan dia dan adiknya, Aniq Ezzra diserahkan kepada ibunya. Semenjak itu, mereka sekeluarga berpindah daripada bangle mewah milik ayahnya dan tinggal menyewa bersama mak ciknya di kondominium.
Selaku bekas ratu Malaysia, ibunya bolehlah dikatakan cantik dan anak dara pun belum tentu boleh mengatasi ibunya. Atas dorongan mak ciknya yang bekerja sebagai model, maka ibunya memberanikan diri untuk menghadiri sesi uji bakat sebagai model dan pelakon. Hasilnya positif dan ibunya diterima sebagai model katalog dan memegang watak sampingan dalam beberapa drama tempatan. Namun, figura ibunya yang sentiasa memukau dan bakat semula jadinya membuatkan nama ibunya cepat meningkat naik. Dalam masa singkat, ibunya berjaya menempa nama dalam industri lakonan tempatan.
Sementara itu, Ammar dan adiknya tidak pernah menjadikan kegagalan perkahwinan orang tuanya sebagai alasan untuk tidak berjaya dalam pelajaran. Mereka juga sering menjuarai pertandingan sukan dan akademik yang diadakan di peringkat sekolah, daerah dan negeri. Malah, kecemerlangan mereka diteruskan lagi apabila diterima dalam Maktab Rendah Sains MARA Kuantan, Pahang. Pelbagai lelaki cuba untuk menyuntik ibunya sebagai suri namun hubungan mereka kecundang di tengah jalan. Segala-galanya disebabkan mereka hanya ingin mengambil kesempatan ke atas ibunya. Walau bagaimanapun, kehadiran Uncle Zain dalam hidup mereka ibarat satu keajaipan. Sungguhpun Uncle Zain muda 11 tahun daripada ibunya, namun usia ini ternyata bukan satu penghalang buat mereka. Sikap mesra dan matang Uncle Zain ternyata menambat hari mereka sekeluarga. Setelah 3 tahun berlalu, akhirnya Uncle Zain dan ibunya mengambil keputusan untuk berkahwin.
Setelah perkahwinan itu, mereka pindah ke rumah banglo milik Uncle Zain yang terletak di Bangsar, Kuala Lumpur. Di rumah, Uncle Zain hanya mengenakan boxer miliknya dan kelazimannya itu turut dikongsi bersama Ammar dan adiknya. Ibunya pun tidak membantah kelakuan mereka asalkan mereka berpakaian sopan sewaktu kehadiran tetamu.
Selaku pelakon, ibunya dan Uncle Zain tidak mempunyai jadual khusus. Oleh itu, Ammar dan adiknya berasa sangat bebas sewaktu berada dalam rumah. Masa senggang itu juga digunakan Ammar untuk melayari laman web lucah. Ammar juga berjaya mempelajari ilmu baru yang tidak dipelajarinya di sekolah. Pada suatu hari, Ammar tidak sengaja tertekan laman web lucah yang memaparkan aksi homoseksual. Mulutnya terlopong dan isi matanya hampir terkeluar apabila menyaksikan batang keras milik lelaki Afrika itu keluar masuk dalam bontot lelaki Asia. Dia sempat mengucap panjang namun tidak dapat menghentikan keinginan untuk menyaksikan adegan itu sehingga habis.
Sepanjang malam itu, Ammar tidak dapat melelapkan matanya dan imej lucah tadi bermain-main dalam mindanya. Perlahan-lahan, otaknya terfikir kat Uncle Zain. Uncle Zain berdarah kacukan Melayu di sebelah ayahnya dan Inggeris di sebelah ibunya. Ammar juga membayangkan saiz kemaluan Uncle Zain yang besar itu keluar masuk dalam lubang puki milik ibunya. Ammar merasakan batangnya mengeras dan dia segera mencapai losyen yang terletak berhampiran. Dia turut melancapkan batangnya sambil menatap gambar Uncle Zain dengannya yang diambil kat Pantai Port Dickson. Ketika itu, Uncle Zain hanya mengenakan seluar pantai dan mereka bergambar berdua sahaja. Ammar pun memancutkan berdas- das air maninya sambil mengerang kesedapan. Mulutnya juga tidak terlepas daripada menyebut nama Uncle Zain sejak berterusan. Nasib baik, Ammar tidur bersendirian dan dia merasakan tiada sesiapa yang mendengar rintihan batinnya. Tanpa disangka-sangka, Uncle Zain sudah lama berdiri di pintu bilik Ammar dan hanya mampu menyaksikan adegan itu dari jauh. Dia juga tidak menyangka anak tirinya mempunyai obsesi terhadap dirinya. Perlahan-lahan, Uncle Zain berlalu dari situ dan terus masuk ke dalam biliknya.
YOU ARE READING
PKP
Teen FictionHimpunan cerpen khayalan penulis berkenaan warga pelangi dalam mewarnai kehidupan tipu-tipu semasa Perintah Kawalan Pergerakan. Kepada golongan anti gay, sayugia diingatkan cerita ini bukan untuk tatapan anda.